زنبورستان محمدی ، مرکز تولید و فروش عسل سبلان در سرعین

در اردبیل ، سرعین

معرفی زنبورستان محمدی ، مرکز تولید و فروش عسل سبلان در سرعین

🔴 زنبورستان محمدی

🔹 زنبورستان محمدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش عسل سبلان در سرعین می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات زنبورستان محمدی :

✅ تولید کننده عسل در دامنه کوه سبلان شهرستان سرعین

✅ عرضه مستقیم عسل طبیعی

✅ بدون واسطه

✅ به قیمت مناسب

✅ ارسال رایگان به سراسر کشور

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۴۲۹۵۹۹۴۸

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۳۶۸۱۴۹۵۰

🔸 آدرس  اردبیل شهرستان سرعین روستای اوجور

 

ویژگی های فیزیکی عسل چیست؟

چسبندگی
عسل تازه استخراج شده مایع چسبناکی است که میزان چسبندگی آن به مواد موجود و میزان آب موجود در آن مرتبط می باشد.

طعم عسل
هر عسل طعم منحصر به فرد خود را دارد. اگر با دقت مزه کنید، طعم های زیادی احساس می شود. حتی در کندویی که از هزار و یک گل ساخته شده باشد، ممکن است چندین نوع عسل وجود داشته باشد.

عطر عسل با توجه به خواص موجود در شهد گل ها و استرهای مختلف می تواند متفاوت باشد. مواد اصلی موثر بر عطر موجود در عسل می تواند استرها، آلدهیدها، کتون ها، الکل ها و اسیدهای آزاد باشند. الکل ها بیشترین تاثیر را بر عطر را در مقایسه با عوامل دیگر دارند. با این حال شهد نیز می تواند تاثیر گذار باشد، مثلا گیاهی که شهد عسل توسط زنبور عسل از آن تولید می شود بسته به عطر آن گیاه، طعم و عطر عسل نیز تغییر می یابد و تا حدودی میتوان طعم و عطر گیاه را در عسل احساس کرد.

غلظت
“عسل رقیق بد است؛ عسل غلیظ خوب است”. این هم از باورهای غلطی است که باید اصلاح شود. رقیق یا غلیظ بودن عسل بستگی به دو عامل دارد. اول: بستگی به میزان آبی است که در عسل وجود دارد.

دوم: درجه حرارت محیطی که عسل در آن قرار دارد.

در تابسان عسل کمتر کِش می آید، در زمستان بیشتر. علت این است که بر اثر حرارت عسل شُل می شود و بر اثر برودت خودش را جمع می کند.

رطوبت عسل
درصد رطوبت عسل به عواملی که در فرآیند تولید عسل دخالت دارند بستگی دارد. این عوامل عبارت اند از: شرایط آب و هوایی و رطوبت اصلی شهد. مقدار رطوبت عسل پس از برداشت از کندو و استخراج آن در نتیجه شرایط ذخیره سازی ممکن است تغییر کند. مقدار رطوبت یکی از مهم ترین خصوصیات عسل است که کیفیت نگهداری، شکرک زدن و غلظت آن را تحت تاثیر قرار می دهد.

کشش سطحی
از آنجایی که کشش سطحی عسل پایین است، برای جذب رطوبت، ماده عالی محسوب می شود و منطقه ای که از آن تهیه شده، تعیین کننده کشش سطحی آن است.

رنگ عسل
رنگ عسل دامنه ای گسترده از رنگ روشن تا زرد تیره یا سیاه است. اساسا رنگ های مختلفی از رنگ روشن با غلظت های مختلف همانند قند کارامل تا رنگ تجاری استاندارد بکار برده می شوند، تمام روش های جدید برای تعیین رنگ انگبین در زیر شرح داده شده است. رنگ نسبت به منطقه اصلی گیاه، تاریخ تولید و شرایط نگهداری فرق می کند اما شفافیت یا روشنی به مقدار ذرات معلقی هم چون گرده گیاه بستگی دارد.

عسل هایی با رنگ زرد روشن، قرمز کم رنگ، رنگ شاه بلوطی، طوسی( اکالیپتوس) و سبز(شهد نباتی) وجود دارند، رنگ عسل کریستالیزه شده روشن تر می گردد چراکه بلور های گلوکز سفید هستند، همچنین گزارش شده بعضی از آن به سفیدی شیر هستند و در برخی منطقه های آفریقای شرقی عسل های کریستالی شده مرغوب یافت می شوند که تقریبا به سفیدی آب یعنی بی رنگ و در حالت مایع هستند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران