فروش عسل کوهی و عسل شاخه ای در فراشبند

در فارس ، فراشبند

معرفی فروش عسل کوهی و عسل شاخه ای در فراشبند

🔴 احسان زارع

🔹 احسان زارع یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش عسل کوهی و عسل شاخه ای در فراشبند میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات احسان زارع :

✅ فروش عسل کوهی

✅ عسل کوهی جنوب استان فارس شهر فراشبند

✅ به صورت سرشاخه ای و صخره‌ای با موم

✅ تضمینی و قابل آزمایش و قابل برگشت

و….

 

با دنبال کردن پیج من ما را در فروش و مدیریت بهتر یاری بفرمایید

 

🔸 شماره تماس 09176003381

🔸آدرس استان فارس شهرستان فراشبند روستای قنات باغ

مزایای عسل وحشی

اولین و مهمترین خواص عسل وحشی را باز کردن عروق قلبی دانست، بهترین داروی طبیعی و راه درمان باز کردن عروق قلبی ، مصرف عسل وحشی همراه با سقیز خام است. قبلا در این مورد نوشته ام و راهنمای نحوه تهیه و مصرف آن را هم کامل شرح داده ام . برای مطالعه کامل در مورد خواص عسل وحشی کوهستان برای باز شدن عروق کرونری قلب میتوانید از طریق این لینک مشاهده و مطالعه کنید.

خواص مهم دیگر عسل وحشی ، درمان بیماری های گوارشی است . اگر سالهاست زخم معده دارید و از دست قرص و داروهای شیمیایی کلافه شده اید ، عسل وحشی کوهستان را با موم به مدت 1 ماه مصرف کنید.
دومین خواص عسل وحشی کوهستان درمان کامل زخم معده و زخم روده است . بجای استفاده از شربت ها و قرص های شیمیایی معده که عوارض جبران ناپذیری هم برای بدن انسان خواهد داشت ، عسل کوهی وحشی را به مدت 1 ماه هر روز 2 قاشق غذا خوری با موم مصرف کنید تا نتیجه آن را ببینید.
سومین خواص عسل وحشی کوهستان درمان عفونت های زنانه بصورت استعمال خارجی یا تزریق داخل واژن است. بهترین مرحم برای درمان عفونت واژن استعمال عسل وحشی کوهستان است ، خانمهای بسیاری با این روش به بهبودی کامل رسیده اند.

چهارمین خواص مهم عسل وحشی درمان کم خونی است . افرادی که دچار کم خونی هستند ، روزانه 1 الی 2 قاشق غذا خوری عسل وحشی مصرف کنند ، یکی از بهترین روش های درمان کم خونی با عسل طبیعی است.
پنجمین خواص عسل وحشی کوهستان افزایش حافظه و تمرکز است . دانش آموزان یا افرادی که بواسطه شغلشان نیاز به تمرکز بالایی دارند عسل وحشی را در برنامه صبحانه روزانه خود قرار دهند. مصرف عسل وحشی همراه با گردو یکی از بهترین مواد طبیعی برای افزایش حافظه و تمرکز میباشد. خوردن عسل با گردو برای تقویت حافظه ، بینایی ، پوست و موم بسیار مفید است .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران