املاک پاستور لاهیجان

در گیلان ، لاهیجان

معرفی املاک پاستور لاهیجان

🔴 املاک پاستور لاهیجان

🔹 املاک پاستور لاهیجان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت انواع ویلاهای لوکس روستایی در لاهیجان میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔸 شماره تماس 09111405452

🔸 شماره تماس 01342221334

🔸آدرس لاهیجان،میدان سردارجنگل نبش کوچه سردار جنگل ۱۶ املاک پاستور

مزایای خرید ویلای روستایی در شمال چیست

نکات مهم قبل از خرید ویلای روستایی

در مورد خرید ویلاهای روستایی که از قبل ساخته شده و آماده فروش هستند، باید به نکاتی توجه کنید که در این بخش به آن ها خواهیم پرداخت. شاید ویلایی که در این نواحی انتخاب کرده اید، مشکل وراثتی داشته و یا اصلاً فاقد سند رسمی بوده باشد! همه امکانات ویلا یعنی شماره کنتور، اشتراکات اصلی مانند گاز و برق در دفترخانه یادداشت کرده و به عنوان سند داشته باشید.

اگر ویلایی که خریداری می کنید، محوطه انحصاری ندارد، یعنی مالک اولیه دیوارکشی نکرده است، برای اینکه بعدها از بابت داشتن محدوده مجاز دچار مشکل نشوید، بهتر است حتی درختانی را هم که در محدوده مجاز شما می باشد، در مبایعه نامه یادداشت کنید.

 

مزایای خرید ویلای روستایی در شمال

سرمایه گذاری مطمئن

این روزها که قیمت هر متر مربع زمین مسکونی در شهرها و کلانشهرها با افزایش چشمگیری رو به رو شده است، فرصت سرمایه گذاری در مناطق روستایی به شدت بالا رفته و اقتصاد روستاها را تحت تاثیر قرار داده است. به این ترتیب می توانید تا حد زیادی مطمئن باشید که سرمایه گذاری امروز شما، در آینده با شیب ملایمی افزایش خواهد یافت.

سفری آسوده به مناطق شمالی کشور

با توجه به گرانی های اخیر در کشور که همه چیز از جمله اجاره ویلا و سوییت را تحت تاثیر قرار داده است، با خرید ویلای روستایی که به مراتب بودجه کمتری از ویلای شهرکی و یا لوکس برایش پرداخت کرده اید، بدون نگرانی از کمبود مکان برای اقامت، می توانید چمدان هایتان را آماده کرده و راهی شمال کشور شوید.

کسب درآمد از خرید ویلای روستایی

اگر در خوشبینانه ترین حالت ممکن، تنها 100 روز از سال را در ویلای شخصی خود به سر میبرید، می توانید برای 265 روز دیگر آن برنامه ریزی کنید. به این صورت که ویلا را مبله اجاره دهید تا شانس بیشتری داشته باشید. بنابراین می توانید از این طریق کسب درآمد کنید.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

  •  لاهیجان گیلان 

اشتراک گذاری آگهی

poster

مالک آگهی تاریخ عضویت: 25 فروردین 1400

تماس با آگهی دهنده

تماس با آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

تخفیف بگیرید

تخفیف بگیرید

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران