بهترین مرکز تعمیر و فروش داشبورد BMW ( داشبورد BMW X4 و BMW X6 و BMW X3 و انواع داشبورد BMW اتاق 7 ) در تهران – سهروردی شمالی

در تهران ، تهران
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران خ سهروردی شمالی بالاتر تر از پمپ بنزین روبروی نوین چرم

معرفی بهترین مرکز تعمیر و فروش داشبورد BMW ( داشبورد BMW X4 و BMW X6 و BMW X3 و انواع داشبورد BMW اتاق 7 ) در تهران – سهروردی شمالی

🔴 مرکز تخصصی پرشین کالن

🔹 مرکز تخصصی پرشین کالن یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر و فروش داشبورد BMW ( داشبورد BMW X4 و BMW X6 و BMW X3 و انواع داشبورد BMW اتاق 7 ) در تهران – سهروردی شمالی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 مرکز تخصصی پرشین کالن اولین و تنها مرکز تخصصی تعمیر وبازسازی ۱۰۰ درصد مشابه فابریک در ایران میباشد

🔹 در بعضی از موارد دیده شده است داشبورد هایی که ایربگ عمل میکند مالک داشبورد را تعویض کرده که این کار از پایه اشتباه میباشد

🔹 زیرا اولا اینکه داشبورد هایی که از خلیجی تهیه میشوند اصلی نبوده و تایوانی بود و خودرو به صدا می افتد

🔹 دوم اینکه داشبورد وقتی ایربگ عمل میکند فریم و اسکلت آن سالم میباشد و آسیبی نمیخورد و فقط پوسته روی آن و صفحه ایربگ پاره میشود که مجموعه پرشین کالن با علم روز صفحه و تیغه آن را تعویض کرده و پوسته سطح روی داشبورد آن که پاره شده را با جنس اصلی فابریک تعویض و وکیوم میکند و داشبورد اصالت و فابریک بودن خود را حفظ میکند

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مرکز تخصصی پرشین کالن :

✅ فروش انواع داشبورد BMW X4 و BMW X6 و BMW X3 و انواع داشبورد BMW اتاق ۷.

✅ تعویض پوسته داشبورد فرسوده و ایربگ عمل BMW

و…

 

داشبورد خودرو چیست و چگونگی ساخت داشبورد ؟

کلمه Dash در داشبورد، مخفف این ترکیب انگلیسیHousingdial and Swigh به معنی محفظه کلیدها و صفحه مدرج است.

همانطور که همه دیده اید داشبوردخودرو بخشی از خودرو است، که در داخل کابین خودرو قرار می‌گیرد. این قسمت که مجموعه ی کلید ها و نمایش گرها، برای کنترل بهتر اتومبیل و جلو راننده قرار می گیرد در زیر شیشه خودرو تعبیه شده است.

داشبورد مهمترین بخش داخلی خودرو است و برای همین جلوه و زیبایی آن در دید شما نسبت به اتومبیل تاثیر زیادی دارد.

همین طور که رنگ و زیبایی بدنه ی اتومبیل و فرم چراغ ها و… حتی تمیزی آن ها در دید شما و بینندگان تاثیر می‌گذارد.

اما یکی از راه‌های جلا دادن به داشبورد واکس زدن به آن است. اما قبل از اینکه با روش واکس زدن و انواع واکس داشبورد خودرو آشنا شوید؛ باید در مورد جنس به کار رفته در داشبورد و انواع آن صحبت کنیم.

چون اگر چگونگی ساخت و جنس این قطعه را نشناسید، نمی‌توانید واکس مخصوص به آن را بیابید و از آن استفاده کنید.

چگونگی ساخت داشبورد
به طور کلی داشبورد خودرو از سه لایه تشکیل شده است که شما فقط لایه ی رویی آن را مشاهده می‌کنید.

ولی لایه زیرین آن از یک ترموپلاستیک با الیاف شیشه ساخته شده است و روی آن لایه و لایه وسطی از فوم پلی یورتان استفاده شده و لایه سوم و رویه اصلی آن در اتومبیل های قدیمی از جنس پی وی سی PVCساخته می‌شد.

اما امروزه رویه های داشبورد از آلیاژ پی وی سی PVCبا ماده‌ای به نام ای‌بی‌اس ABSترکیب و ساخته می‌شود.

در طراحی داشبورد و ساخت قسمت های مختلف در آن ، مواردی مانند صفحه کلید، چراغ ها، صفحه ی آمپر، غربیلک فرمان، پنل بخاری و کولر، سیستم صوتی، بلندگوی خودرو، درب داشبورد …قرار می گیرد.

در خودروهای مدرن امروزی هم که سیستم های کنترل هوشمند و جهت یابی الکترونیکی و حتی کیسه های هوا هم به این مجموعه افزوده شده‌اند و روی آن نصب می شوند.

اما مهمترین مسئله در مورد داشبورد خودرو این است که چون این قطعه دقیقاً در روبروی راننده و سرنشینان جلویی قرار می‌گیرد، از نظر ایمنی هم باید دارای اهمیت بالا و ویژگی های خاصی باشد.

خودروسازان می بایست علاوه بر لحاظ کردن ویژگی زیبایی، به گونه ای داشبورد خودرو را طراحی کرده و بسازند؛ که در صورت بروز تصادف و برخورد با سرنشینان، مخصوصا برخورد قسمت سر و صورت آنها با داشبورد، آسیبی به آنان وارد نشود و یا آسیب وارده به حداقل ممکن برسد.

به همین منظور خودروسازان در ساخت این قطعه از اتومبیل؛ موادی مانند فوم پلی یورتانFPU ودر زیر روکش، از pvc یا چرم استفاده می کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران