انجام خدمات جوشکاری و اجرای شیروانی در سراسر قم

در قم ، قم

انجام خدمات جوشکاری و اجرای شیروانی در سراسر قم

🔴 عبادالله کوت آبادی

🔹 عبادالله کوت آبادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات جوشکاری و اجرای شیروانی در سراسر قم می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات عبادالله کوت آبادی :

✅ جوشکاری ، اجرای شیروانی سقفهای شیبدار

✅ رابیتس کاری پلی کربنات، نما ،نبشی کشی

✅ تعمیرات خوردکاری

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  قم – بلوار یادگار امام کوچ ۵۱ پلاک ۵۰

 

آشنایی با انواع مدل های سقف شیروانی

سقف های شیروانی دارای مدل های مختلفی می باشند که هر کدام از این مدل ها ویژگی های خاص خود را دارند و در ادامه مطلب به انواع مدل ها و خصوصیات آن ها می پردازیم.
سقف شیروانی کامپوزیتی و یا آسفالتی

جنس سقف های شیروانی کامپوزیتی از آسفالت می باشد. استفاده از آسفالت در سقف شیروانی بیشتر در کشور ایالت متحده رواج دارد. قیمت این مدل ارزان و مقرون به صرفه می باشد و به آسانی نصب می گردد. امروزه کامپوزیت های این مدل در بسیاری از شرکت های مختلف و با رنگ ها و سبک های مختلف تولید می شوند.
سقف شیروانی با تایل های سفالی

استفاده از متریال سفال در سقف ها قدمت طولانی داشته و از گذشته تا به امروز دارای طرفداران خاص خود می باشد. این متریال حس و حال قدیمی به نمای ظاهری ساختمان می بخشد. نکته مهمی که در سقف سفالی باید به آن دقت شود این است که سفال دارای قیمت بالایی می باشد و بسیار شکننده است اما گزینه ای مطلوب و بسیار خاص می باشد. استفاده از مدل سفالی بیشتر برای ساختمان هایی با نما و سبک قدیمی توصیه می شود.

سقف شیروانی با تایل های بتنی

سقف های شیروانی با تایل های بتنی شباهت بسیار زیادی با نوع و مشخصه های تایل های سفالی دارند. مدل بتنی دارای مقاومت بالایی است و از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به مدل تایل های سفالی بوده با این تفاوت که قیمت تمام شده آن خیلی کمتر از مدل سفالی می باشد. تایل های بتنی را حتی می توان به صورت مسطح و بدون قرار گرفتن بر روی هم دیگر نیز مورد استفاده قرار داد.
سقف شیروانی با تایل های سنگ لوح

تایل های سنگ لوح دارای زیبایی خاص و منحصر به فرد می باشند؛ همچنین مقاومت بسیار خوبی نیز دارند. تایل سنگ لوح با بسیاری از سبک های ظاهری ساختمان ها مطابق بوده و تکمیل کننده خوبی برای انواع سبک های مدرن و یا قدیمی است. قیمت تمام شده این محصول بالا بوده اما دارای زیبایی و دوامی دو چندان نسبت به سایر مدل های دیگر می باشد.
سقف شیروانی با توفال چوبی

نوع توفال چوبی در گذشته بسیار پر طرفدار بوده ولی امروزه محبوبیت گذشته را ندارد و خیلی مورد استفاده قرار نمی گیرد. این محصول نسبت به سایر متریال ها، درجه اشتعال پذیری پایین تری دارد و از خاصیت های مهم آن می توان به عایق بودن این سقف اشاره نمود. این محصول دارای ظاهری قدیمی و تاریخی می باشد و برای استفاده در ساختمان با نمای قدیمی مناسب می باشد.

سقف شیروانی فلزی

مدل فلزی این سقف ها با خط های صاف و نمای فلزی اش، برعکس سایر مدل ها دارای ظاهری مدرن و امروزی می باشد. این محصول مانند سایر مصالح مصرفی دارای رنگ های مختلف و سبک های متنوعی نیز می باشد. سقف های فلزی به خوبی با سبک مدرن تطبیق پیدا می کنند و قادر هستند حس و حالی امروزی به سبک های قدیمی تر ببخشند. سقف های فلزی قیمت نسبتا بالایی داشته اما به همین میزان کاربرد های فراوانی نیز دارند.
سقف شیروانی با پنل های خورشیدی

استفاده از پنل های خورشیدی برای سقف شیروانی در واقع حکم جایگزین کردن این پنل ها با سایر مصالح را دارند. پنل های خورشیدی دوست دار محیط زیست هستند و می توان آن ها را به راحتی روی سقف ها نصب کرد. امروزه قیمت صفحات خورشیدی نسبت به گذشته کاهش داشته که این امر قیمت آن ها را نسبت به گذشته مقرون به صرفه تر می نماید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران