نصب و تعمیر انواع کولر گازی در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی نصب و تعمیر انواع کولر گازی در تبریز

🔴 رضا نوروزی

🔹 رضا نوروزی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب و تعمیر انواع کولر گازی در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رضا نوروزی :

✅ نصب و تعمیر انواع کولر گازی ، اسپیلت و ایستاده

✅ سرویس و اسید شویی پکیج در محل

✅ جابجایی کولر گازی بدون هدررفت گاز

✅ شارژ کولر گازی R22 و R410

✅ جوشکاری انواع لوله

✅ دارای مدرک از شرکت بوش، ال جی و بکو

و…

 

🔸 شماره تماس 09144046032

🔸آدرس تبریز، خ خاقانی، خ بهادری، روبه روی دکتر شربیانی

 

شارژ گاز کولر گازی چیست؟

شارژ گاز کولر گازی یکی از اعمالی است که می بایست در دوره های مشخص که البته به میزان استفاده شما از دستگاه کولرگازی بر میگردد انجام شود. معمولا شارژ گاز کولرگازی زمانی باید بیشتر انجام شود که ما از کولرگازی به عنوان بخاری نیز استفاده می کنم. بنابراین در فصل سرما اهمیت شارژ گاز کولرگازی در زمستان دو چندان می شود.

شاید جالب باشد که بدانید ممکن است که شما اصلا نیاز به شارژ گاز کولرگازی را حس نکنید اما این امر در اختلال دمای ثبت شده و دمای واقعی داخل اتاق مشخص می شود. این موضوع نیز اهمیت دارد که شارژ گاز کولرگازی ممکن است که در تابستان اصلا نیاز نباشد اما در زمستان و برای گرم کردن هوای خانه بسیار ضروری است.

شارژ گاز کولر گازی در زمستان

شارژ گاز کولرگازی در زمستان از جهت رعایت یکسری نکات حائز اهمیت می باشد. لذا اگر خود شما عمل گاز زدن کولرگازی را انجام می دهید و یا اینکه آن را به یک مرکز می سپارید می توانید از انجام نکات ایمنی که در ادامه توضیح داده خواهد شد اطمینان حاصل کنید.

هنگام شارژ گاز کولرگازی در زمستان می بایست کولرگازی روی حالت سرمایش قرار گیرد. به این دلیل که در فصل زمستان دمای هوا کم بوده و سنسور محیطی دستگاه در دمای 18 تا 16 درجه سانتی گراد دستوری را برای روشن شدن کمپروسر کولرگازی صادر نمی کند.

بنابراین باید این سنسور را به صورت مصنوعی گرم کنیم. برای این کار می توانید با آب گرم و یا حرارت ملایم این کار را انجام دهید که البته نباید بیشتر از 90 درجه سانتیگراد شود.

اگر خود شما اقدام به شارژ گاز کولرگازی می کنید می توانید اقدام به قرار دادن کولرگازی روی حالت گرمایش کرده و برای مدتی سیم شیر برقی را از مدار جدا کنید و دوباره آن را وارد مدار کنید.

همچنین می بایست از درست بودن آمپر کولرگازی اطمینان حاصل کنید. البته باید بدانید که در برخی از کولرگازی هایی که دارای پرسر سوییچ می باشند باید این قطعه را از آنها جدا کرد. چون این قطعه باعث قطع شارژ گاز و کمپرسور می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران