طراحی ، ساخت و فروش تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی علوی در شیراز و سراسر کشور

در فارس ، شیراز

معرفی مرکز طراحی ، ساخت و فروش تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی علوی در شیراز و سراسر کشور

🔴 مجموعه تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی علوی

🔹 مجموعه تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی علوی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، ساخت و فروش تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی در شیراز و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی علوی :

✅طراحی وساخت تمام تجهیزات فست فود،رستوران،هتل،بیمارستان و مواد غذایی اعم ازهود ،سینک،فر،گاز و….

💯درشرکت بزرگ علوی تجهیز💯

 

🔸 با مدیریت  سید محمد علوی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۷۸۹۸۰۴۵۹

🔸 آدرس  شیراز

تجهیزات آشپزخانه صنعتی چیست؟

1.بخش مربوط آشپزی و طبخ غذا
در این بخش مهم ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی وجود دارند که این تجهیزات، عبارتند از اجاق گازها، فر ها و وسایل مربوط به پخت و طبخ غذاهای مختلف
بنابراین طراحی این قسمت باید به گونه ای صورت گیرد که برای هر یک از وسایل و ابزار های لازم محلی مناسب از قبل انتخاب شده و در زمان استفاده آشپز مشکلی ایجاد نشود. نحوه ی قرار گرفتن دستگاه ها در این قسمت نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و طبیعتا لازم است در مکان هایی قرار گیرند که خطر آفرین نباشد، به دستگاه ها به ویژه تجهیزات برقی آشپزخانه صنعتی آسیبی نرسد و رفت و آمد و فعالیت برای پرسنل و سرآشپز به راحتی انجام شود.
2.بخش شستشوی ظروف
اگر شما صاحب یک رستوران نسبتا شلوغ باشید، بدون شک این قسمت برایتان اهمیت زیادی پیدا خواهد کرد زیرا وسایلی که برای سرو غذاها استفاده می کنید باید شسته شده و مجدد از آن ها استفاده شود. علاوه بر این نیاز است که برخی از وسایل کاربردی موجود در آشپزخانه صنعتی نیز شسته شده و در اختیار پرسنل قرار گیرد.
3.محل قرار گرفتن یخچال ها و مواد غذایی
مواد غذایی مصرفی برای تهیه ی غذا های مختلف باید در مکانی مناسب انبار و نگهداری شوند. این مکان با توجه به نوع ماده ی غذایی باید دارای شرایط دمایی به خصوصی باشد تا از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری کند، البته برای اینکه طعم و کیفیت غذاهای شما مناسب تر باشند، بهتر است که مواد غذایی مصرفی را به صورت روزانه تهیه فرمایید. جدای از این مسئله تمامی یخچال ها و فریزر های موجود در آشپزخانه صنعتی باید در فضایی مناسب و به گونه ای قرار گیرند که در کنار وسایل و تجهیزات تولید کننده ی گرما و حرارت نباشند.

4.قسمت مربوط به تهیه مواد اولیه غذاها
در این قسمت ابزار های مربوط به خرد کردن، تمیز کردن و آماده سازی مواد غذایی برای طبخ غذاهای مختلف وجود دارند. توجه داشته باشید که طراحی این قسمت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است؛ پس به عنوان یک مدیر حرفه ای از آن غافل نشوید.
5.بخش مربوط به سفارش گیری و سرویس دهی به مشتریان
پس از طبخ غذا ها و دیزاین آن ها در آشپزخانه صنعتی باید از طریق مکانی که در رستوران یا فست فود ها به آن بخش سفارش گیری و سرویس دهی گفته می شود، غذای مورد نظر به مشتری تحویل داده شود. در این قسمت نیز رعایت نظافت و نظم بسیار مهم می باشد؛ زیرا می تواند مورد توجه مخاطبان و مشتریان واقع گردد.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران