گالری موبایل کهوری – فروش موبایل و لوازم جانبی موبایل در کرمان

در کرمان ، جیرفت

معرفی گالری موبایل کهوری – فروش موبایل و لوازم جانبی موبایل در کرمان

🔴 گالری موبایل کهوری

🔹 گالری موبایل کهوری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش موبایل و لوازم جانبی موبایل در کرمان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گالری موبایل کهوری :

✅ فروش موبایل و لوازم جانبی موبایل (صفرتاصد)

✅ اعم از کاور،گلس،هدفون،شارژر،هنزفری و….

✅ شرایط فروش:

✅ نقد و اقساط ۱۰ الی ۱۵ ماهه

✅ باضمانت چک کارمندی/فیش حقوقی/کارت یارانه

و….

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۳۹۴۵۷۲۲۴

🔸 شماره تماس ۰۹۱۷۶۵۶۵۹۳۱

🔸آدرس کرمان،جیرفت،میدان معلم،چهارراه دهخدا،جنب پست بانک

اهمیت لوازم جانبی موبایل چیست ؟

قطعا به دلیل اهمیت بالای لوازم جانبی، باید وقت زیادی را برای انتخاب و تهیه آن در نظر بگیرید. البته در این مسیر برند تلفن همراه شما نیز مهم است چرا که هر لوازمی برای تمام برند های موبایل کارامد نخواهد بود.
برند های بسیار مشهور در ایران که تهیه لوازم آنها نیز نسبت به بقیه برند ها بسیار آسانتر است؛ شمال سامسونگ، آیفون و هواوی است( البته سونی، اچ تی سی و ال جی نیز به مقدار قابل توجهی وجود دارند). در نتیجه دقت داشته باشید هر چه استفاده از یک برند بیشتر باشد؛ دسترسی به لوازم جانبی آن نیز آسانتر خواهد بود.

بخش های لوازم جانبی برای موبایل؟

لوازم جانبی موبایل به دلیل اهمیت بالایی که دارند؛ تنوع زیادی نیز در بخش ها و قطعات آن، وجود دارد. این تنوع می تواند ناشی از پیشرفت ها و نو آوری های روزانه در طراحی انواع دستگاه های هوشمند باشد و نیاز باشد لوازم جانبی با مدل های مختلف وجود داشته باشد تا بتواند پاسخگوی نیاز ها و سلیقه های متفاوت باشد.
حال می خواهیم انواع لوازم جانبی را برای شما نام برده و توضیحاتی جهت آشنایی با آنها را ارائه دهیم:

کارت حافظه

از محبوب ترین لوازم جانبی موبایل کارت حافظه آن است! چرا که این امکان را می دهد تا بتوانید از برنامه ها و نرم افزار های بیشتر و با کیفیت تری استفاده کنید و همچنین می توانین خواطرات بیشتری را در آن به یادگار داشته باشید. یک کارت حافظه با اندازه ای برابر یک بند انگشت؛ می تواند فضایی برابر با 4 تا 256 گیگ را در مدل های مختلف، ایجاد کند.
به دلیل بالا بودن کیفیت عکاسی و فیلم برداری دستگاه های امروزی؛ کارت حافظه اهمیت بیشتری نیز پیدا کرده است، چرا که حافظه موبایل به سرعت پر شده و کارایی گوشی پایین می آید.

قاب گوشی

از عوامل نشان دهنده ظاهر تلفن همراه می باشد و در ظاهر و لذت استفاده از موبایل خیلی موثر است؛ قاب گوشی است. اما هدف از ساخت آن فقط زیبایی بوده؟! قطعا خیر زیرا قاب گوشی از عوامل بسیار موث در ارتقای امنیت دستگاه شما می باشد. در نتیچه قاب گوشی نیز از لوازم جانبی محبوب در تمام لوازم می باشد و تقریبا تمام افرادی که از موبایل استفاده می کنند؛ از مزایای این لوازم نیز بهره مند هستند.

کابل شارژ

محافظ صفحه

پاور بانک

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران