مشورت با املاک دوستان – خرید و فروش ، اجازه، رهن ، مغازه، باغ، زمین ، ساختمان در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی مشورت با املاک دوستان – خرید و فروش ، اجازه، رهن ، مغازه، باغ، زمین ، ساختمان در تبریز

🔴 املاک دوستان

🔹 املاک دوستان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش ، اجازه، رهن ، مغازه، باغ، زمین ، ساختمان در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات املاک دوستان :

✅ اجازه، رهن ، مغازه، باغ، زمین ، ساختمان

✅ خرید فروش

و…

 

🔸 با مدیریت  حامد سیاهی و حسینعلی شمالی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تبریز

ویژگی های یک مشاور املاک خوب چیست ؟

مشاوره مسکن یک حرفه است و تمام افرادی که در این مسیر قدم گذاشته اند می بایست رفتار حرفه ای داشته باشند. لازم است قبل از شروع هر صحبتی به یک نکته مهم اشاره کنیم، یکی از اساسی ترین نکاتی که شاید در ذهن بسیاری از مشاورین املاک مهم نباشد، آراستگی ظاهری و خوشبویی آنها می باشد، اینکه در جلوی مشتریان و صاحبان ملک با ظاهری آراسته و عطری خوش ظاهر شوید تاثیر بسزایی دارد.

مشاور خوب همیشه اول شنونده خوبی است، قبل از اینکه از احساسات و تفکرات مشتری اطلاعی کسب نکرده اید شروع به صحبت و رهنمود به وی نکنید، اجازه دهید مشتری تمام صحبت های خود را بکند، هیچ گاه حرفش را قطع نکنید، پس از تمامی صحبت ها، گله و شکایت از بازار آنگاه او را رهنمود کرده و راههای مناسب را پیش رویش قرار دهید.
تمامی مشتریان مراجعه کننده نزد مشاور، دارای یک شانس برابر می باشند، پذیرش هر نوع مشتری، از هر نوع نژادی فرقی نمی کند، هر مراجعه کننده ای بصورت بالقوه یک مشتری تمام عیار به حساب می آید.
همواره دستی پر در مقابل مشتری داشته باشید. یک مشاور املاک حرفه ای برای مراجعه کننده خود فقط یک راه پیشنهادی ندارد، بلکه سبدی از املاک در آن رنج قیمتی باید داشته باشد.
به جای اینکه در زمان شروع صحبت به مراجعه کننده مشخص کنید که بودجه اش در حد خواسته هایش نیست، سعی کنید با آوردن مثال های نقضی در همان رنج بودجه، به او نشان دهید که تصوراتش اشتباه است.
از چاپلوسی بپرهیزید، اما به مشتری خود نشان دهید که امین و دلسوز او هستید، این شرایط راه شما را برای رسیدن به یک معامله موفق هموارتر می کند.
برای یک مشاور خوب داشتن فن بیان بسیار حیاتی است؛ به دلیل اینکه لازم است وقت زیادی را با مشتری سپری کنید حتماً روی دایره اطلاعات عمومی و فن بیان خود کار کنید.
برای خود و مشتری جوی مثبت ایجاد کنید و از افکار منفی بپرهیزید، مشاور حرفه ای کسی است که ذهنیت های منفی را بشناسد و سپس سعی در دور کردن آنها از خود کرده و تمام انرژی را بر روی انجام معامله ای خوب متمرکز کند.
پر چانگی کردن و صحبت های اضافی باعث سردرگمی مشتری شده و ممکن است اثرات مخربی بر روی معامله داشته باشد. به مشتری خود اجازه دهید پس از دیده ها و شنیده های خود کمی فکر کند و به یک تصمیم قاطع برای شروع فرآیند معامله برسد.
نکته آخر اینکه به خاطر بسپارید، ارزشمندترین سرمایه یک مشاور املاک حرفه ای، نگرش بلندمدت وی و اعتمادیست که در ذهن مالکین و مشتریانش ایجاد می کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

  •  تبریز آذربایجان شرقی 

اشتراک گذاری آگهی

poster

مالک آگهی تاریخ عضویت: 25 فروردین 1400

تماس با آگهی دهنده

تماس با آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

تخفیف بگیرید

تخفیف بگیرید

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران