املاک عیوضی – فروش باغ ، ویلا ، خانه ویلایی و آپارتمان در ماهدشت کرج

در البرز ، کرج

معرفی املاک عیوضی – فروش باغ ، ویلا ، خانه ویلایی و آپارتمان در ماهدشت کرج

🔴 املاک عیوضی

🔹 املاک عیوضی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش باغ ، ویلا ، خانه ویلایی و آپارتمان در ماهدشت کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 با خیال راحت خرید و فروش کنید

🔹 باغ،ویلا،خانه ویلایی و آپارتمان،زمین کشاورزی،زمین کارگاهی،بهترین آب و هوا

🔹 اعتبار را اینجا لمس کنید

 

🔸 با مدیریت رضا رحیمی

🔸 شماره تماس 09123674218

🔸 شماره تماس 09190300062

🔸 شماره تماس 02637316904

🔸 آدرس ماهدشت کرج،میدان سرباز روبه روی مهران املاک عیوضی

 

دلایل خرید ویلا در کرج چیست؟

امروزه خرید ویلا اطراف کرج بسیار رواج پیدا کرده و اغلب متقاضیان خرید ویلا و سرمایه گذاران به سمت خرید ویلا اطراف کرج ترغیب شده اند زیرا طبق شواهد افراد با خرید ویلا در کرج خرید مطمئن و سرمایه گذاری سودآور را تجربه می کنند و این پرطرفداری به خاطر ویژگی های بسیار خوب ویلا های اطراف کرج است.

مطابق هر سلیقه ای انواعی از ویلاها در کرج ساخته شده است که نظر خاص و عام را جذب می کند مانند ویلاهای دوبلکس غربی که در مناطق اطراف کرج نیز این سبک از ویلاها دیده می شود و همچنین ویلا تریبلکس که بسیار مدرن و شیک اند در این مناطق دیده می شود.

امروزه به دلیل سهولت رفت و آمد به مناطق کرج و حومه کرج افراد خرید ویلا در این مناطق را انتخاب می کنند و دیگر کمتر کسی به سمت خرید در مناطق شمالی کشور می رود زیرا با خرید ویلا حومه کرج این فرصت را برای افراد به وجود می آورد که هر زمان که خواستند به سمت ویلا خود و یا باغ ویلای سرسبز خود بروند و در کمترین زمان به مقصد برسند.

خرید ویلا در کرج و یا خرید باغ ویلا در اطراف کرج بسیار مناسب پایتخت نشینان است و این به خاطر ویژگی های بسیار ویلا اطراف کرج است زیرا ویلا باغ در اطراف کرج از سرسبزی چشمگیری برخورداند و این سرسبزی در کلان شهرها دیده نمی شوند و افراد وقتی زیبایی این مناطق را میبینند به سمت خرید در این مناطق می روند.

 

مزایای خرید ویلا در کرج

قیمت مناسب مسکن

بالا بودن قیمت ملک در تهران، بازار خریدوفروش آپارتمان‌های حومه تهران را رونق بخشیده است. شهرک‌های اطراف تهران به دلیل داشتن وسعت فراوان و مناسب برای ساخت گزینه‌های مناسبی برای آغاز پروژه‌های مسکونی هستند. همچنین به دلیل پائین بودن میانگین قیمت زمین در حومه تهران نسبت به شهر تهران، قیمت تمام‌شده املاک بسیار مناسب‌تر می‌باشد.

آب‌وهوای خوب

مناطق اطراف شهر تهران، به علت دور بودن از مرکز شلوغی و آلودگی، اغلب آب‌وهوای مناسب‌تری نسبت به شهر تهران دارند. خصوصا برای سالمندان و کسانی که بیماری‌های تنفسی دارند، این مناطق مناسب‌تر هستند.

آرامش بیشتر

مناطق حومه شهرهای بزرگ به علت وسعت و جمعیت کمتر، معمولا دارای سکوت و آرامش بیشتری نسبت به شهر هستند. اگر از شلوغی شهر تهران خسته شده‌اید، شهرک‌های اطراف تهران محل مناسبی برای دستیابی به سکوت و آرامش است.

فضای بیشتر

حومه شهر تهران فضای باز بیشتری برای ساخت پارک و مکان‌های تفریحی سرسبز دارند. در این مناطق از طبیعت بیشتر لذت می‌برید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

  •  کرج البرز 

اشتراک گذاری آگهی

poster

مالک آگهی تاریخ عضویت: 25 فروردین 1400

تماس با آگهی دهنده

تماس با آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

تخفیف بگیرید

تخفیف بگیرید

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران