بهترین مرکز اجرای انواع خدمات رنگ و پتینه های روز در ارومیه

در آذربایجان غربی ، ارومیه

معرفی بهترین مرکز اجرای انواع خدمات رنگ و پتینه های روز در ارومیه

🔴 مجموعه آرشام دکور

🔹 مجموعه آرشام دکور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرای انواع خدمات رنگ و پتینه های روز در ارومیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

نقش و رنگ زندگیتون رو با ما تغییر بدید

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه آرشام دکور :

✅ مجری انواع طرح و رنگ های روز

✅ ارائه دهنده انواع خدمات پتینه کاری، آیینه کاری، تابلو های دکوراتیو، طرح های میکروسمنت،..

✅ انواع کالرواش و شاپون،..

✅ ورق های طلا، نقره، مسی،..

✅ پتینه کاری انواع گچبری های دستی و پیشساخته،

✅ ابزار های برشی، موتیف، مشبک، تابلو دیواری،و…

✅ با کمترین هزینه و با کادری مجرب و کاربلد

✅ کیفیت و ظرافت در اجرا حرف اول ماست

✅ باور داریم شما شایسه بهترین ها و برترین ها هستید.

 

🔸 با مدیریت  مهدی کراری

🔸 شماره تماس  09924050632‬‏

🔸 آدرس  استان آذربایجان غربی_ارومیه _ فلکه کسرا ، خیابان سلمان فارسی

مزیت پتینه نسبت به رنگ و کاغذ دیواری چیست؟

پتینه برای چه کاربردی مناسب است؟
با وارد شدن به بسیاری از فضاها، دیوار قسمتی است که بیشتر به چشم می‌خورد. در بسیاری از موارد نیز اماکنی با دیوارهای زیبا را دیده‌ایم که طراحی‌های چشمگیری دارند که در برخی از موارد این دیوارها با پتینه پوشش داده شده‌اند. معمولا استفاده از پتینه در چنین فضاهایی، به شکل یک هنر خلاقانه، جذابیت و پوششی عالی برای دیوارها ایجاد کرده است. رنگ‌های مختلف در کنار طرح‌های متنوع، زیبایی قابل توجهی را برای محیط‌های داخلی و حتی خارجی فراهم می‌آورد.

از پتینه علاوه بر اینکه می‌توان بر روی دیوارها استفاده کرد، برای زیبایی سقف نیز می‌توان به کار برد. همه اماکن از جمله داخلی و خارجی مانند منازل، اتاق‌ها، هتل‌ها، راه‌پله‌ها، سالن‌های کنفرانس، مدارس و بیمارستان‌ها و… می‌توانند از آن استفاده کنند. اما بیشتر مناسب فضاهای داخلی است که با بارندگی مواجه نمی‌شوند.

از این طرح برای پوششی نازک در سطوح مختلف به عنوان عایقی مناسب برای دیوار و سقف می‌توان استفاده کرد که ایجاد زیبایی را نیز به همراه دارد. پتینه به عنوان پوششی برجسته، توسط خمیری نازک ایجاد خواهد شد که طرح‌های گوناگونی با کمک غلظت‌های مختلفی از خمیر می‌توان ایجاد کرد. خمیر ایجاد شده را با استفاده از یک کاردک روی سطوح اعمال می‌کنند.

پودر آن را از فروشگاه‌های مختلف می‌توان تهیه کرد که پایه اصلی برای حل کننده آن آب است. نکته جالب توجه اینجا است که می‌توان از آن روی لایه‌های پیشین بدون تراشیدن و پاک کردن استفاده کرد. نکته‌ای که باید درنظر داشت این است که بسته به متراژ و ضخامتی که برای به کار بردن پتینه در نظر گرفته می‌شود، مقدار مصرف آن نیز متفاوت است.

پوشش پتینه روی سطوح مختلف
پتینه را می‌توان به عنوان پوششی برای تمام سطوح از جمله سطوح فلزی، چوبی، گچی، شیشه‌ای، سرامیک، سفالی و انواع مجسمه و… به کار برد. این کاربردها روی تمام سطوح ابزار مخصوص خود را نیاز دارد که بهتر است طبق مورد کاربردی که دارد، انتخاب شود.

این مورد به عنوان مزیتی از پوشش پتینه محسوب می‌شود. چرا که بسیاری از پوشش‌ها را نمی‌توان بر روی برخی از فضاها به کار برد. در واقع این موضوع نشان می‌دهد که از مواد آن برای پوشاندن دیوارهای قدیمی و یا نازیبا می‌توان استفاده کرد.

مزیت پتینه نسبت به رنگ و کاغذ دیواری
پتینه نسبت به رنگ‌های روغن و کچی ماندگاری و دوام بیشتر بیشتری دارد. حتی تنوع مدل قابل توجهی را نیز برای فضا به همراه دارد. این یعنی هزینه‌ای مقرون به صرفه برای زیبایی محیطی که قرار است آنرا مرمت کنیم. علاوه بر ماندگاری، طرح‌های مختلف و زیبایی را که افزون بر رنگ‌های کاغذ دیواری است، به همراه خواهد داشت.

علاوه بر این موارد، آن را بر روی تمام سطوح می‌توان اعمال کرد. گاهی ممکن است نتوان از رنگ و کاغذ دیواری بر برخی از سطوح استفاده کرد، اما پتینه این قابلیت را دارد که بر تمام سطوح اجرا شود و زیبایی چشمگیری را برای فضا ایجاد کند. حتی سطوح منحنی را با استفاده از پتینه می‌توان پوشش داد.

پتینه به عنوان یک هنر بصری، الگوی خاصی ندارد اما بسیار زیبا و هنرمندانه توسط متخصصین در این زمینه خلق می‌شود. علاوه بر این موضوع کثیفی را به خود جذب نمی‌کند. به همین منظور می‌توان پتینه را قابل شست و شو در نظر گرفت اما بهتر است شست و شوی آن با احتیاط بیشتری انجام شود زیرا حلال آن آب است.

در کوتاهترین زمان می‌توان پتینه را بر دیوارها و حتی سقف اعمال کرد بدون اینکه بوی بدی در مدت طولانی برای ساختمان به همراه داشته باشد. سریع خشک می‌شود و می‌توان به کمک آن سطوح مختلف با ایرادات مختلفی مانند ترک دار بودن، پوسته شدن رنگ و گچ را پوشاند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران