انجام انواع خدمات مامایی در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی انجام انواع خدمات مامایی در اهواز

🔴 زینب والی دراچیان

🔹 زینب والی دراچیان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام انواع خدمات مامایی در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات زینب والی دراچیان :

✅ انجام کلیه کارهای مامایی

✅ آی یودی گذاری وپاپ اسمیر

✅ مراقبتهای دوران بارداری و بعد از زایمان و

✅ ترمیم و واژینو پلاستی و لبیا پلاستی

✅ تزریق ژل و بوتاکس و حجامت و بادکش درمانی

و….

 

🔸 شماره تماس 09388833413

🔸آدرس اهواز پردیس 24 متری نبش گلدسته 7طبقه همکف

مزایای تحت نظر بودن توسط ماما حرفه ای چیست ؟

۱٫ نتیجه مطلوب

مامای خوب با اثر گذاری محسوس در روند زندگی زوجین چه قبل و چه بعد از زایمان، با ایجاد آرامش و احساس امنیت در خانواده باردار، خوشبختی را در یک خانواده افزون کرده و به دنبال آن زایمانی عادی و طبیعی را محقق می کند.
یک ماما خوب با نتیجه همیشگی که از عملکرد خوب خود به جای می گذارد، در خاطره و اذهان ماندگار می شود. در واقع بزرگترین مزیت یک ماما خوب، نتیجه مطلوب و جاودانه ای است که در یک خانواده از خود باقی می گذارد.
میزان بالای تولید نسل هر کشوری

شاید نکته ای که در این مبحث نمود پیدا می کند، که تمام نرخ زاد و ولد یک جامعه و مملکت به دسترسی خانواده ها به ماما خوب بستگی دارد. این یک ماما است که می تواند فرصت تولد را برای یک ملت بیشتر کند، با بهره مندی از ماما خوب می توان به نتایج مطلوب باروری فکر کرد. نتایج مطلوب باروری می تواند گاهی شهری و منطقه ای را تحت تاثیر هیجان آن قرار دهد.

۲٫ نتیجه محسوس همزمان

واقعا اشتباه است که بگویند ماما خوب حضور نامحسوس دارد، در صورتی تاثیر ماما خوب برای هر بارداری محسوس است، حتی برخی با دیدن بارداران تصمیم به باروری گرفته اند. بسیاری از مادران بعد از دیدار مشاهده حال خوب بارداران تحت نظر ماما خوب، اقدام به باروری کردند.

ویژگی های ماما خوب

 دوران بارداری بدون درد
 احساس آرامش در چهره زن باردار نمود کامل دارد.
 خوشبختی برای بارداری محسوس است.
 فرم خوب بدن و استیل مناسب باردار
 تضمین سلامتی و امنیت باردار

۳٫ تضمین بهداشت باروری

برای هر خانواده ای بهداشت فردی مهم است، اما در موقع باروری اهمیت آن ویژه تر است، اما بدون یک ماما خوب نظری جایز نیست، بلکه ماما خوب است که تعیین می کند، وضعیت بهداشت همسران چگونه است و چگونه باید باشد!؟
با تضمین شرایط مناسب بهداشت زن بارور، امکان دوران بارداری مناسب و زایمان ایده آل فراهم می شود. قطعا از نمونه های بارز ماما خوب تضمین بهداشت باردار در هنگام زایمان است.

۴٫ بهبود روان زوج باردار

ماما خوب در تمام دوران بارداری با دادن تضمین های لازم، روحیه باردار را بهتر از قبل می کند، واقعا دیدن ماما خوب، برای زن باردار روحیه بخش است. دیدن ماما کمک بسیاری به حفظ و تقویت روحیه باردار می کند.

۵٫ فراهم شدن موجبات پرستاری بهتر

۶٫ بارداری بدون درد

۷٫ درمان سریع مادر پس از زایمان

۸٫ پارگی کمتر هنگام جراحی

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران