مشاور املاک در دماوند

در تهران ، دماوند

معرفی مشاور املاک در دماوند

🔴 مشاور املاک آذر زمین

🔹 مشاور املاک آذر زمین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش زمین و ویلا در دماوند میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 خرید و فروش زمین به صورت نقد واقساط متراژ از۱۰۰متر تاهکتاری مناسب برای سرمایه گذاری

🔹 با خرید و فروش به کمک مشاوران ما معامله ای کم ریسک و پر سود را تجربه کنید. موقعیت های دنج و خاص را در بهترین منطقه های دماوند از ما بخواهید.

 

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۲۵۵۰۴۳۸۱

🔸 شماره تماس ۰۹۱۰۰۶۸۴۰۴۶

🔸آدرس دماوند بین گیلاون و آبسرد جاده هومند وادان املاک آذر زمین

معرفی انواع ویلا:

آشنایی با انواع ویلا:

هنگامی که قصد خرید ویلا داریم، انواع ویلا با توجه به موقعیت مکانی یا نوع سازه، پیش روی ما است. رایج ترین دسته بندی ویلا ها بر اساس موقعیت مکانی آن ها است. بر این اساس انواع ویلا شامل موارد زیر می شود:

ویلا ساحلی: یکی از زیبا ترین و به تعبیری، معروف ترین نوع ویلا، ویلای ساحلی است. ویلا های ساحلی در فاصله کمی تا دریا قرار گرفته و عموما دسترسی و دید مستقیم به ساحل دارند. نسیم خنک ساحلی از دریا به ویلای ساحلی می تابد و صدای آرامش بخش امواج، روح ساکنین ویلای ساحلی را نوازش می کند. نکته مهم در هنگام بررسی، انتخاب و خرید ویلای ساحلی، توجه به رعایت اصول مهندسی در ساخت و رعایت فاصله ایمن تا خط دریا است. برخی از ویلا های ساحلی به صورت غیر مجاز در محدوده خطر یا سواحل عمومی بنا شده اند که با دستور تخریب مقام قضایی روبرو می شوند.
ویلا جنگلی: همان طور که از نام این ویلا بر می آید، ویلا جنگلی در فاصله کمی از جنگل و در مجاورت آن بنا شده است.
ویلا کوهستانی: ویلا های کوهستانی معمولا در فاصله بیشتری از جنگل های انبوه و دریا و ساحل واقع شده اند. مزیت ویلا های کوهستانی نسبت به ویلاهای جنگلی و ساحلی، رطوبت کمتر هوا است. این مسئله به خصوص برای افرادی که مایل اند هم از مزایای زندگی در ویلا و طبیعت استفاده کنند و هم با رطوبت زیاد میانه خوبی ندارند، گزینه مناسبی است.
ویلا شهرکی: ویلاهای شهرکی بیشتر در بافت شهری با خیابان کشی منظم و در فاصله بیشتری از محیط طبیعی واقع شده اند. از مزیت های ویلاهای شهرکی دسترسی آسان تر به مراکز خرید، مراکز درمانی و سایر خدمات شهری نسبت به ویلا های دیگر است. همچنین شرایط ویژه فروش برای ویلاهای شهرکی بیشتر از ویلا های جنگلی یا ساحلی وجود دارد. می توان با استفاده از وام یا به صورت پیش فروش نسبت به خرید این ویلا ها اقدام کرد.
سایر دسته بندی ها: می توان انواع ویلا ها را بر اساس نوع سازه، فرم طراحی و … نیز دسته بندی کرد که در مقالات آتی به آن می پردازیم.

مزیت های در اختیار داشتن یک ویلای شخصی چیست؟

سرمایه گذاری: خرید ویلا یکی از روش های مطمئن سرمایه گذاری و حفظ ارزش دارایی ها است. با خرید ویلا می توان از کاهش ارزش سرمایه در برابر تورم جلوگیری نمود. لذا اگر قصد سرمایه گذاری در حوزه املاک را دارید، خرید ویلا یکی از گزینه های پیشنهادی به شما است.
آسودگی خاطر از در اختیار داشتن مکان شخصی در تمام ایام سال: آیا تا به حال برای شما پیش نیامده که برنامه یک سفر مهیج به شمال را چیده باشید و پس از ورود به منطقه مورد نظر با مشکل اجاره ویلا و یافتن ویلای مناسب روبرو شده باشید؟ بهترین راه حل این مشکل این است که با کمی برنامه ریزی مالی، طرح خرید ویلا در یکی از مناطق خوش آب و هوا را بچینید.
بهداشتی بودن: بسیاری از ویلا هایی که برای استفاده عمومی اجاره داده می شوند، دارای مشکلات عدیده بهداشتی هستند. قطعاً در اختیار داشتن یک ویلای شخصی، خیال شما را از یک محل اقامت بهداشتی و پاکیزه راحت خواهد کرد. با توجه به شیوع ویروس کرونا در ماه های اخیر، بهداشتی بودن محل اقامت با خرید ویلا شخصی یکی از مزیت های مهم محسوب می شود.
امکان اجاره دادن و کسب درآمد: اگر قصد اقامت طولانی مدت در ویلای خود را ندارید، می توانید با هماهنگی با مشاورین املاک محلی، برای ماه هایی از سالف ویلای خود را اجاره دهید و از مزایای اقتصادی آن بهره­مند شوید. همچنین اگر نگاه شما به خرید ویلا نگاه سرمایه گذاری برای دوران بازنشستگی است، می توانید به صورت قسطی ویلا را خریداری کرده و تا آن زمان ویلای خود را اجاره داده و از این طریق مبلغ قسط بانکی را تامین نمایید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

  •  دماوند تهران 

اشتراک گذاری آگهی

poster

مالک آگهی تاریخ عضویت: 25 فروردین 1400

تماس با آگهی دهنده

تماس با آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

تخفیف بگیرید

تخفیف بگیرید

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران