مرکز تخصصی اتاق سازی و کفی سازی در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی مرکز تخصصی اتاق سازی و کفی سازی در شیراز

🔴 امین کشاورزان

🔹 امین کشاورزان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اتاق سازی و کفی سازی در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امین کشاورزان :

✅ ساخت انواع کفی فلزی وانت بار نیسان پراید مزاد اریسان پادرا وخودرو افرود

✅ ساخت انواع اتاق لوله ای شمالی جویباری شوتی تمتم ورقی و فلزی

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۰۷۹۷۸۳۲

🔸 آدرس  شیراز پل فسا بلوار خلیج فارس روبرو دور برگردان میادن تر بار اتاق سازی نوین صنعت

اتاق حمل بار چیست؟

اتاق حمل بار، اتاقک‌هایی است که بر روی ماشین‌های حمل بار نصب می‌شود. ماشین‌هایی مانند وانت‌ها، کامیونت، کامیون، تریلی و انواع دیگر.

این اتاق‌ها با توجه به ویژگی‌های مورد نیاز بار تجهیز می‌شوند و بار مورد نظر برای حمل و جابجایی در این اتاق‌ها چیده خواهد شد. با توجه به ایجاد فضایی بسته و دارای حفاظ، این اتاقک‌ها، بهترین گزینه برای حمل و نقل در مسیرهای کوتاه می‌باشد. اتاق‌های حمل بار دارای ساختار و انواع متفاوتی هستند که در ادامه، مورد بحث قرار می‌گیرند.

ساختار اتاق حمل بار
ساختار اتاق حمل بار، متشکل از یک چهار دیواری و کف است. این اتاق می‌تواند به سیستم‌های روشنایی، سیستم خنک کننده و … نیز مجهز باشد. البته نصب چنین تجهیزاتی به کاربرد و نوع بار این ماشین‌ها باز می‌گردد. به عنوان مثال برای جابجایی انواع مواد غذایی فسادپذیر و نیز لوازم بهداشتی و دارویی، سیستم‌های خنک کننده و دارای تهویه مورد نیاز خواهند بود.

ساخت اتاق بر روی ماشین حمل بار
برای این‌که بدانیم چه اتاقی و با چه امکاناتی باید بسازیم، دانستن چند نکته الزامی است.

مورد اول این است که نوع خودروی باربری باید مشخص شود. یعنی بدانیم که خودرویی که برای حمل و جابه‌جایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، در دسته‌ی سبک، نیمه سنگین و یا سنگین است. ماشین‌هایی مانند وانت در دسته‌ی خودروهای سبک قرار می‌گیرند. انواع کامیون‌ها و خاورها، در دسته‌ی ماشین‌های نیمه سنگین و تریلی و کمپرسی، در گروه ماشین‌های سنگین خواهند بود. نوع خودروی باربری، ابعاد و حتی موارد کاربرد اتاق بار را مشخص می‌نماید.
دوم این‌که باید بدانیم چه نوع باری قرار است جابه‌جا شود. روشن است که نوع بار، بسته به نوع خودرویی که برای حمل مورد استفاده قرار می‌گیرد، متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، جابه‌جایی اثاثیه‌ی منزل بسته به حجم با وانت یا خاور مناسب است. اما برای حمل ماشین‌های سواری، باید از خودروهای سنگین استفاده شود.
مسأله‌ی سومی که باید برای نوع اتاق بار، مد نظر قرار داد، مسافت جابجایی است. یعنی خط کار خودرو باید مشخص شود. برای مسافت‌های طولانی نیاز به استفاده از متریال بادوام‌تری وجود دارد. هم‌چنین ممکن است در صورت طولانی بودن بعد مسافت، ناچار به نصب برخی تجهیزات خاص در اتاق‌های بار شویم. نکته‌ی دیگری که در خصوص بعد مسافت در نظر گرفته می‌شود، نوع مسیر است. به عنوان مثال جاده خاکی است یا آسفالته؟ آب و هوا در مسیر چگونه خواهد بود؟ و …

ویژگی‌های یک اتاق بار خوب
در قسمت‌های قبلی به مهم‌ترین نکاتی که در ساخت اتاق بار باید در نظر داشته باشیم، اشاره کردیم. در این بخش قصد داریم تا ویژگی‌های یک اتاق بار خوب صرف نظر از امکانات آن بازگو کنیم.

ساندویچ پانل‌هایی که برای ساخت دیواره‌های اتاق مورد استفاده قرار می‌گیرند باید عایق باشند. به عبارت دیگر سرما و گرما نباید وارد فضای اتاق شود و بار آن‌جا را تحت تأثیر قرار دهد. به همین دلیل، اغلب از پانل‌های پلی اورتان برای این منظور استفاده می‌کنند. این پانل‌ها علاوه بر این‌که محافظت خوبی در برابر گرما و سرما ایجاد می‌کنند، وزن سبکی دارند.

اتاق‌های حمل بار نباید زیاد سنگین باشند. سنگین بودن خود آیتم‌های بار، وزن اتاق و در نتیجه خودروی حمل بار را افزایش خواهد داد. این امر منجر به افزایش سوخت مصرفی در خودرو خواهد شد که به کاهش بازدهی می‌انجامد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران