خرید و فروش باغ و زمین در آبشینه – همدان

در همدان ، همدان

معرفی مرکز خرید و فروش باغ و زمین در آبشینه – همدان

🔴 مهدی خوشدلی فخر

🔹 مهدی خوشدلی فخر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش باغ و زمین در آبشینه – همدان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهدی خوشدلی فخر :

✅ خرید و فروش باغ و زمین در ابشینه

✅ با بهترین قیمت

✅ کارشناسی

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  همدان – آبشینه

مزیت خرید زمین چیست ؟

سفارشی سازی بیشتر
یک مزیت بزرگ در خرید زمین خالی این است که زمین از آن شماست و می توانید هر کاری را که می خواهید با آن انجام دهید به شرط آنکه در محدودیت های منطقه بندی و قوانین ساختمانی شورا باشد. می توانید آن را همانطور که هست بگذارید یا در زمینی که برای شما مناسب است خانه ای بسازید. یک استخر شنا در پشت با یک عرشه یونانی داشته باشید، یا یک حیاط کوچکتر و یک خانه بزرگتر داشته باشید. همیشه این گزینه وجود دارد که آن را به یک توسعه دهنده بفروشید یا یک ملک تجاری روی آن بسازید.

نگهداری کم
مزیت دیگر خرید زمین خالی تعمیر و نگهداری بسیار کمی است که در مقایسه با نگهداری یک ملک در شرایط مناسب مورد نیاز است. نیازی نیست نگران کار تعمیر ، بازسازی یا یافتن لوله کش باشید. علاوه بر این که باید زمین را در حالت معقول چمن بزنید چیزهای کمی دیگری وجود دارد که باید نگران آن باشید. همچنین زمین خالی به زمان کمتری و استرس کمتری نیاز دارد و خرید زمین را به عنوان یک خرید منفعلانه برای سرمایه گذاری بلند مدت درنظر گرفته است.

هزینه های کمتر
خرید زمین خالی همچنین به این معنی است که نرخ، بیمه و مالیات شما نسبت به خرید ملک بسیار کمتر خواهد بود. اگر یک سرمایه گذار هستید، نیازی به پرداخت یک مدیر املاک نیز ندارید تا از زمین برای شما مراقبت کند، یا نگران پیدا کردن یا اخراج مستأجر نباشید. از آنجا که برای شروع کار هزینه زیادی لازم نیست بسیاری از خریدهای زمین خالی به صورت نقدی است به این معنی که امکان حذف وام دهندگان وام وجود دارد.

قدردانی طولانی مدت
نکته ای که هنگام خرید زمین خالی باید در نظر داشته باشید این است که زمین معمولاً در همان شرایطی که شما آن را خریداری کرده اید باقی خواهد ماند. آب و هوا و فرسایش ممکن است تأثیر داشته باشد، اما به طور کلی در دراز مدت، زمین خالی بسیار خوب ارزیابی می شود.

اگر به درستی خریداری شود زمین شما قابل مشاهده است. این معمولاً در صورتی اتفاق می افتد که زمین در یک منطقه نامطلوب قرار داشته باشد اما نواحی اطراف آن بازسازی شده و به مکانی مطلوب تر برای زندگی تبدیل می شوند. این امر به ویژه در مناطقی که برای مراکز عمده رشد و تعیین منطقه مناسب تعیین شده اند صادق است که می تواند منجر به افزایش قیمت ها در یک شب شود.

رقابت کمتر
اگر به دنبال خرید زمین خالی هستید یک مزیت عمده رقابت کمتری است که با آن روبرو خواهید شد به شما امکان می دهد برای دستیابی به یک معامله بهتر مذاکره کنید.می توانید زمین را بدون دیدن آن خریداری کنید

برای خرید زمین نیازی به دیدن آن ندارید، که به نفع افرادی است که در شهر های ایران زندگی می کنند و نمی خواهند برای دیدن یک قطعه زمین پرواز کنند. امروز خرید زمین از طریق تلفن یا اینترنت کاملاً آسان است به شرطی که تمام اطلاعات مربوطه را برای استفاده از آن در اختیار شما قرار دهد. که وجود مشاور املاک در همین خصوص الزامی می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

  •  همدان همدان 

اشتراک گذاری آگهی

poster

مالک آگهی تاریخ عضویت: 25 فروردین 1400

تماس با آگهی دهنده

تماس با آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

تخفیف بگیرید

تخفیف بگیرید

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران