فروش عطر طبیعی در شهرکرد

در چهارمحال و بختیاری ، شهرکرد

معرفی فروش عطر طبیعی در شهرکرد

🔴 رضا پیک فلک

🔹 رضا پیک فلک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش عطر طبیعی در شهرکرد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رضا پیک فلک :

✅ فروش عطر طبیعی و درمانی در انواع رایحه ها:

✅ یاس رازقی

✅ محمدی

✅ گل مریم

✅ اسطو خودوس

✅ گل نرگس

✅ نعناع

✅ شکوفه سنجد

✅ بهار نارنج

✅ بانازلترین قیمت و بهترین کیفیت

✅ ارسال به سراسر کشور

و….

 

🔸 شماره تماس 09217123341

🔸آدرس شهرکرد

معرفی برخی خواص عطرها

۱ – بوی خوش و شامه نواز

این مورد از خواص عطرها کاملاً بدیهی است. اولویت استفاده انواع عطرها از گذشته تا به امروز به خاطر بوی خوشی است که از آنها ساطع می شود. وقتی به طور روزانه از عطر و ادکلن استفاده می‌کنید، همواره به شما کمک می‌کند بوی خوشی به همراه داشته باشید و نیز بر بوی بدی که ممکن است بر اثر کار و فعالیت روزمره یا گرمای هوا از بدن منتشر شود جلوگیری به عمل می آورد.

۲ – بهبود خلق و خو و دفع انرژی‌های منفی

۳ – افزایش دهنده اعتماد به نفس

یک عطر خوشبو و مناسب هم درست مثل یک لباس شیک و زیبا قادر خواهد بود قدرت اعتماد به نفس و اطمینان به خود را در شما افزایش دهد. انتخاب عطری مناسب با شرایط و شخصیت شما می تواند برگ برنده موفقیت شما باشد و به شما کمک کند تا با قدرت و بدون ترس و استرس در شرایط مختلف ظاهر شوید.

۴ – جذابیت بیشتر در ارتباطات

حس بویایی یکی از مهم‌ترین حواس پنج‌گانه است. ممکن است خود شما هم گاهی به واسطه عطر خوشی که از مخاطبتان به مشام می‌رسید شیفته وی و سخنانش شده باشید. پس می‌توان گفت از خواص عطرها این است که موجب می شوند شما جذاب‌تر به نظر برسید. عطر و ادکلن به دلیل اینکه سرشار از فرومون هستند موجب می‌شوند مخاطبین بیشتری شیفته شما گردند.

۵ – افزایش‌دهنده سلامتی

با این که هیچ شواهد و مدارک علمی برای ثبت ادعای تاثیر عطرها بر سلامتی افراد وجود ندارد، با این حال همه ما می‌دانیم که بوی خوش موجب بهبود وضع روحی افراد شده و با الطبع حال روحی خوب می تواند تاثیر زیادی بر سلامتی افراد و بهبود بیماریها داشته باشد.

۶ – محرک حافظه و به یاد آورنده خاطرات خوش

عطر می تواند محرک بسیار خوبی برای خاطرات خوش به شمار آید. ممکن است در ذهن شما نیز بویی با خاطراتی خوش از شخصی یا موقعیتی که در آنجا لحظات خوشی را سپری کرده‌اید حک شده باشد. استشمام این عطرها حافظه را تحریک کرده و با به یاد آوردن خاطرات خوش در ذهن فرد، لحظات خوشی را برای وی می‌سازند.

هر بار سعی کنید عطر جدیدی را امتحان کنید. به این طریق با عطرهای مختلف از مکان‌ها یا افراد مختلف خاطره خواهید داشت و می توانید لذت بیشتری را تجربه کنید.

۷ – آروماتراپی یا رایحه درمانی

خواص عطرها شامل فواید آرامش‌بخش و درمانی بسیاری است. رایحه مرکبات، گل‌ها و ادویه‌ها به آرام‌کردن ذهن و تسکین بدن کمک شایانی می‌کنند. این عطرها موجب می‌شوند سطح استرس بدن تحت کنترل درآید.

۸ – درمان بی‌خوابی

یکی دیگر از خواص عطرها که جنبه ی درمانی دارد این است که به شما کمک می کند تا شب‌ها سریع‌تر و با آرامش بیشتری بخوابید. عطرها حاوی اسانس هستند که شما را قادر می‌سازد آرامش ذهن و جسم را تجربه نموده و از یک خواب آرام در طول شب لذت ببرید.

۹ – درمان سردرد

یکی از موارد شگفت انگیز و درمانی خواص عطرها درمان سردرد است. استفاده از عطر و ادکلن می‌تواند به شما کمک کند تا از سردردهای آزاردهنده و دردناک رهایی یابید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران