گروه صنعتی نمونه و جنرال فور در تهران

در تهران ، تهران

معرفی گروه صنعتی نمونه و جنرال فور در تهران

🔴 اباذر شاهی

🔹 اباذر شاهی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و پخش لوازم خانگی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات اباذر شاهی  :

✅ برند نمونه و جنرال فور با بیش از ۲۰سال سابقه در زمینه تولید و پخش لوازم خانگی از قبیل کولر،بخاری،آبگرمکن،یخچال،اجاق و…

✅ فروش به صورت عمده به سراسر ایران و صادر به کشورهای قزاقستان،پاکستان،عراق،آذربایجان و…

و…

 

🔸 با مدیریت  اباذر شاهی

🔸 شماره تماس  ۵۵۸۴۰۶۹۸

🔸 شماره تماس  ۵۵۸۴۹۴۴۳

🔸 شماره تماس  ۵۵۸۵۰۸۸۶

🔸 شماره تماس  ۵۵۸۶۰۷۴۰

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۵۶۰۰۰۸۳

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۷۲۴۰۱۳۳۶

🔸 آدرس  تهران بازار مبل نعمت آباد اتوبان کاظمی خیابان جانباز نبش کوچه اول شرقی پلاک ۴۲و۴۴

 

انواع آبگرمکن

از زمانی که بشر استفاده از آتش را آموخت خواه ناخواه برای نهیه غذا و بسیاری موارد دیگر توسط آتش آبی را که در اختیار داشت گرم می نمود و از آن استفاده می کرد شاید بتوان این را ساده ترین نوع آبگرمکن دانست که با قرار دادن ظرفی بر روی آتش آب گرم مورد نیاز خود را تامین می کردند . رفته رفته با پیشرفت انسان و نیاز به آبگرم در مصارف مختلف با توجه به تکنولوژی آن زمان آبگرم کن طراحی شد.

سالها با توجه به اینکه سوخت مصرفی مردم از نفت و ذغال سنگ بود آبگرمکن هایی تولید می شد که اصطلاحا به آن ها آبگرمکن نفتی گفته می شد . در سال 1332 شرکت بوتان برای اولین بار گاز مایع را به ایرانیان معرفی کرد. دیری نپایید که استفاده از این سوخت کم آلودگی جای خود را به استفاده از هیزم و نفت پر دردسر و دارای آلودگی محیطی داد. به همین روی شرکت بوتان برای اولین بار آبگرمکن زمینی را طراحی کرد که بتواند به کمک گاز مایع و یک ترموستات آب داخل منبع خود را برای استفاده خانوارها گرم نماید.

انواع آبگرمکن ها به تفکیک نوع سوخت:

1- آبگرمکن برقی: شاید بتوان استفاده از برق برای گرمایش آب را راحت ترین و در دسترس ترین کار دانست اما با توجه به اینکه در ایران قیمت برق بالاتر از دیگر انرژی ها می باشد قطعا استفاده از آبگرمکن برقی به صرف ترین راه نمی باشد..

آبگرمکن برقی در دو نوع دیواری و ایستاده تولید می شود. طبیعتا آبگرمکن برقی دیواری از نظر حجم کمتر از آبگرمکن برقی ایستاده می باشد ولی در عین حال میزان مصرف برق نیز در این نوع از آبگرمکن ها کمتر می باشد. از معروفترین آبگرمکن برقی در ایران آبگرمکن برقی آزمون می باشد.

آبگرمکن برقی آزمون دارای 3 سایز در نوع دیواری و 3 سایز در نوع ایستاده خود می باشد.

2- آبگرمکن گازی: این نوع آبگرمکن با توجه به ارزان بودن گاز در ایران به صرفه ترین آبگرمکن می باشد. لذا در صورت وجود گاز شهر استفاده از این نوع آبگرمکن بیشتر پیشنهاد می شود. البته این را باید در نظر داشت که آبگرمکن برقی بسیار ایمن تر از آبگرمکن گازی می باشد و دلیل آن بر این است که پس سوز گاز ؛ گاز سمی به نام مونواکسید کربن می باشد که اگر نتوان آن را به خوبی از محیط واحد خارج کرد باعث مرگ افرادی که آن را تنفس می کنند می شود.

همچون آبگرمکن های برقی ، آبگرمکن گازی نیز دارای دو نوع دیواری و ایستاده می باشد که البته به دلیل مزایای بیشمار آبگرمکن دیواری گازی به نسبت ایستاده آن می توان گفت که استفاده از آبگرمکن ایستاده بسیار کم شده تا حدی که می توان گفت آبگرمکن ایستاده به دلیل مصرف بالا و کارایی کم منسوخ گشته است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران