مرکز فروش سس مایونز و گوجه در مازندران و مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی مرکز فروش سس مایونز و گوجه در مازندران و مشهد

🔴 ملیحه چاشنیگری

🔹 ملیحه چاشنیگری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش سس مایونز و گوجه در مازندران و مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ملیحه چاشنیگری :

✅ فروش سس مایونز و گوجه در مازندران و مشهد و پخش سبزیجات در رستوران‌ها

✅ سبزی قرمه کوکو اش سوپ پلویی خورد شده و لوبیا هویج و کرفس آماده

✅ آجیل ۴مغز هم کیلویی ۳۵۰ در مازندران

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۷۴۲۶۵۰۱۴

🔸 آدرس  مشهد

خواص سس مایونز چیست؟

۱. حفظ سلامت مو
مطالعات نشان داده‌اند که مایونز برای تقویت موها و حفظ سلامت آن‌ها مفید است. این سس برای درمان موهای بی‌طروات و وز نیز خوب است. برخی افراد برای نرم و ابریشمی کردن موها از سس مایونز به عنوان نرم کننده استفاده می‌کنند. گذاشتن مایونز روی ریشه مو، مو را تقویت کرده و آن را براق می‌کند.

۲. درمان پوست
یکی دیگر از خواص سس مایونز برای سلامتی این است که می‌تواند به درمان پوست خشک و ترک برده کمک کند. با استناد به مطالعات انجام شده، سس مایونز می‌تواند به درمان پوست آفتاب سوخته نیز کمک کند. گذاشتن مایونز روی پوست آفتاب سوخته، آن را التیام می‌بخشد. سس مایونز، سلول‌های مرده پوست را برداشته و ترک پا، لب، آرنج و خشکی پوست را رفع می‌کند.

۳. حفظ سلامت قلب
خوراکی‌های زیادی هستند که برای حفظ سلامت قلب مفیدند اما سس مایونز، بهترین آن‌هاست. تحقیقات پزشکی نشان می‌دهد که ویتامین E موجود در مایونز می‌تواند از بروز سکته جلوگیری کند. مایونز حاوی امگا۳ است که برای حفظ سلامتی قلب مفید است.

۴. حفظ نرمی پوست
همان گونه که در بالا گفته شد مایونز به نرمی پوست کمک می‌کند و می‌توان آن را روی پوست به ویژه پوست صورت گذاشت. مایونز، پوست را نرم، درخشان و سالم می‌کند. به صرف پول زیادی برای تغذیه پوست نیازی ندارید، فقط کافی است که برای داشتن پوستی سالم و به لطافت بچه، از سس مایونز استفاده کنید.

۵. حفظ سلامت ریه
یکی دیگر از خواص مایونز، حفظ سلامت ریه است. همه ما می‌دانیم که ریه برای دفع دی اکسید کربن موجود در خون، لازم است. مایونز به عملکرد صحیح ریه کمک می‌کند.

۶. کنترل قند خون
مایونز فقط خوشمزه نیست بلکه سطح قند خون بدن را نیز کنترل می‌کند و به همین دلیل در گروه خوراکی‌های سالم قرار می‌گیرد. مواد مغذی موجود در مایونز به حفظ سطح قند خون بدن کمک می‌کنند.

۷. کاهش خطرحمله قلبی
یکی دیگر از خواص مایونز برای بدن، کاهش خطر حمله قلبی است. مواد مغذی موجود در سس مایونز برای کاهش احتمال حمله قلبی و جلوگیری از آن مفیدند. چربی‌های امگا۳ موجود در مایونز می‌توانند خطر حمله قلبی ناگهانی را کاهش دهند. مصرف سس مایونز می‌تواند به کاهش بروز مشکلات قلبی در زنان کمک کند.

۸. کاهش خطرسکته
سس مایونز حاوی مواد مغذی به ویژه ویتامین E است که می‌تواند از بروز سکته جلوگیری کند. بنابراین برای جلوگیری از سکته بهتر است سس مایونز را به درستی مصرف کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران