مرکز فروش عایق های نانو بهینکس .hidrodur تحت لیسانس آلمان در نیشابور

در خراسان رضوی ، نیشابور

معرفی مرکز فروش عایق های نانو بهینکس .hidrodur تحت لیسانس آلمان در نیشابور

🔴 مصطفی رضائی

🔹 مصطفی رضائی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام  می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مصطفی رضائی :

✅ عایق نانو بهینکس برای آب بند کردن . استخرها و مخازن . ابنما . جکوزی . پشت بام . سرویس ها . عایق نانو برای نمای ساختمان .
جایگزین مناسب برای عایق های سنتی . قیر و ایزوگام .

 

🔸 شماره تماس  09155519342

🔸 شماره تماس  09361183002

🔸 آدرس  تنها نمایندگی در ایران . نیشابور . مرکز پخش . نیشابور . خ هفده شهریور . چهاراه امیرکبیر . روبرو هفده شهریور 18

 

ویژگی عایق های نانو چیست؟

در حقیقت عایق های نانو دارای انواع مختلفی می باشند. که هر یک دارای ویژگی و کاربرد های مختص به خود می باشند. اما به طور کلی این محصول عمدتا برای عایق کاری به جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت بر روی پشت بام ها، دیوار های ساختمان ها، استخر و مخازن نگهداری آب و… مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای مزایای بسیاری است. و این مزایا باعث گزدیده تا عایق های نانو جایگزین تمامی عایق های قدیمی مانند: ایزوگام، قیر و… شوند.

ویژگی عایق های نانو
در ادامه سایر ویژگی ها و مزایای عایق های نانو را برای شما شرح خواهیم داد:

مواد نانو سطحی صاف و صیقلی در دیوار و تمامی سطوح ایجاد می کنند. که باعث جلوگیری از کنده شدن و پوسته شدن سطح بتن خواهد شد. در نتیجه دوام و طول عمر مصالح را افزایش خواهد داد.
از بارز ترین ویژگی های عایق های نانو، همسازی با محیط زیست و طبیعت است. که این محصول به گونه ای تولید شده است که به محیط زیست هیچ گونه آسیبی نخواهد رساند. و در زمان قرار گیری در محل زندگی انسان، هیچ ضرری برای سلامتی او نخواهد داشت.
از آنجایی که هیچ گونه ضرری برای سلامت انسان ندارد. تاثیری هم بر آب نخواهد داشت. بنابراین با خیال راحت می توان از این محصول برای مخازن نگهداری آب، و عایق کاری استخر ها و… استفاده کرد.
اجرا و نصب عایق های نانو بسیار آسان است. و بدون هیچ دردسری انجام خواهد شد. مواد نانو مایع مانند هستند و برای اجرای آن به یک قلم مو نیاز است. و بدون اشغال فضای اضافی می توان از آن استفاده کرد.
ادامه ویژگی های عایق های نانو
مواد نانو از مقاومت دمایی بالایی نیز برخوردار هستند. به گونه ای که در دمای ۷۰ درجه زیر صفر، و در دمای ۱۰۰ درجه سانتی گراد بالای صفر تحمل دمایی دارد. و هیچ گونه تغییری در آن ایجاد نخواهد شد.
تمیز شوندگی آسان نیز از دیگر مزایای این مواد می باشد، که با کمی آب به راحتی بسیار تمیز خواهند شد.
استفاده از مواد نانویی برای دیوار ها و سطوح گچی و سیمانی، موجب عدم ترک خوردگی و خرابی آن ها خواهد شد. همچنین این مواد از لقی و شکستگی موزائیک و سرامیک ها جلوگیری می کند.
عایق های نانو به نسبت عایق های ایزوگام و قیر، دارای قیمت مقرون به صرفه تری هستند. و می توان با صرفه جویی در هزینه ها مکان مورد نظر را به بهترین نحو عایق کاری کرد.
وزن سبک این محصول باعث شده که بتوانند بهترین گزینه برای عایق کاری مکان هایی با تحمل وزن کم باشند.
عایق های نانو بر خلاف سایر عایق ها که هر چند سال یکبار به تعویض و مرمت نیاز دارند. این محصول از طول عمر بسیار طولانی برخوردار است، و حدود سی سال می تواند بدون هیچ مشکلی دوام داشته باشد.
انواع عایق های نانو
عایق های نانو دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام کاربرد منحصر به فردی را دارا می باشند. در ادامه انواع عایق های نانو را برای شناخت و آگاهی بیشتر شما بیان خواهیم کرد.

مزایای عایق های نانو صوتی: از این محصول معمولا برای مکان هایی مثل: استادیوم ها و تالار ها برای جلوگیری از ایجاد آلودگی صوتی مورد استفاده قرار می گیرد.
مزایای عایق های نانو رطوبتی: از عایق نانو رطوبتی معمولا در استخر ها و محفطه های نگهداری آب، پشت بام ها و همچنین در سرویس های بهداشتی به جهت جلوگیری از هدر رفت آب و عدم وجود نم زدگی استفاده می شود.
مزایای عایق های نانو حرارتی: همانطور که از نام این محصول پیداست، از آن برای جلوگیری از انتقال حرارت از مکانی به مکان دیگر استفاده می شود. مکان هایی مثل: کارخانه ها، نانوایی ها، آشپزخانه ها و… از این عایق استفاده می کنند.
استفاده عایق های نانو در این مکان ها از هدر رفت انرژی و حرارت جلوگیری می کند. و می تواند در صرفه جویی و کاهش هزینه ها بسیار موثر و کاربردی باشد.

مزایای عایق های نانو ضد تشعشع : عایق های ضد تشعشع در دمای بسیار بالا مقاومت خوبی دارند. همچنبن این محصول از مزایای بسیاری برخوردار است. از جمله مزایای آن این است که در مکان هایی که امکان آتش سوزی وجود دارد، استفاده از عایق های نانو ضد تشعشع می تواند بسیار کارآمد باشد و از وجود آتش سوزی در این مکان ها جلوگیری کند.
کاربرد عایق های نانو
عایق های نانو از مدرن ترین فناوری های نانو تکنولوژی می باشند. که برای جلوگیری از انتقال گرما و حرارت، صدا و صوت، رطوبت و… در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند

از دیگر کاربرد ها و مزایای این عایق ها عبارت اند از:

عایق کاری استخر های شنا و حوضچه ها برای پرورش ماهی، و جلوگیری از نم زدگی به مکان های دیگر.
استفاده از آن برای پل های ماشین رو می تواند دوام و طول عمر پل ها را در برابر خوردگی و آسیب رساندن آب به آن افزایش دهد.
استفاده در سرویس های بهداشتی، نما و دیوار های ساختمان ها، کف و پشت بام ساختمان ها برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب‌.
عایق کاری آبنما ها و غار های مصنوعی با استفاده از این محصول.
استفاده از آن برای کف فروشگاه ها و کارخانجات.
مورد استفاده قرار دادن این عایق ها در بیمارستان ها، ساختمان های مسکونی و تجاری، می تواند بسیار کارآمد باشد.
استفاده از این محصول برای استفاده در ساختمان هایی در شهر های شرجی که منازل و وسایل زندگی آن ها همواره در معرض کپک و نم زدگی می باشد. می تواند بسیار کاربردی و موثر باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران