بهترین مرکز فروش ویژه انواع ملک و زمین در شفت – گیلان

در گیلان ، شفت

معرفی بهترین مرکز فروش ویژه انواع ملک و زمین در شفت – گیلان

🔴 املاک معلم

🔹 املاک معلم یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش ویژه انواع ملک و زمین در شفت – گیلان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات املاک معلم :

✅ مناسب‌ترین املاک و زمین‌های با کاربری مسکونی و باغ و پشته را از املاک معلم بخواهید.

✅ خرید و فروش انواع زمین، خانه، مغازه، و… . تفکیک و متراژ زمین با دستگاه و دریافت مجوز ساخت برای زمین‌های مسکونی.

و…

 

🔸 با مدیریت  حسین تقی‌پور

🔸 شماره تماس  09117164317

🔸 اینستاگرام  ورود

🔸 آدرس  گیلان، شفت، دوبخشر

 

مزایای خرید ویلا در شمال چیست؟

خب اگر بین خوبی ها و معایب ویلاداری تو شمال قرار باشه یکیو اول بگیم؛ انصافا باید اول مزیت هاشو بگیم که خیلی زیادن و خیلی هم وسوسه کننده. در ادامه چندتا از مهم ترین مزیت های خرید ویلا در شمال رو میگیم:

سفرهایی بدون دلیل و دغدغه
همونطوری که وقتی می خوایم مهمونی بریم دغدغه اصلی اینه که چی بپوشیم؛ وقتی قرار سفر بریم هم دغدغه اول اینه که کجا بریم. این کجا بریم هم به این راحتی ها حل نمیشه. مثلا بعد کلی فکر و بحث به این نتیجه میرسیم که بریم شمال؛ خب کجای شمال؟ جنگل؟ ساحل؟ هردو؟ مازندران یا گیلان؟

با اوضاع اقتصادی فعلی هم که باید دائم تنت بلرزه که الان قیمتا چجوریه و برای یک مسافرت دو روزه چقدر قرار هزینه کنی!

همه این مسائل زمانی که شما یک جای خوب تو شمال دارید تقریبا حل میشه. مثل یک ویلا تو یکی از شهرهای شمالی، با موقعیتی که مورد علاقتون بوده. یک ویلای ساحلی که با پنجره ای رو به دریا، یا یک کلبه چوبی وسط جنگل. حالا فقط کافیه دلتون هوای مسافرت و فرار از روزمرگی کنه. چمدون رو میبندین و تمام!

فرصت زندگی با سبکی متفاوت
قطعا یکی از بزرگترین تفاوت های شمال با بقیه ایران سبک زندگیه. مخصوصا شهرهای بزرگ و صنعتی مثل تهران، مشهد، اصفهان و…. اینکه صبح با صدای خروس از خواب بلندشی و صبحانه شیر و تخم مرغ محلی بخوری؛ یا بری تو حیاط از درخت پرتقال بچینی و گل هارو اصلاح کنی، شب که شد یه پتو بندازی رو شونه هات بشینی رو یک کنده درخت و صدای دریا رو بشنوی و دستاتو روی آتیش گرم کنی.

حوض آب و اردک هایی که برای یک تیکه نون همه جا دنبالت میان. کلبه درختی و گذروندن یک شب تو جنگل با صداهایی که از همه طرف شنیده میشه.

واقعا زندگی تو شمال ازون مدلاست که امروز برای ما اهالی شهری و آپارتمان نشین فقط یه داستان قشنگه که گاهی از این و اون میشنویم. اما برای کسی که یک ویلا تو شمال خریده میتونه واقعیت باشه حتی اگر مدت زمان های کمی رو بتونه اونجا باشه.

حفظ و افزایش سرمایه خانواده
خب همه قشنگی ها و دلبری های شمال یک طرف، بحث پول و سرمایه هم یک طرف! شمال مخصوصا بعضی از شهرها و مناطقش واقعا از قیمت های بالایی برخوردارند. خرید ویلا هم مثل خرید هر دارایی دیگه ای علاوه بر لذت و خوشی باید توجیح اقتصادی هم داشته باشه!

خبر خوب اینکه خرید ویلا در شمال توجیح اقتصادی هم داره. اگر فرصت های سرمایه گذاری در ایران رو به صورت کلی در نظر بگیریم، سرمایه گذاری در ملک حتما یکی از بهترین هاست. خب چه ملکی بهتر از ویلای شمال که هم رشد قیمتی خوبی در چند سال گذشته داشته و پیش بینی میشه در آینده هم داشته باشه و هم میشه ازش کلی استفاده کرد و لذت برد. چه برای خرید و چه برای ساخت ویلا در شمال.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

  •  شفت گیلان 

اشتراک گذاری آگهی

poster

مالک آگهی تاریخ عضویت: 25 فروردین 1400

تماس با آگهی دهنده

تماس با آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

تخفیف بگیرید

تخفیف بگیرید

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران