بهترین مرکز نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان در سراسر اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی بهترین مرکز نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان در سراسر اهواز

🔴 کوروش درویشی

🔹 کوروش درویشی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان در سراسر اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کوروش درویشی :

✅ انجام کلی نقاشی ساختمان لکه گیری گچ درب پنچره نمای ساختمان

و…

 

🔸 شماره تماس  09393954484

 

تاثیر نقاشی ساختمان چیست؟

ایجاد فضای آرامش بخش ساختمان

اگر قصد دارید محیط آرامش بخش و ملایم به نظر برسد بهتر است از طیف های مختلف یک رنگ کمک بگیرید؛ مثلا طیف های مختلف رنگ آبی برای ایجاد حس آرامش بسیار موثر هستند. این رنگ ها برای اتاق های خواب مناسب هستند. رنگ مورد علاقه خود را انتخاب نموده و طیف های مختلف آن را در کنار هم بکار برید. به عنوان مثال آبی تیره را برای رنگ دیوارها استفاده کنید و یک پرده روشن تر و براق تر برای رنگ کردن قرنیزها به کار ببرید. پرده ها، روتختی ها و حتی لوازم اتاق را نیز متناسب با همان گروه رنگ انتخاب نمایید.

ایجاد فضای شیک و مد روز

با بکار بردن رنگ های خنثی در نقاشی ساختمان میتوانید فضا را شیک و مد روز نشان دهید. منظور از رنگ های خنثی سفید و شیری و کرم ساده نیست. برای مثال میتوانید دیوارها را به رنگ کرم در آورید و از قهوه ای با تناژ قرمز برای قرنیز استفاده نمایید. حال با انتخاب اثاثیه رنگی مثل مبل و کوسن های رنگی یک فضای شیک و مد روز ایجاد نمایید. رنگ های خنثی دست شما را باز میگذارند و هر زمان که بخواهید با چند تغییر ساده در اثاثیه میتوانید حس و حال اتاق را تغییر دهید. همچنین میتوانید از طیف های روشن تر یا تیره تر رنگ های خنثی در نقاشی ساختمان کمک بگیرید و ظاهر اتاق را مطابق سلیقه خود تغییر دهید. به خاطر داشته باشید هر چه رنگ اتاق روشن تر باشد بزرگ تر به نظر میرسد.

ایجاد فضای پر انرژی و با نشاط

اگر اتاقی پر انرژی میخواهید، از رنگ های شاد مثل نارنجی، طلایی و قرمز برای نقاشی ساختمان استفاده کنید. هر یک از این رنگ ها را با یک رنگ مکمل و یک رنگ متضاد در کنار هم قرار دهید تا بهترین تاثیر را داشته باشند. مثلا طلایی و نارنجی را با بنفش بکار بگیرید. همچنین ترکیب قرمز و مشکی تضاد خوبی دارند که به اتاق ظاهری شرقی تر میدهد.

رنگ آمیزی سقف

اگر یک سقف بلند را با رنگ تیره تر از دیوار ها رنگ آمیزی کنید کوتاه تر به نظر میرسد. با همین روش میتوانید رنگ سقف را روشن تر از دیوارها بگیرید تا بلندتر دیده شود. استادکاران نقاشی ساختمان رنگ سقف را با ترکیب کردن کمی تیره تر و یا روشن تر میکنند تا جلوه مناسب اتاق را ایجاد نمایند. اگر از همان رنگ سقف برای رنگ کردن چارچوب در و قرنیز دیوار نیز استفاده کنید اتاق دلنشین تر و متناسب تر به نظر خواهد آمد.

ایجاد کانون توجه

در نقاشی ساختمان همیشه یک نقطه کانونی برای فضا در نظر بگیرید. با رنگ متضاد دیوار و قرنیز و یا تیره تر کردن یک دیوار میتوان به سادگی ظاهر هر اتاقی را تغییر داد، با انتخاب مناسب رنگ های دیوار میتوان کاری کرد اتاق کوچکتر یا بزرگ تر به نظر برسد. هر جزء خاص اتاق را میتوان با انتخاب رنگ درست در کانون توجه قرار داد. راه پله های نرده ای که در میان اتاق قرار دارند اگر کمی تیره تر از دیواره ها رنگ شوند به یک نقطه کانونی خارق العاده تبدیل میگردند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران