تهیه فیلم مستند یادگاری از بزرگان خانواده شما در شهریار

در تهران ، شهریار

معرفی تهیه فیلم مستند یادگاری از بزرگان خانواده شما در شهریار

🔴 جلیل موحد

🔹 ما بزرگان و عزیزان شما را جاودانه می کنیم و از آنها خاطراتی ماندگار برای نسل های آینده خانواده شما بجا می گذاریم.

🔹 تهیه فیلم مستند، زندگینامه، خاطرات، وصیت نامه تصویری از پدر بزرگ ها، مادر بزرگ ها، پدران و مادران عزیز شما یا هر کسی که شما بخواهید فیلمی ماندگار از او داشته باشید.

🔹 حداقل زمان هر فیلم 30 دقیقه خواهد بود.

🔹 قیمت بسیار مناسب ، دقیقه ای 300 هزار تومان ، به دلیل اینکه قیمت بسیار پایین تر حد عرف مستند سازی است ، تخفیف به هیچ عنوان داده نخواهد شد.

🔹 اما ما تضمین میکنیم که گنجینه ای جاودان را به شما ارائه خواهیم داد.

 

🔸 شماره تماس ۰۹۳۹۳۹۶۲۶۲۳

🔸آدرس شهریار

 

انواع مستند

مستند مشاهده ای (observational)

این گونه از مستند را می­توان نزدیک و منشعب از مستند واقع­گرا دانست. مشاهده مستقیم سوژه مبنای این نوع از فیلم است. اساس مستند های مشاهده ای این است که مخاطب با تماشای فیلم در یابد که در صورت نبودن دوربین هم واقعیت روزمره بوقوع می پیوست. یعنی دوربین مداخله ای در اتفاق رخ داده ندارد. این نوع مستند که آن را مستقیم و بیواسطه نیز می نامند، در نقد فیلم های توضیحی بوجود آمد و ابداع شد. به عبارت دیگر شخصیت های مورد مطالعه، نسبت به حضور دوربین خود آگاه نیستند و زندگی طبیعی در برابر دوربین جریان می یابد. معمولا از گفتار استفاده نمی شود و یا اگر هست، ضرورت اطلاع ­رسانی ایجاد می کند.

در این شیوه از موسیقی بهره نمی­برند. مستند های مشاهده ای و امر مشاهده ، سه شکل دارد:

مشاهده به صورتی مخفی صورت می گیرد مانند مستند مگسی روی دیوار (fly on the wall ) که دوربین شاهد بیطرف است و یا مانند دوربین مخفی عمل می­کند.
دوربین، مخفی نیست، ولی سوژه چنان رفتار می کند که گویی دوربین در صحنه حضور ندارد.
مشخصه برخی مستند های مشاهده ای در ایران،” مشاهده ای با عنایت بر حریم ایرانی” است. یعنی حضور دوربین در خانواده، مبتنی بر حفظ برخی حرمت های فرهنگی و دستورالعمل ها بوده است. لااقل یکی از دلایل اش این است که فیلم برای کسب پروانه نمایش باید با قوانین توزیع فیلم در ایران انطباق داشته باشد.

چهره نگاری ( فیلم پرتره)

مستند هایی درباره افراد بی نام و نشان و یا مشهور است. فیلم های چهره نگاری را گاهی فیلم های بیو گرافیک می نامند. جی رابی، تفاوت چهره نگاری با بیوگرافی را در سینمایی بودن آن دانسته است. در حالی که فیلم بیوگرافی به ادبیات نزدیک­تر است. تولید فیلم چهره نگاری الگو های مختلفی دارد و به هیچ وجه یک شیوه مستند سازی نیست. آن را به هریک از شیوه های ذکر شده، می توان ساخت. چهره نگاری، جایی که به خصوصیات و عادت های رفتاری و کم وبیش ثابت افراد و نگرش آنها به زندگی می پردازد، شخصیت پردازی است و به حیطه علم روانشناسی شخصیت نزدیک می شود. به قول فرهاد ورهرام بسیاری از مستند های چهره نگاری “حالت استشهاد محلی را دارد”. یعنی جستجویی در ویژگی ها و رفتارهای شخصیتی و بینا فردی نبوده اند. بطور عام، فیلم های چهره نگاری بخاطر ثبت خاطره، تجلیل از افراد و تبلیغ خط مشی و نگرش آنها ساخته می شود. نمونه هایی نیز وجود داشته که زندگی روزمره افرادی در حاشیه جامعه را مورد شناسایی قرار داده آن را در بافت اجتماعی اش تحلیل می کند و از این جنبه به نوعی تاریخ نگاری زمان حال و تاریخ خُرد است که با محدود کردن دامنه مشاهده، به صورتی روایی، به توصیف تجربیات عامل اجتماعی در زندگی روز مره ودر مکان خاص می پردازد. فیلم های بیوگرافی و محلی یا شهر نگاری ها را نباید با تاریخ خرد به عنوان تاریخ زندگی روزمره و” تأکید بر واحد های کوچک و نمایش اهمیت آنها در مبحث تاریخی” اشتباه گرفت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران