نقاشی ساختمان برادران قیطرانی در سراسر کشور

در تهران ، شهریار

معرفی نقاشی ساختمان برادران قیطرانی در سراسر کشور

🔴 نقاشی ساختمان برادران قیطرانی

🔹 نقاشی ساختمان برادران قیطرانی  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام کلیه خدمات نقاشی ساختمان در سراسر کشورمی باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نقاشی ساختمان برادران قیطرانی  :

✅ رنگ روغنی ،پلاستیک،اکلریلیک

✅ کینتکس،رنگ نما،وانواع رنگ های ترکیبی

و….

 

🔸 شماره تماس 09198306504

🔸آدرس شهریار ،خادم آباد

نقاشی ساختمان چیست ؟

نقاشی ساختمان تنها یکی از چندین راهکاری است که ‌می‌توان توسط آن، فضا و محیطی را که در آن قرار دارید زیباتر و دلنشین‌‌‌تر‌ کنید.
با کمک نقاشی ساختمان قادر خواهید بود فضایی متفاوت و متناسب با سلیقه خودتان را خلق کنید آن هم بدون آنکه نیازمند پرداخت هزینه‌‌ها‌ی گزاف باشید.‌
می‌توانید محیطی مشابه آنچه که در ذهن دارید را برای خود به وجود آورده، رنگ مورد علاقه تان را انتخاب کنید و نهایتا از واقعیت گرفتن رویایتان و زیبایی به وجود آمده لذت ببرید.

نکته قابل توجه اینجاست که نقاشی ساختمان نسبت به دیگر روش‌‌ها‌ی موجود، کم هزینه‌‌‌تر‌ بوده و هر زمان که اراده کنید ‌می‌توانید آن را با سایر روش‌‌ها‌ و یا رنگ‌‌ها‌ی دیگر جایگزین نمایید.

 

انواع رنگ‌های مورد استفاده در نقاشی ساختمان

رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک از قدیمی ترین نوع رنگ ها به حساب می آید که استفاده از آن بسیار راحت و آسان می باشد.برای اینکه بخواهیم ماندگاری رنگ پلاستیک بیشتر باشد میتوان چندین بار از آن استفاده کرد.

رنگ روغن

رنگ های روغن همواره جزء محبوب ترین رنگ ها به حساب می آید و از آن برای نقاشی در و پنجره استفاده میشود. رنگ های روغنی به سه دسته براق ، مات و نیمه مات تقسیم می شوند.

بوی این رنگ برای کودکان،افراد سالخورده و بیماران مناسب نیست و توصیه میشود زمان استفاده از رنگ های روغنی به خصوص در فصل تابستان ،همه درب و پنجره ها باز باشد تا این افراد اذیت نشوند.

رنگ مولتی کالر

از رنگ مولتی کالر میتوان بر روی سطوح استفاده کرد و به نوعی ایرادات کار را با آن پوشانید.این رنگ در برابر گرد و غبار و دود بسیار مقاوم است و در مکانهای بسیار شلوغ با کمترین هزینه از رنگ های مولتی کالر استفاده کرد.لازم به ذکر است که این رنگ هیچ بوی بدی ندارد.

رنگ بلکا

رنگ بلکا از پنبه ساخته شده و نوعی پوشش سلولزی می باشد که به جای کاغذ دیواری از آن استفده می کنند و همچنین مقرون به صرفه نیز است.قابل شستشو می باشد و هیچ گاه ترک نمی خورد.

رنگ پتینه

این رنگ به فرد این اجازه را میدهد که هر سطحی را که دوست داشته باشد طراحی کند و نسبت به دیگر رنگ ها بسیار مقاوم است و دیرتر کثیف میشود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران