آموزش و خدمات ژل و بوتاکس در اهواز – زیتون کارمندی

در خوزستان ، اهواز

معرفی آموزش و خدمات ژل و بوتاکس در اهواز – زیتون کارمندی

🔴 وحید امینی

🔹 وحید امینی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش و خدمات ژل و بوتاکس در اهواز – زیتون کارمندی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات وحید امینی :

✅ کلیه خدمات مربوط به ژل و بوتاکس

✅ به صورت کاملا حرفه ای

✅ انجام خدمات ب متد روسی

✅ به دلیل شرایط کرونا نوبت دهی تک نفره خواهد بود

✅ مشاوره رایگان

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس اهواز – زیتون کارمندی

 

تزریق ژل و فیلر چیست ؟

تزریق ژل چگونه به ما برای جوانسازی پوست کمک میکند؟

هنگامی که برای تزریق فیلر به صورت و قسمت‌های بدن اقدام می‌کنید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید؛ که در جلسه‌ی مشاوره سوابق پزشکی و درمانی شما بررسی می‌شود تا از عدم وجود حساسیت به مواد خاص اطمینان پیدا کند. همچنین پزشک در مورد انتظارات شما از این عمل سؤال‌هایی می‌پرسد تا متوجه شود چه مقدار ژل و در چه نقاطی باید تزریق شود. اگر دچار چین و چروک‌های فراگیر در سطح صورت خود هستید یا چربی صورت شما به مقدار زیادی کاهش پیدا کرده است؛ بهتر است قسمت‌های مختلف را مورد توجه قرار دهید و ژل را به تمام نواحی و به مقدار متفاوت تزریق کنید، این کار توسط پزشک حاذق به خوبی انجام می‌گیرد. در جلسه‌ی تزریق ژل به صورت ابتدا صورت به شکل موضعی بی حس می‌شود، سپس نواحی که باید ژل در آن‌ها تزریق شود مورد بررسی قرار می‌گیرد و کاملاً استریل و ضد عفونی می‌شود.

سپس ژل آماده، به مقدار مناسب در قسمت‌هایی مانند گونه‌ها، خط خنده و … باید در دو سمت صورت تزریق یکسان داشته باشد تا نگرانی از بابت عدم تقارن آن وجود نداشته باشد. همچنین پزشک شما می‌تواند قسمت‌هایی که ژل تزریق شده را ماساژ دهد تا ژل به شکل همواری توزیع شود. در صورت نیاز پس از عمل می‌توانید با کمپرس یخ ناحیه‌ی تزریق شده را آرام کنید. همچنین با مشورت با پزشک خود می‌توانید از او بخواهید تا با پیشنهاد چند دارو و استفاده از آن به روند بهبود آن سرعت ببخشد.
تزریق ژل و فیلر چیست؟

نوعی از پرکننده‌های پوستی را که از ترکیبات مختلفی تشکیل شده‌اند فیلر یا ژل گویند. لازم به ذکر است که انتقال این مواد به زیر پوست به وسیله تزریق انجام می‌شود. تزریق این مواد به بخش‌های مختلف پوست موجب افزایش حجم این ناحیه می‌گردد و اثرات پیری را کاهش می‌دهد. با گذشت زمان تولید کلاژن در پوست به حداقل می‌رسد. و با بالا رفتن سن، جوانی و شادابی ظاهر شما ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرد. فیلر‌ها از جنس‌های مختلفی ساخته شده‌اند. و فرمول‌های مختلف ساخته‌شدن آن‌ها، موجب می‌شود که فیلرها خواص متفاوتی داشته باشند. و برای بخش‌های مختلفی مورد استفاده قرار گیرند.

فیلرها از جمله سریع‌ترین و امن‌ترین متدهای جوانسازی پوست به‌شمار می‌روند. و می‌توانند ظاهر جذابی برایتان رقم بزنند. مواد مختلفی در طی دوران تکامل این ژل‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند. که خوشبختانه روز به روز بر کیفیتشان افزوده شده است. این فیلرها از انواع مواد موجود در بدن انسان و دیگر جانداران و حتی برخی مواد مصنوعی ساخته می‌شوند. تزریق ژل به صورت سرپایی انجام می‌گیرد. و در بخش‌های مختلفی از صورت مانند خط اخم، خط خنده، فرم‌دهی گونه، فک و … کاربرد زیادی دارد. این عمل زیبایی می‌تواند چهره فرد را دستخوش تغییرات مثبتی قرار دهد. و موجب افزایش اعتماد به نفس و زیبایی در افرادی شود که نگران چهره خود هستند. تزریق فیلر از پرکاربردترین شیوه‌های جوانسازی و فرم‌دهی صورت است. که امزوره در کلینیک‌های زیبایی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کار حتما می‌بایست توسط پزشک ماهر انجام گیرد. چراکه در صورت عدم اجرای صحیح احتمال ایجاد مشکلاتی در صورت شخص بسیار زیاد است. و امکان دارد علاوه بر زیبایی سلامتیش هم به خطر بیفتد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران