تعمیرات تخصصی یخچال و لباسشویی در طهران سرویس

در مازندران ، نوشهر

معرفی تعمیرات تخصصی یخچال و لباسشویی در طهران سرویس

🔴 طهران سرویس

🔹 طهران سرویس از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات تخصصی یخچال و لباسشویی در طهران سرویس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات طهران سرویس :

✅ تعمیرات تخصصی انواع یخچال و لباسشویی های کره ای .ژاپنی .آمریکایی و …..

✅ تعمیرات انواع برد یخچال و لباسشویی

✅ به صورت کاملا تخصصی

✅ از صفر تا صد کار در خانه مشتری و با حضور خود مشتری انجام میشه

و….

 

🔸 شماره تماس 09023067717

🔸 شماره تماس 09355098953

🔸آدرس مازندران ،نوشهرامام رضا

شایع‌ترین مشکلات و خرابی های ماشین لباسشویی

1. پرش به اطراف

اکثر ماشین های لباسشویی تا حدی لرزش دارند . اما اگر متوجه افزایش ناگهانی لرزش در دستگاه خود به طوری که دستگاه دچار پرش شده است ، شدید وحشت زده نشوید. زیرا ممکن است مشکل به دلیل تراز نبودن جای ماشین لباسشویی و یا جدا نشدن کمک فنرها از شاسی دستگاه ایجاد شده باشد.
2. پر سر و صدا بودن دستگاه

ماشین آلات شستشو هنگام کار کردن سر و صدای ایجاد می‌کنند ، اما اگر متوجه افزایش ناگهانی سر و صدا در دستگاه خود شده‌اید علل احتمالی ایجاد صدا می تواند به دلیل گیر کردن شیء در قسمتی از دستگاه یا دیگ آن باشد ، همچنین می تواند نشانه‌ای از این مسئله باشد که یک قسمت از ماشین نیاز به تعویض دارد.
3. آب از ماشین لباسشویی تخلیه نمی شود.

این مسئله بدان معنا است که در فیلتر انسداد وجود دارد یا پمپ خراب است. اولین کاری که باید انجام دهید خالی کردن آب از دستگاه می باشد تا بتوانید ماشین لباسشویی خود را نجات دهید. شیلنگ تخلیه را بیرون کشیده و آن را درون یک سطل قرار دهید تا سطل پر از آب شود.
4. عدم چرخش دستگاه

مشکلات مربوط به چرخه چرخش خطای دستگاه شستشو نسبتاً متداولی می باشد . خبر خوب این است که رفع آنها به طور کلی نسبتاً ارزان و ساده می باشد . در صورت عدم توزیع لباس به طور منظم سنسورهای موجود در چرخه غلبه نموده و باعث لرزش دستگاه می شوند . این مسئله ممکن است در صورتی که واشر را بیش از حد بارگذاری کرده باشید اتفاق افتد. از دلایل دیگر می توان به برس های فرسوده ، مشکلات کمربند درایو یا موتور معیوب یا واحد کنترل اشاره نمود . برای فهمیدن اینکه دقیقاً چه مشکلی وجود دارد نیاز به یک کمک حرفه ای دارید.
5. لباس ها بوی بدی دارند.

در صورتی که از شستشو با دمای پایین و مواد شوینده بیولوژیکی استفاده می‌کنید، می‌توانید با کتری یا حتی قارچ ها را در دستگاه لباسشویی خود ایجاد کنید . برای برطرف کردن این مشکل شستشوی گرم را به صورت خالی و بدون لباس امتحان کنید و همیشه بعد از کار کردن دستگاه چند دقیقه درب دستگاه را باز گذاشته و آن را در معرض هوا قرار دهید.
6. عدم باز شدن درب

این مسئله معمولاً به دلیل عدم تخلیه آب یا قفل درب خراب ایجاد می شود.

7. تخلیه نامناسب یا آهسته

8. آب گیری نکردن دستگاه

9. قطع نشدن عمل آب گیری

10. عدم روشن شدن دستگاه

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران