امداد خودرو، یدک کش ، نیسان ، چرخگیر و کفی در بندرعباس

در هرمزگان ، بندرعباس

معرفی امداد خودرو، یدک کش ، نیسان ، چرخگیر و کفی در بندرعباس

🔴 محمودطهماسبی

🔹 محمودطهماسبی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه امداد خودرو، یدک کش ، نیسان ، چرخگیر و کفی در بندرعباس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمودطهماسبی :

✅ امدادخودرو،یدک کش،نیسان ،چرخگیر،کفی

حمل خودروهای ایرانی و خارجی

بدون هیچگونه آسیب دیدگی

تعمیرات تخصصی خودروها در تعمیرگاه گلشهر خیابان ۹دی میدان فروردین

و….

 

🔸 شماره تماس ۰۹۳۶۰۸۱۵۲۱۷

🔸 شماره تماس ۰۹۱۷۶۸۸۳۷۷۹

🔸 شماره تماس ۰۹۱۷۶۸۸۳۷۷۸

🔸آدرس بندرعباس

وانت چرخگیر چیست ؟

وانت چرخگیر وسیله‌ای است که چرخگیر به آن متصل می‌شود و به کمک این وسیله می‌توان به جابه‌جایی اتوموبیل‌های خراب یا آسیب دیده پرداخت و هر وانتی برای این کار مناسب نخواهد بود.

ویژگی های وانت چرخگیر

ظرفیت کشش

مهم‌ترین ویژگی یک وانت چرخگیر مناسب داشتن ظرفیت کشش بالاست. وانت‌های معمولی دارای ظرفیت باری برای جابه‌جایی حجم نسبتاً زیادی از وسیله را دارند؛ اما وانت‌هایی که برای کشش اتوموبیل استفاده می‌شوند علاوه بر ظرفیت بار باید ظرفیت کش بالایی نیز داشته باشند تا در هنگام جابه‌جایی اتوموبیل به وانت یا اتوموبیل در ال حمل صدمه‌ای وارد نشود.

این ویژگی به عواملی مانند قدرت موتور وانت، استحام بدنه و شاسی و گشت آور چرخ این وانت بستگی دارد.
وزن خالص

با توجه به این که با سوار کردن اتوموبیل به چرخگیر یک وانت چرخگیر وزن زیادی به مجموعه اضافه می‌شود، باید وانت شما وزن بیشتری داشته باشد تا بتواند مرکز جرم خود را در بین محورهای چرخ خود نگه دارد تا سمت جلوی وانت بلند نشود.

از طرفی وزن وانت نباید به قدری زیاد باشد که برای جابه‌جایی خود وانت نیاز به نیروی زیادی از طرف موتور باشد تا میزان مصرف سوخت آن بیش از حد نباشد.
سیستم محرک وانت چرخگیر

سیستم‌های محرک وانت‌های چرخگیر به طور کلی به 4 نوع تقسیم می‌شود؛ دیفرانسیل جلو، دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل و چهار چرخ متحرک.

این سیستم‌ها هر کدام به شما عملکردهای متفاوتی را ارائه می‌دهند و سیستم‌های دو دیفرانسیل و چهار چرخ متحرک چسبندگی بیشتری را در محیط‌های خارج جاده‌ای به شما می‌دهند.
طراحی شاسی

شاسی وانت‌ها یکی از عواملی است که در اکثر مواقع نادیده گرفته می‌شود؛ اما برخی از وانت‌ها دارای طراحی شاسی و بدنه‌ای هستند که قطعات بدنه به استحکام شاسی و فریم وانت می‌افزایند و این ویژگی برای وانت‌های مورد استفاده در مواقع اورژانسی مانند وانت چرخگیر می‌تواند کاربردی و یا حتی لازم باشد.
راحتی وانت

یک وانت قطعاً به راحتی یک ماشین لوکس نخواهد بود، اما همچنان باید فضای داخل آن به اندازه کافی راحت باشد تا راننده بتواند بدون هیچ مشکلی و در ارامش به جابه‌جایی بار و وسایلی مانند اتوموبیل بپردازد.

راحتی وانت علاوه بر امکانات رفاهی فضای داخل وانت به عواملی مانند لرزش‌های کم وانت در حال حرکت و در حال حمل بار بر می‌گردد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران