بهترین مرکز خرید و فروش باغ ویلا با قیمت مناسب بهترین فایل های فروش در ملارد و شهریار ویلا اندیشه تیسفون

در تهران ، ملارد

معرفی بهترین مرکز خرید و فروش باغ ویلا با قیمت مناسب بهترین فایل های فروش در ملارد و شهریار ویلا اندیشه تیسفون

🔴 مجموعه املاک نور

🔹 مجموعه املاک نور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش باغ ویلا با قیمت مناسب بهترین فایل های فروش در ملارد و شهریار ویلا اندیشه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه املاک نور :

✅ برای خرید ،فروش باغ ویلا باغچه زمین چهاردیواری با ما همراه باشید بهترین کارشناسان ملک از ما بخواهید

و…

 

🔸 با مدیریت  رضا مرادی

🔸 شماره تماس  09195796582

🔸 اینستاگرام  ورود

🔸 آدرس  جاده شهریار ملارد شهرک جعفریه بین15و17 املاک نور

 

مزایای باغ ویلای کوچک بر سلامت جسم و محیط چیست؟

یکی از مزایای باغ ویلا کوچک اهدای هوای پاک به محیط منزل شماست. با داشتن باغی کوچک در خانه خود علاوه بر زیبایی، مدام هوای تازه استنشاق می کنید. پناه بردن به باغچه جذاب و کوچک خود، از ترافیک و آلودگی های شهر حال شما را خوب می کند. شما می توانید با استفاده از لوازم کم مصرف، پنل های خورشیدی، بشکه های جمع آوری آب باران و سطل کمپوست برای صرفه جویی در مصرف منابع بهره ببرید. در این صورت با مصرف کمتر آب، برق و سایر منابع لازم، کمک شایانی به حفظ محیط زیست کرده اید. با رعایت این موارد باغ ویلای کوچک شما آثار مخرب کمتری روی محیط زیست می گذارد. خانه های کوچکتر نیاز به مراقبت کمتری نسبت به خانه های بزرگتر دارند. حفظ دمای مناسب با کمترین هزینه و به راحتی در ویلای کوچک امکان پذیر است.

حریم خصوص
اگر دوست دارید به دور از شلوغی شهر و همسایه ها زندگی کنید داشتن یک باغ ویلا حتی کوچک به شما چنین امکانی را خواهد داد .باغ ویلاها فضاهای خصوصی تری نسبت به آپارتمان ها دارند به همین دلیل محیطی آرام برای زندگی محسوب میشوند .

امکان زندگی راحت تر

هرشخصی برای خود سبکی متفاوت در دیزاین خانه خود را دارد ، زندگی در باغ ویلا این امکان را به شما خواهد داد که متناسب با سلیقه شخصی خود باغ ویلای خود را دیزاین کنید و هرگونه که مایل هستید تغییر دکوراسیون دهید .

امکانات بیشتر

اگر شماهم مانند خیلی های دیگر علاقه با داشتن امکانات زیادی در خانه خود هستید میتوانید ایده های خود را در باغ ویلا برای خود فراهم کنید . به عنوان مثال ممکن است شما علاقه به داشتن آلاچیق ، استخر یا حوضچه ،صندلی و میز در فضای آزاد ، باربیکیو و کاشتن درختان زیاد و بلند قامت و …دارید باغ ویلا برخلاف آپارتمان به شما این امکان را میدهد تا به راحتی حق انتخاب داشته باشید .

منظره و طبیعت

یکی از بزرگترین و برترین ویژگی ای که باغ ویلا نسب به خانه های آپارتمانی و ساختمان های مسکونی دارد سرسبز بودن فضا و بکر بودن محوطه می باشد .باغ ویلاها در خارج از شهر ساخته میشوند به همین علت دارای آب و هوای پاکیزه و تمیز هستند و هم چنین شما میتوانید هرگونه درخت ، گل و گیاهی که مایل هستید در آن پرورش دهید .

آزادی در طراحی و انتخاب

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم شما در باغ ویلا این امکان را دارید که هرگونه که میخواهید به تغییر دکوراسیون بپردازید . به عنوان مثال عده ای علاقه فضای باغ ویلای خود را ساده تزیین کنند و در مقابل عده ای علاقه به داشتن سبک لاکچری و شلوغ دارند در نتیجه هرگونه که مایل باشند میتوانند باغ ویلای خود را دیزاین کنند .

حیاط در باغ ویلا کوچک

حیاط ارتباط مستقیمی با روحیه آزاد انسان دارد. از طرفی عاملی برای تهویه طبیعی منزل به شمار می آید. یک حیاط سرسبز با حوضی پر آب، در روزهای گرم تابستان می‌تواند دمای خانه را به میزان قابل توجهی پایین بیاورد.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

  •  ملارد تهران 

اشتراک گذاری آگهی

poster

مالک آگهی تاریخ عضویت: 25 فروردین 1400

تماس با آگهی دهنده

تماس با آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

تخفیف بگیرید

تخفیف بگیرید

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران