پوشش نانوسرامیک ریکاوری واحیای رنگ کل بدنه در تهران

در تهران ، تهران

معرفی پوشش نانوسرامیک ریکاوری واحیای رنگ کل بدنه در تهران

🔴 مجموعه دیتیلینگ گالری

🔹 مجموعه دیتیلینگ گالری  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پوشش نانوسرامیک ریکاوری واحیای رنگ کل بدنه در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه دیتیلینگ گالری  :

✅ [ریکاوری و احیای رنگ کل بدنه]

✅ [صفرشویی داخل و موتور با بخار بدون آب با مواد نانو و لوسیون داخل و مواد نگهداری]

✅ [سرامیک فول پک( کل بدنه، رینگ، سپر، چراغ، شیشه ، داخل کابین و…….) با ۵ سال ضمانت کتبی]

✅ [رفع آفتاب سوختگی کامل]

✅ [صافکاری با دستگاه وکیوم و ابزار PDR]

✅ [لیسه گیری و لکه گیری رنگ های صدفی و تمامی رنگ های متالیک و روغنی، بدون ایجاد لکه و رنگ شدگی]

✅ [تو دوزی داخل چرم صندلی و پارچه و ترمیم قطعات پلاستیکی و هیدروگرافی]

و….

برای استعلام قیمت و مشاوره و اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

🔸 شماره تماس 09122011959

🔸آدرس تهران _اتوبان بابایی شرق به غرب بعدازپل لشگرک لاین کندرو بعد پمپ گاز کارواش یزدان مجموعه دیتیلینگ گالری 1

صفرشویی خودرو چیست؟

تمیزکردن ماشین از طریق صفرشویی شامل تمام بخش‌ها و قطعات اتومبیل می‌شود. در حقیقت با این نوع نظافت، تمام قسمت‌ها در بدنه، داخل کابین، کاپوت و هر بخش دیگری که در شستشوی ساده کارواش، مورد توجه قرار نمی‌گیرد؛ به صورت عمیق، شسته شده و از هر گونه کثیفی یا آلودگی، پاک می‌شود.

بیشترین تمرکز صفرشویی بر تمیز کردن داخل اتاق است. در این فرایند، پس از نظافت عادی که در کارواش‌ها صورت می‌گیرد؛ کار اصلی شروع شده و اقدامات متفاوتی به جز شستن در جهت پاکیزگی بیشتر انجام می‌شود. تجهیزات استفاده‌ شده در این نوع شستشو، حرفه‌ای بوده و نیاز به یک متخصص برای انجام درست آن وجود دارد.

اهمیت صفرشویی پیش از فروش خودرو کارکرده

یکی از نکات مهمی که قبل از اقدام به فروش ماشین دست دوم پیشنهاد می‌شود؛ صفرشویی کامل خودرو است. وسیله نقلیه‌ای که دارای ظاهر تمیز و زیبایی باشد؛ حتما طرفداران بسیاری پیدا خواهد کرد تا اتومبیلی که در اثر کثیفی‌ها، کهنه‌ و ناکارآمد به نظر می‌رسد. تاثیر دوم این موضوع در بهبود کارشناسی خودرو کارکرده و نتایج دقیق‌تر بررسی توسط کارشناس است.

برخی بر این باورند که صفرشویی خودرو، تنها پیش از فروش ماشین الزامی است و تا زمانی که قصد معامله نداشته باشند؛ نسبت به این کار اقدام نمی‌کنند. اما بهتر است که شستشوی اتومبیل را به صورت دوره‌ای و مکرر انجام دهید؛ زیرا رانندگی با یک وسیله نقلیه تمیز هم در سلامت سرنشینان موثر بوده و هم حس خوبی به شما می‌دهد.

مزایای صفرشویی ماشین

· افزایش امنیت: رانندگی با خودرویی که دارای شیشه تمیز و شفاف باشد؛ دید خوبی به راننده می‌د‌هد و تسلط او را بر اطراف، بیشتر می‌کند.

· کاهش فرسایش قطعات: توجه نکردن به نظافت قطعات ماشین، به مرور زمان منجر به پارگی، ساییدگی و فرسودگی بخش‌های مختلف خودرو می‌شود؛ در حالی که صفر شویی درصد این موارد را بسیار کم می‌کند.

· بهداشت و سلامت: قرار گرفتن در معرض کثیفی‌هایی که در ماشین وجود دارد و پس از مدتی آلوده‌تر هم می‌شود؛ سلامتی افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران