فروش سیب درختی در سراسر ایران

در اصفهان ، سمیرم

معرفی فروش سیب درختی در سراسر ایران

🔴 شرکت فرداد رونیک

🔹  شرکت فرداد رونیک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش سیب درختی در سراسر ایران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات  شرکت فرداد رونیک :

✅ فروش و صادرات سیب زردو قرمز لوکس و درجه 1ودرجه2

✅ کیفیت بالا و رنگ عالی در بسته بندی ده کیلویی و هم ردیفی هر ساله از شهریورماه تا اردیبهشت سال بعد موجود میباشد

✅ سیب سمیرم هم از لحاظ رنگ هم از لحاظ کیفیت بهترین سیب در سراسر کشور میباشد.

✅ ارسال به سراسر کشور

✅ شرکت فردادرونیکا صادرات سیب باهر تناژی خدمات میدهد.

و….

 

🔸 شماره تماس 09190216267

🔸آدرس اصفهان ،سمیرم

مزایای سیب برای سلامتی چیست ؟

کمک به هضم غذا

سیب سرشار از فیبر است که باعث تسهیل هضم مواد غذایی می‌شود. مصرف منظم سیب به حرکات روان روده، جلوگیری از یبوست و اختلالات معده کمک می‌کند. فیبر بخش مهمی از رژیم غذایی ماست. فیبر حجم مدفوع را افزایش می‌دهد و به حرکت روان‌تر آن کمک می‌کند. سیب با افزایش ترشح شیره‌های گوارشی و معدوی باعث افزایش جذب مواد مغذی می‌شود. همچنین به زدودن کلسترول اضافی از رگ‌ها و عروق خونی کمک می‌کند و به لطف این خاصیت، سلامت قلب را تضمین می‌کند و احتمال بروز تصلب شرایین را کاهش می‌دهد.

پیشگیری از سرطان

نقش سیب در پیشگیری از سرطان مدت‌ها موضوع تحقیقات مختلفی بوده است. نتایج تحقیقات حاکی از آن است که سیب احتمال ابتلا به سرطان‌ها به خصوص سرطان پستان و روده‌ی بزرگ را کاهش می‌دهد. سیب در پیشگیری از سرطان ریه نقش چشمگیری دارد. اغلب میوه‌ها و سبزیجات خاصیت ضدسرطانی دارند، اما در این میان‌ سیب یک سر و گردن بالاتر از بقیه است. بر اساس تحقیقات نقش سیب در پیشگیری از سرطان ریه، متمایز و انکارناپذیر است. همچنین در صورت ابتلا به سرطان ریه، سرعت گسترش سرطان را کاهش می‌دهد. فرضیه‌ها این نقش سیب را به وجود فیتونوترینت‌هایی مانند کائمفرول و کوئرستین نسبت می‌دهند، اما هنوز سازوکار دقیق سیب در پیشگیری از سرطان مشخص نیست.

درمان کم‌خونی

سیب به واسطه‌ی وجود مقدار چشمگیری آهن در درمان کم‌خونی مؤثر است. معمولا کم‌خونی ناشی از کمبود هموگلوبین در خون است. این مشکل با افزایش دریافت آهن از مواد غذایی قابل حل است. آهن نقش مهمی در تولید گلبول‌های قرمز دارد. با افزایش تعداد گلبول قرمز در خون، نه تنها از کم‌خونی پیشگیری می‌شود، بلکه با اکسیژن‌رسانی کافی، عملکرد اندام‌ها بهبود می‌یابد.

از بین بردن ضعف

سیب باعث از بین رفتن ضعف و انرژی بخشیدن به افراد ضعیف می‌شود. از این رو توصیه می‌شود بیمارانی که در حال بهبود از بیماری‌اند، سیب مصرف کنند. سیب به سم‌زدایی بدن و افزایش سلامت عمومی فرد کمک می‌کند. با اینکه سیب پروتئین قابل توجهی ندارد، ترکیب آنتی‌اکسیدان‌های آن با پروتئین‌هایش نقش مهمی در پیشگیری از ضعف و افزایش قدرت عضلات بازی می‌کند.

تأثیر سیب بر بیماری‌های آلزایمر و پارکینسون

اگر تاکنون فواید سیب برای‌تان کافی نبوده است، وقت آن است که تأثیر مثبت سیب را بر مشکلات عصبی، به‌خصوص دو بیماری آلزایمر و پارکینسون، بخوانید. ترکیبات فیتونوترینت موجود در سیب با خاصیت سم‌زدایی قطعا احتمال ابتلا به بیماری آلزایمر را می‌کاهد. اختلالات مغزی که منجر به بروز آلزایمر می‌شوند، با فعالیت رادیکال‌های آزاد در ارتباط است و سیب با ترکیبات خود تا حدی این فعالیت‌ها را کاهش می‌دهد. سیب میزان استیل‌کولین موجود در مغز را افزایش می‌دهد. استیل‌کولین با توانایی تمرکز، حل مسئله و حافظه در ارتباط است. در رابطه با بیماری پارکینسون، سیب از نابودی تدریجی سلول‌های ترشح‌کننده‌ی دوپامین جلوگیری می‌کند. نابودی این سلول‌ها می‌تواند منجر به بروز پارکینسون شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران