خرید و فروش کابل دست دوم و نو و کلیه لوازم برقی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی خرید و فروش کابل دست دوم و نو و کلیه لوازم برقی در تهران

🔴 فروشگاه کابل گستر

🔹 فروشگاه کابل گستر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش کابل دست دوم و نو و کلیه لوازم برقی در تهران میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروشگاه کابل گستر :

✅ خرید و فروش سیم وکابل دست دوم وضایعاتی

✅ فروش سیم آلومینیومی وسیم مسی

✅ فروش سیم وکابل ضعیف وفشارقوی

✅ فروش چراغ ضد انفجاروجعبه تقسیم ضدانفجار

و….

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۲۵۲۷۷۶۸۲

🔸 شماره تماس ۰۹۱۲۱۲۱۷۷۷۲

🔸 شماره تماس ۰۲۱۳۳۹۱۰۰۴۶

🔸آدرس تهران – لاله زار جنوبی کوچه باربد پاساژ سرای لاله زار طبقه همکف پلاک. ۲۷ حسن پناه فروشگاه کابل گستر.

کابل با هادی آلومینیوم چیست؟

کابل با هادی آلومینیوم چیست؟

یکی از مهم ترین پرسش هایی که در زمینه کابل های برق پرسیده می شود این است که کابل آلومینیومی چیست؟ این نوع کابل از زمان های گذشته در تأسیسات برقی، خطوط انتقال و پست های توزیع برق مورد استفاده قرار می گرفت. کابل آلومینیوم از هادی های آلومینیومی ساخته شده است.

اما امروزه استفاده از آن رو به افزایش است زیرا قیمت مس بیشتر از قبل شده و استفاده از کابل های مسی به تنهایی، در شبکه های برق صرفه اقتصادی ندارد.

بسیاری از افراد تصور می کنند که فلز آلومینیوم مقاومت الکتریکی بالایی دارد و نمی تواند جایگرین مناسبی برای مس باشد. به همین دلیل افت ولتاژ و دمای بالا عملکرد کابل را مختل می کند. در صورتی که چنین نیست.

کاربرد کابل آلومینیومی

هادی های آلومینیومی و هادی های مسی هر دو عملکرد مشابهی دارند و در خطوط انتقال و توزیع برق مورد استفاده قرار می گیرند. این تجهیزات جریان الکتریکی از یک نقطه به نقطه دیگر انتقال می دهند. از هر دو نوع کابل می توان در خطوط برق رسانی استفاده کرد. در حال حاضر کابل های آلومینیومی قیمت پایین تری دارند به همین دلیل در اغلب مکان ها از این نوع کابل استفاده می شود.

از انواع کابل آلومینیوم در سیستم های توزیع برق ساختمان های مسکونی، توزیع برق در خطوط محلی، خطوط انتقال نیرو و همچنین سیم کشی در برخی از هواپیماها استفاده می شود.

مزایای کابل آلومینیومی

کابل ها وظیفه انتقال جریان الکتریکی را برعهده دارند. کابل های برق از یک نوع هادی، عایق و روکش تشکیل شده اند. در کابل المینیوم، هادی از جنس فلز آلومینیوم است. هدایت الکتریکی آلومینیوم از فلز مس کم تر و مقاومت آن بیشتر است اما با این حال، با انتخاب صحیح کابل آلومینیوم می توان عملکرد و کارایی آن را در شبکه برق افزایش داد.
پیش از خرید کابل آلومینیوم باید به نکاتی مانند ظرفیت آمپری، سایز و سطح مقطع کابل، تعداد رشته (تکفاز و یا سه فاز بودن)، افت ولتاژ، اندازه تأسیسات برق و … توجه کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران