کارگاه تولید و فروش بلوک دیواری با بهترین کیفیت در قزوین

در قزوین ، قزوین

معرفی کارگاه تولید و فروش بلوک دیواری با بهترین کیفیت در قزوین

🔴 مجموعه ایران سازه

🔹 مجموعه ایران سازه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش بلوک دیواری با بهترین کیفیت در قزوین می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه ایران سازه:

✅ کارگاه تولید بلوک دیواری با بهترین کیفیت

✅ تولید بلوک دیواری ۲۰ در ۴۰ سه خانه ته پر استاندارد

✅ قابلیت تولید برای سفارشات بالا

✅ آماده عقد قرارداد با شرکت‌ها و باغداران عزیز

و…

 

🔸 با مدیریت  مرتضی حاجوی

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۶۶۱۵۶۹۳۸

🔸 آدرس  قزوین – بعد پلیس راه نظام آباد بغل نمایشگاه پارسیان

تفاوت بلوک دیواری سبک و سنگین چیست؟

بلوک دیواری، یکی از مصالح پرکاربرد ساختمانی محسوب می گردد که در دو نوع سفالی و سیمانی تولید شده و هریک، میتوانند از نوع سبک یا سنگین واقع شوند. انتخاب هر نوع از آن ها، براساس شرایط مختلفی همچون نوع آب و هوا، منطقه ساخت، نوع ساختمان(مسکونی یا تجاری) و… صورت میگیرد. از مهمترین کاربرد های این نوع مصالح، استفاده در تیغه چینی دیوار می باشد که همین امر، موجب شده است به نام بلوک دیواری شناخته شود. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی آشنایی با انواع بلوک دیواری و مقایسه ی آن، در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:

بلوک دیواری سفالی یا سیمانی از دو نوع سبک و سنگین تولید می گردند؛ بدین معنا که برای تولید هرکدام، ملاتی را در نظر خواهند گرفت که در ادامه، به معرفی هریک خواهیم پرداخت:

بلوک دیواری سنگین:

برای تولید بلوک دیواری از نوع سیمانی، ابتدا ملات ماسه با سیمان به همراه آب ترکیب می نمایند. سپس ترکیب به دست آمده را درون دستگاه بلوک زنی ریخته و به آن فشار وارد می نمایند که همین امر موجب، جمع شدن ملات ها می گردد. پس از گذشت 5 ساعت، ملات جمع شده را آبیاری می کنند که این عمل، باید 3 مرتبه در روز صورت گیرد. پس از پایان آبیاری بلوک، آن را در زیر نور خورشید قرار می دهند تا خشک شود و در نهایت، پس از گذشت 3 روز متوالی از تولید آن، به عنوان متریال آماده برای استفاده در ساختمان سازی نزد پروژه ها فرستاده می شود.

بلوک دیواری سبک:

تولید بلوک دیواری سبک طبق فرآیند ساخت بلوک دیواری سنگین صورت میگیرد و تنها تفاوت آن ها، استفاده از ملات پوکه معدنی یا سفال به جای ملات ماسه می باشد. لازم است بدانید ملات پوکه معدنی در مقایسه با ملات ماسه، از وزن سبک تری برخوردار است.(جهت خرید سفال یزد کلیک کنید)

مزایای مهم بلوک دیواری سبک:

بلوک دیواری سبک از مزایای بالایی برخوردار است که معماران ساختمانی را به انتخاب خود، سوق می دهد. از مزایای حیرت انگیز این نوع بلوک میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

یکپارچه سازی
سرعت بخشیدن به اجرای کار
سهولت در اجرای شاقول چیدن دیوار
میزان مقاوت بالا در برابر شرایط جوی مثل زلزله
پیشگیری از شکل گرفتن پل حرارتی توسط متریال های مختلف

ویژگی ممتاز بلوک دیواری ها:

یکی از مهمترین ویژگی های بلوک دیواری، قابلیت استفاده از آن در شرایط آب و هوایی مختلف است. از آنجایی که بلوک دیواری سنگین به صورت دوجدا یا سه جداره تولید می گردد، استفاده از آن در مکان های مختلف، امکان پذیر است؛ از این رو میتوان از نوع سه جداره آن در مناطق سرد سیر هم استفاده نمود. از دیگر کاربرد های بلوک دیواری، استفاده از آن برای دیواری چینی ساختمان است.

ابعاد پرفروش بلوک دیواری سبک و سنگین:

بلوک دیواری، در ابعاد و سایز های مختلفی تولید می گردد؛ اما لازم است بدانید پر استفاده ترین ابعاد آن، 10 و 15 می باشد که با استفاده از مدرن ترین روش تکنولوژی توسط دستگاه های پیشرفته ی روز دنیا تولید می گردد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران