مرکز فروش دستگاه بستنی ساز نو و کارکرده در ارومیه

در آذربایجان غربی ، ارومیه

معرفی مرکز فروش دستگاه بستنی ساز نو و کارکرده در ارومیه

🔴 حسام الدین مجیدنیا

🔹 حسام الدین مجیدنیا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش دستگاه بستنی ساز نو و کارکرده در ارومیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حسام الدین مجیدنیا :

✅ فروش انواع دستگاه بستنی قیفی

✅ نو و کارکرده

✅ با ضمانت کار

و…

 

🔸 شماره تماس  09331486751

🔸 آدرس  ارومیه

بستنی ساز قیفی چیست؟

بستنی قیفی یکی از پر طرفدارترین بستنی ها در بین تمام سنین است. این بستنی خوشمزه متشکل از نان بستنی و بستنی وانیلی، کاکائویی، توت فرنگی، طالبی، موزی و یا دو رنگ و طعم می باشد. برای تهیه بستنی قیفی نیاز به دستگاه بستنی قیفی است. این دستگاه در انواع مختلف در بازار وجود دارد. که هر یک از آنها امتیاز و ویژگی هایی دارند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

در خرید دستگاه بستنی ساز قیفی به چه نکاتی باید توجه کرد؟
بستنی ساز های قیفی انواع مختلفی دارند. که برحسب نوع کمپرسور، قدرت کمپرسور، ظرفیت مخزن، نوع بستنی تولیدی، ظرفیت تولید در ساعت، نوع برق مصرفی و همچنین سازگاری با شرایط آب و هوایی دسته بندی می شوند.

نوع و قدرت کمپرسور: استفاده از کمپرسور های مختلف در دستگاه های بستنی قیفی دو دلیل عمده دارد. دلیل اول تاثیر بر روی قیمت تمام شده دستگاه و دلیل دوم افزایش یا کاهش قدرت و ظرفیت تولید دستگاه است. همانطور که می دانید قیمت دستگاه فاکتور مهمی برای خرید است. بنابراین سازندگان این نوع از دستگاه ها با توجه به طیف وسیع مشتریان خود اقدام به تولید یک مدل از بستنی ساز قیفی با چند نوع کمپرسور می کنند. تا بتوانند قیمت را تا حد امکان کاهش دهند.

در دستگاه های ارزان قیمت تر از کمپرسورهای با کیفیت درجه ۲ و در دستگاه های گران قیمت تر از کمپرسورهای با کیفیت درجه یک و ساخت کشورهای مطرح در این عرصه مانند آلمان استفاده می شود. نوع کمپرسور و قدرت آن تأثیر مستقیمی بر ظرفیت تولیدی و توان دستگاه خواهد داشت. پس توجه به این نکته در انتخاب و خرید دستگاه بستنی ساز قیفی مهم است.

ظرفیت مخزن: بستنی ساز های قیفی دارای مخزنی برای نگهداری مایع بستنی هستند. ظرفیت این مخزن ها با توجه به نوع دستگاه از ۱۰ کیلوگرم تا ۵۰ کیلوگرم متفاوت است. دستگاه هایی که فقط بستنی تک رنگ تولید می کنند دارای یک مخزن و با ظرفیت کمتری هستند. و دستگاه هایی که قابلیت تولید بستنی تک رنگ و دو رنگ را باهم دارند از دو مخزن بهره می برند.

بیشتر دستگاه های بستنی قیفی دو رنگ موجود در بازار دارای دو مخزن ۱۵ کیلوگرمی می باشند. که در مجموع ظرفیت ۳۰ کیلوگرمی برای نگهداری مایع بستنی حاصل می شود. در دستگاه های حرفه ای تر ظرفیت مخزن نیز بالاتر می رود. بنابراین در انتخاب و خرید دستگاه بستنی قیفی باید به میزان ظرفیت مورد نیاز خود توجه کرد. و دستگاهی متناسب با نیاز انتخاب و خریداری شود.

نوع بستنی تولیدی: دستگاه بستنی قیفی از لحاظ نوع بستنی تولیدی به دو دسته تقسیم می شود. دسته اول آن دسته از دستگاه هایی هستند که تنها قابلیت تولید بستنی تک رنگ دارند. و دسته دوم دستگاه هایی هستند که می توانند هم بستنی تک رنگ و هم بستنی دو رنگ تولید کنند. توجه به این نکته در انتخاب و خرید نیز حائز اهمیت است تا متناسب با نیاز دستگاه خریداری شود.

ظرفیت تولید در ساعت: هر یک از دستگاه های بستنی ساز قیفی ظرفیت تولیدی متفاوتی دارند. به عنوان مثال یک دستگاه در هر ساعت ۲۵۰ قیف بستنی تولید می کند. و یک دستگاه دیگر ۷۰۰ قیف بستنی. بنابر این برای انتخاب یک دستگاه مناسب باید به این نکات توجه داشت. که در هر ساعت چه تعداد بستنی لازم دارید؟ میزان فروش شما چه اندازه است؟ تردد مشتریان شما به چه میزان است؟ با پاسخ دادن به این سوالات می توانید دستگاهی متناسب با فروش و نیاز خود برای خریداری انتخاب کنید.

نوع برق مصرفی: دستگاه بستنی قیفی را باید متناسب با نوع برق مغازه و فروشگاه خود انتخاب کنید. برای برق تک فاز تنها می توانید از دستگاه های تک فاز استفاده کنید. اما برای برق سه فاز می توانید هم از دستگاه های سه فاز و هم تک فاز استفاده کنید. اما توصیه می شود که برای برق سه فاز از دستگاه سه فاز استفاده گردد.

سازگاری با شرایط آب و هوایی: این مورد یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب نوع دستگاه می باشد. به عنوان مثال برای شرایط آب و هوایی گرم و خشک. مانند جنوب کشور هر دستگاهی مناسب نیست و حتماً باید دستگاهی متناسب با آن شرایط آب و هوایی خریداری کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران