طرح مهر و رفاه بیمه دانا در ارومیه

در آذربایجان غربی ، ارومیه

معرفی طرح مهر و رفاه بیمه دانا در ارومیه

🔴 بیمه دانا نمایندگی مصطفایی

🔹 بیمه دانا نمایندگی مصطفایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه تمامی خدمات بیمه دانا در ارومیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بیمه دانا نمایندگی مصطفایی :

بیمه شخص ثالث در اقساط ۱۲ ماهه
🔹اولین قسط از ماه آینده
🔹بدون سود و کارمزد
بیمه بدنه‌ انواع خودرو
🔹با تخفیف ۸۰ درصدی
🔹در اقساط ۱۲ ماهه بدون پیش پرداخت و بدون سود
بیمه آتش سوزی
⛑بیمه آتش سوزی منزل و مغازه با ۷۵ درصد تخفیف زلزله و بلایای طبیعی سنگینی برف و …

همه بیمه هایتان رو با هم میتوانید در ۱۲ قسط از دم قسط بدون پیش پرداخت انجام دهید

📄مدارک لازم: شناسنامه و کارت ملی کارت خودرو و بیمه سال قبلصدور بیمه های شما به صورت غیر حضوری هم پذیرفته می‌شود و مدارک به درب منزل یا محل کار ارسال میگردد.

و….

 

🔸 بامدیریت مصطفایی

🔸 شماره تماس 09143306605

🔸 شماره تماس 09194990702

🔸 شماره تماس 09194066575

🔸آدرس 📍ارومیه _ خیابان ورزش_روبروی اداره بهزیستی _ بیمه دانا

مزایای بیمه عمر دانا در خصوص پوشش های بیمه ای چیست ؟

فوت پوشش اصلی و اساس بیمه عمر است و در هر صورت به بیمه گزار ارائه می شود. در صورتی که بیمه شده فوت کند شرکت بیمه دانا سرمایه بیمه را به صورت یکجا به ذی نفعان بیمه نامه پرداخت می کند. اما بیمه گزارانی که می خواهند از مزایای بیمه عمر دانا استفاده بیشتری داشته باشند می تواند پوشش های تکمیلی انتخاب کنند. پوشش های تکمیلی بیمه عمر دانا شامل موارد زیر است:

پوشش فوت در اثر حادثه: در صورتی که بیمه شده در اثر حادثه فوت کند بیمه دانا سرمایه بیمه نامه را به میزان 1 تا 4 برابر سرمایه فوت عادی و حداکثر به مبلغ 400 میلیون تومان به ذینفعان بیمه گزار پرداخت می کند.
پوشش نقص عضو: اگر بیمه شده در اثر وقوع حادثه دچار نقص عضو جزئی، کلی و دائم شود 100 درصد سرمایه فوت را حداکثر به مبلغ 200 میلیون تومان دریافت می کند.
پوشش امراض خاص: سکته قلبی و مغزی، عمل قلب باز، پیوند اعضای اصلی بدن و انواع سرطان امراض خاص هستند. در صورتی که بیمه شده در طول مدت قرارداد دچار این بیماری ها شود حداکثر تا 30 درصد سرمایه فوت و تا سقف 30 میلیون تومان از شرکت بیمه دانا غرامت دریافت می کند.
پرداخت هزینه پزشکی: در صورتی که بیمه شده پوشش هزینه پزشکی را انتخاب کند هزینه درمان مواردی که در اثر حادثه باشند را حداکثر تا 10 درصد سرمایه فوت دریافت می کند.
پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه: با درخواست این پوشش اگر بیمه شده در مدت قرارداد دچار ازکارافتادگی شود دیگر نیاز نیست تا پایان قرارداد حق بیمه بپردازد ولی همچنان از مزایای بیمه عمر استفاده می کند.
پوشش درآمد ازکارافتادگی: اگر بیمه شده در طول قراردداد دچار ازکارافتادگی شود می تواند از شرکت بیمه دانا به میزان 1 تا 3 برابر آخرین حق بیمه پرداختی خود مستمری دریافت کند، کافی است این پوشش را موقع خرید بیمه عمر درخواست دهد.

همان طور که می بینید یکی از مزایای بیمه عمر دانا برای بیمه شده این است که با خرید یک بیمه نامه، برای موارد مختلفی تحت پوشش قرار می گیرد.

مزایای بیمه عمر دانا برای سرمایه گذاری

بیمه عمر یک راه کم ریسک برای سرمایه گذاری محسوب می شود. بیمه گزار حق بیمه را در زمان مقرر آن پرداخت می کند و در پایان قرارداد، اندوخته بیمه عمر را به همراه سود آن دریافت می کند. 2 نوع سود به اندوخته بیمه گزار تعلق می گیرد؛ سود حاصل از مشارکت و سود تضمینی. اگر می خواهید مزایای بیمه عمر دانا را در خصوص سود دریافتی خود بررسی کنید لازم است نرخ این دو سود را بدانید.

نرخ سود تضمینی از طرف بیمه مرکزی اعلام می شود و در دو سال اول 16%، در دو سال دوم %13 و از سال پنجم به بعد 10% است.بیمه گزار علاوه بر سود تضمینی، 85% از سود سرمایه گذاری را تحت عنوان سود مشارکت در منافع به صورت سالانه دریافت می کند که البته میزان این سود از یک شرکت بیمه به شرکت دیگر می تواند متفاوت باشد.میزان سود بیمه عمر دانا در سال 94، 95 و 96 معادل 22 درصد بوده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران