بافت و فروش انواع بافتنی در بیرجند

در خراسان جنوبی ، بیرجند

معرفی بافت و فروش انواع بافتنی در بیرجند

🔴 فرشته زراعتگر

🔹 فرشته زراعتگر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه بافت و فروش انواع بافتنی در بیرجند می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فرشته زراعتگر :

✅ فروش انواع بافتنی تزیینی و پوشیدنی وــ

✅ فروش انواع اسکاج ودست کش دست گیره رومیزی دم دری پاپوش تزیینی

و….

 

🔸 شماره تماس 09905639795

🔸آدرس بیرجند قهستان درمیان روستای آنیک

 

بافتنی چیست ؟

بافتنی (knitting) نوعی صنایع دستی است، که بهم پیوستن حلقه های کاموایی با کمک قلاب تشکیل یک مجموعه از حلقه های بافت را میدهد و آن را تبدیل به یک اثر هنری زیبا میکند.

بافندگی به دو صورت دستی و ماشینی انجام میشود و سبک ها و مدل های گوناگونی دارد. که این تفاوت ناشی از تفوت در گونه نخ ها و همچنین ضخامت میل بافندگی است.

چرا بافندگی

احساس غرور می کنید

بسیاری از افراد هنر زیبا بافتنی را بلد نیستند و اگر به این افرد چیزی را که خودتان بافته اید نشان دهید، مثل این می ماند که دارید جدیدترین حقه ی جادوگری تان را پیش شان رو می کنید. آنها به طور حتم از جادوی هنر شما شگفت زده می شوند و تقاضا می کنند که یک چیزی هم برای آنها ببافید.

مثل این می ماند که مدیتیشن کنید

محققان بر این باوراند بافتن مانند مدتیشن بک فرآیند آرامش بخش است. شما وقتی بافتنی می بافید، در واقع دارید یک سری حرکات ریتمیک را مدام پشت سرِ هم به وسیله ی دست ها انجام می دهید که این حرکات ریتمیک تکرارشونده روی ذهن و جسم کمتر از مدیتیشن نیست، با این تفاوت که اینجا در پایان کار یک پتوی نیز خواهید داشت.

استرس و افسردگی را کاهش می دهد

همان طور که گفتیم بافتن شامل یک سری حرکات ریتمیک تکرارشونده است که برای انجام دادن شان باید تمرکز کافی داشته باشید که این فرآیند از شدت استرس و افسردگی می کاهد، وقتی پای بافتن چیزی می نشینید، ضربان قلب و فشار خون تان پس از چند دقیقه کاهش خواهد یافت. پس اگر احساس کردید بیش از حد مضطرب یا افسردگی به سراغ تان آمده است به سراغ بافتن بروید.

از آرتروز و التهاب تاندون جلوگیری می کند

مفاصل بدن همانند مغز برای سالم ماندن و طول عمر بیشتر به فعالیت احتیاج دارند. کارگیری ملایم انگشتان دست در انجام کارهای هنری نه تنها موجب تخریب غضروف های دست نمی شود، بلکه به تقویت آنها نیز کمک می کند. این در حالی است که برخی اعمال حرکتی نظیر تایپ کردن به دلیل فشار زیادی که به انگشتان دست وارد می کنند، در طولانی مدت مشکل ساز خواهند شد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران