تولید و پخش کاپشن زمستانی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی تولید و پخش کاپشن زمستانی در تهران

🔴 مهدی محمدی

🔹 مهدی محمدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و پخش کاپشن زمستانی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔻توجه     🔻توجه    🔻توجه

تولید و پخش کاپشن مُدمان

سلام و خسته نباشید خدمت همکاران عزیز تولید کننده کاپشن های مردانه و زیر مردانه و پسرانه هستم با بهترین جنس برزنت معموری خلبانی و….

🔴 کاپشن موجود در انبار اماده همکاری با شهرستان عمده فروشان و تک فروشان عزیز
برای دیدن مدل ها و قیمت پیام دهید ویا تماس بگیرید

✅ خرید حضوری از درب تولیدی ب قیمت تولیدی و ارسال ب نقاط کشور

⬅️ انواع سفارشات بصورت عمده پذیرفته میشود

 

🔸 شماره تماس 09104569364

🔸آدرس تهران

معرفی انواع کاپشن زمستانی

۱. کاپشن‌های ضد آب

همانطور که از نام آن مشخص است، این کاپشن برای محافظت بدن از خیس شدن در برابر باران شدید تولید می‌شود. لایه‌ بیرونی آن ضد آب است، و رویه نرم، صاف و یکدستی دارد. برخی از آنها تا کمر و به اصطلاح به صورت کت‌ و برخی دیگر تا زانو و بلند تولید می‌شود.

بدیهی است، از کاپشن‌های ضد آب بیشتر برای محافظت از باران و خیس‌نشدن استفاده می‌شود، و نباید توقع داشت در سرمای زمستان بدن ما را آنطور که انتظار می‌رود، گرم کند. بهترین فصول سال برای پوشیدن آنها، فصل بهار و پاییز به دلیل بارش زیاد باران است.

۲. کاپشن‌‌های چندلایه (چند کاره)

کاپشن‌ های چندلایه نوع دیگری از کاپشن زمستانی است، که طرفداران بسیاری دارد. درواقع این مدل کاپشن از دو لایه تشکیل شده که به یکدیگر متصل است. ویژگی جالب این کاپشن قابلیت جداسازی آن است. یعنی میتوان آن را به صورت جداگانه هم پوشید.

مثلا زمانی که سرمای هوا شدید نیست، تنها از لایه زیرین آن استفاده کرد، و در صورت شدت‌یافتن برودت هوا، هر دو را با یکدیگر پوشید. معمولا لایه بیرونی این نوع کاپشن به صورت ضد آب و برای استفاده در هوای بارانی و برفی تولید می‌شود.

۳. کاپشن‌های عایق پشمی

نوع دیگری از کاپشن توسط تولیدکنندگان لباس برای استفاده در روزهای سرد تولید شده که به نام‌های مختلفی از جمله کاپشن‌های عایق پشمی و کاپشن‌‌های پُفی شناخته می‌شود. لایه داخلی کاپشن با پرهای اردک یا غاز پُر شده و بسیار گرم و نرم است. کرک و پشم نیز در دوخت کاپشن استفاده شده و همین مسئله آن را به یکی از گرم‌ترین لباس‌های زمستانی تبدیل کرده است.

این نوع کاپشن، یک عایق فوق‌العاده برای جلوگیری از ورود سرما و خروج گرماست. همچنین به دلیل نوع دوختی که معمولا روی سطح کار ایجاد می‌شود، هوای گرم را محبوس کرده و باعث حفظ گرمای بدن می‌شود. بیشتر کسانی که در مناطق بسیار سرد زندگی می‌کنند، طرفدار این مدل کاپشن‌ هستند.

۴. ژیله‌ها (کاپشن‌های سبک و بدون آستین)

ژیله‌ها چهارمین گروه از کاپشن‌های زمستانی را تشکیل می‌دهد و بیشتر مناسب مناطقی است که زمستان‌های شدیدی را تجربه نمی‌کنند. زمانی که هوا نسبتا سرد و خشک است، ژیله‌ها گزینه مناسبی برای استفاده خواهد بود. در تولید ژیله‌ها به نسبت کم‌تری از پشم گوسفند و دیگر جانوران در تولید آن استفاده شده و بسیار سبک‌تر است. همچنین این نوع کاپشن‌ها بدون آستین است، که یک مزیت منحصربه‌فرد در طیف گسترده‌ای از لباس‌های زمستانی به‌شمار می‌رود.

۵. کاپشن‌های جمع‌شو سبک (کاپشن پفی مسافرتی)

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران