بهترین مرکز شارژ و تعمیر کولر خودرو ،تعمیر کمپرسور ،شارژ گاز 1234yf در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز شارژ و تعمیر کولر خودرو ،تعمیر کمپرسور ،شارژ گاز 1234yf در تهران

🔴 مجموعه ادیسون تایید

🔹 مجموعه ادیسون تایید یکی از بنام ترین فعالان در زمینه شارژ و تعمیر کولر خودرو ،تعمیر کمپرسور ،شارژ گاز 1234yf در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه ادیسون تایید :

✅ شارژ غلط ،کولر سالم شما را معیوب کرده ویک شارژ خوب ،کولر معیوب شمارا احیا میکند، ما کولر اتومبیل معیوب شمارا رایگان تشخیص عیب کرده و برآورد هزینه میکنیم ،وتقریبا در تمامی موارد بدون هزینه خرید قطعات وبا تعمیر قطعات کار خود را به مدت یک فصل گارانتی کتبی میکنیم.

✅ با ما دیگر نگران تعمیر کولر و سرمای آن نباشید.سرمای 0تا7درجه سانتیگراد با حداقل فشار سیستم تخصص ماست.تحصیلات آکادمیک و 40سال تجربه کار برودت، پشتیبان ادعای ماست

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۹۸۰۰۳۸۰

🔸 شماره تماس  ۰۲۱۸۸۱۴۷۶۱۲

 

دلایل خرابی کولر خودرو چیست؟

کولر اتومبیل در حقیقت یک کولر چند تکه جدا، همانند اسپلیت های خانگی است. با این تفاوت که کمپرسور کولر در اتومبیل بوسیله چرخش موتور به کار می افتد.‍ در بعضی از مواقع کولر اتومبیل سرمای مورد نیاز اتاق را تامین نمیکند. خنک نکردن کولر خودرو دلایل گوناگونی دارد که در اینجا به تعدادی از مهمترین آنها اشاره میکنیم. با توجه به هزینه های تعمیرات و نگهداری خودرو موارد به ترتیب از ساده ترین آغاز میگردد:

1- رانندگی پر گاز (تخته گاز و دور موتور بالا)
یکی از ساده ترین دلایل گرم شدن باد کولر رانندگی در حالت پر گاز یا تخته گاز است! اغلب اتومبیل ها دارای مکانیزمی هستند که کولر را هنگام فشردن پدال گاز تا انتها قطع میکنند.

رانندگی پر گاز تنها به معنی بالا رفتن دور موتور تا محدوده رد لاین نیست، بسیاری از رانندگان به دلایل مختلف ترجیح میدهند از دنده های سبک تر استفاده کنند، به دلیل شتاب و قدرت کمتر اتومبیل در دنده های سبک راننده مجبور به فشردن پدال گاز تا انتها میشود، بنابراین حرکت در حالت تمام گاز در این نوع رانندگی اجتناب ناپذیر است. این امر باعث میشود کولر در بسیاری از لحظات رانندگی قطع بشود

2- روشن کردن کولر بلافاصله بعد از استارت
بر اساس تحقیقات، اجزای داخلی کابین از جمله روکش صندلی‌ها، روکش درها و داشبورد و سایر قطعات، در اثر تابش نور آفتاب، گازی سمی و سرطان‌زا تولید و ساطع می‌کنند که بوی آشنایی هم دارد.

حتما در فصل گرما هنگام سوار شدن در خودرویی که زیر آفتاب بوده، متوجه بویی شده‌اید که گاهی هم آزاردهنده است اما باید توجه کنید که این بو ناشی از گازهای سمی است و باید قبل از روشن کردن کولر و با باز گذاشتن پنجره‌ها آن را از فضای داخل ماشین خارج نمایید.

این گاز ناشی از ماده بنزن است که در تولید قطعات مذکور به کار می‌رود و در هنگام گرما با شدت بیشتری ساطع می‌شود. البته باید این نکته را متذکر شویم که بنزن به صورت عادی در هوا و نیز بسیاری از مصنوعات مورد استفاده ما وجود دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران