بهترین مرکز تولید و فروش مخزن گاز مایع در کردان – کرج

در البرز ، کرج

معرفی بهترین مرکز تولید و فروش مخزن گاز مایع در کردان – کرج

🔴 رضا باقری

🔹 رضا باقری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش مخزن گاز مایع در کردان – کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رضا باقری :

✅ تولید و فروش مخزن گاز مایع برای ویلا کارگاه سالن ورزشی تولیدی تالار و رستوران

✅ انواع مخزن گاز ویلا ناطق سهیلیه تهراندشت هشتگرد کردان چهارباغ رامجین سرخاب و …

✅ با ورق فولاد a516 مخصوص گاز مایع

✅ با شیرآلات رگو آمریکایی ۱۰۰٪ اصلی و استاندارد

✅ با شیرآلات ایرانی اتحاد فشار قوی گاز مایع

✅ تست شده هیدرواستاتیک

✅ لوله کشی ویلا از صفر تا ۱۰۰ با تاییدیه نظام مهندسی

✅ خرید مستقیم بدون واسطه

✅ حمل و نصب و راه اندازی و جرثقیل رایگان

✅ خدمات بالا تامین گاز مخزن در مواقع کمبود گاز

✅ با خیال راحت خرید کنید

✅ بازدید رایگان

✅ ضخامت مخزن از ۶ میل تا ۱۲ میل در سایزهای

✅ 1000لیتری

✅ 2000لیتری

✅ 3000لیتری

✅ 4000لیتری

✅ 5000لیتری

✅ 6000لیتری

✅ 7000لیتری

✅ 8000لیتری

✅ خرید مستقیم بدون واسطه

✅ کیفیت امنیت بالا تضمین گارانتی ۲۴ ماه قرارداد

✅ قیمت عالی را از ما بخواهید

 

🔸 شماره تماس  09121371201

🔸 آدرس  کردان

 

اهمیت مخازن گاز مایع ( LPG) چیست؟

گاز مایع سازگار با محیط زیست ، سوخت پاک ، ایمن و منبع سوخت جایگزین تأیید شده است که به طور گسترده ای در مصارف مسکونی ، تجاری و صنعتی استفاده می شود.

مخازن گاز مایع خانگی برای مصارف مسکونی در درجه اول برای سیستم های گرمایش منازل بکار می رود و در مکان های تجاری و صنعتی نیز طیف گسترده ای از صنایع را در بر می گیرد و در بسیاری از فرآیندها مانند گرمایش ، ساخت و ساز ، پخت و پز تجاری ، تمیز کردن ، خشک کردن محصول ، سوخت ذخیره و غیره مورد استفاده قرار می گیرد

تعریف گاز مایع طبق NFPA ۵۸:
هر ماده ای که دارای فشار بخار بیش از حد مجاز پروپان تجاری نباشد و عمدتا از هیدروکربن های زیر (به استثنای پروپیلن) یا به صورت مخلوطی از آنها باشد این هیدروکربن ها عبارتند از: پروپان ، پروپیلن ، بوتان (بوتان عادی یا ایزوبوتان) و بوتیلن ها.

در حالت خالص پروپیلن دارای فشار بخار ۱۳۲.۸psigدر ۷۰ درجه فارنهایت (۲۱.۱ درجه سانتیگراد) است.

فشار بخار پروپان تجاری در دمای 70 درجه فارنهایت (21.1 درجه سانتیگراد) 124PSIG است. اگرچه پروپان تجاری ممکن است حاوی مقداری پروپیلن باشد ، اما پروپیلن در حالت خالص با تعریف گاز مایع مطابقت ندارد. پروپیلن در حالت خالص معمولاً به عنوان گاز سوختی صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

بالاترین گرید پروپان تجاری همان گرید HD–۵ است که حداقل میزان پروپان در آن ۹۰ درصد است.

پارامترهای طراحی مخازن ثابت گاز مایع :
تعریف فشار طراحی ( DESIGN PRESSURE ):

UG – ۲۱ بیان می کند که مخازن باید برای بدترین شرایط فشار و دمای مورد انتظار در عملکرد عادی طراحی شوند. این قانون همچنین بیان می کند که اختلاف فشار بین داخل و خارج یا بین محفظه های یک مخزن، هنگام کار و آزمایش باید بعنوان حداکثر فشار در نظر گرفته شود.

فراتر از دستورالعمل های گفته شده در بالا ، هیچ استانداردی برای فشار طراحی تعریف خاصی ارائه نمی کند.

به طور كلی ، فشار طراحی توسط حداكثر فشار داخلی یا خارجی مخزن و در حین انجام عملكرد طبیعی آن ، تعیین میگردد. فشار طراحی باید به اندازه کافی بالاتر از هر شرایط عملیاتی پیش بینی شده باشد تا کلیه اجزاء در برابر فشار بیش از حد ، عملکرد رضایت بخشی داشته باشند.

حداکثر فشار کار مجاز (MAWP):
برای یک مخزن، حداکثر فشار مجاز در بالای مخزن در موقعیت عملکرد طبیعی آن در یک دمای خاص ( معمولاً دمای طراحی) تعریف می شود.

تفاوت فشار طراحی و MAWP:
فرض کنید با استفاده از فرمول طراحی مخزن وفشار طراحی P حداقل ضخامت ورق عدد t بدست آمده باشد ( به عنوان مثال با فشار ۱۰ بار ضخامت ۷.۲ میلی متر بدست آید چون ورق با این ضخامت در بازار وجود ندارد از ورق با ضخامت بالاتر مثلا ۸ میلیمتر استفاده می شود حال با قرادادن این عدد یعنی ۸ در فرمول طراحی، فشار معادل آنرا بدست می اوریم که قطعا عددی بالاتر از فشار ۱۰ بار ( فشار طراحی ) بدست خواهد آمد این عدد همان حداکثر فشار مجاز کار یا MAWP است) بنابرین فشار MAWP همیشه بزرگتر و یا برابر با فشار طراحی است .

طبق کد TABLE 5.2.4.2 NFPA58- حداکثر فشار کار مجاز (MAWP) برای مخازن ساخته شده طبق استاندارد ASME ،PSI 250 است به شرطی که حداکثر فشار بخار در دمای 37.8 درجه سانتی گراد215PSI باشد .بنابراین فشار طراحی برای مخزن ثابت گاز مایع می تواند کمتر از250PSI هم باشد.( طبق شرح فوق الذکر فشار طراحی کمتر یا مساوی با MAWP است). در واقع حداکثر فشار طراحی برای مخزن ساخته شده طبق ASME و حاوی پروپان خالص250PSI و برای مخزن حاوی بوتان خالص 100PSI می باشد(NFPA 58 D.2.1.3)

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران