مرکز لیزر دنیز در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی مرکز لیزر دنیز در شیراز

🔴 مركز ليزر دنيز

🔹 مركز ليزر دنيز یکی از بنام ترین فعالان در زمینه لیزر بدن در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مركز ليزر دنيز :

✅ از بين بردن موهاي زائد بدن

✅ با دستگاه سوپرانو تيتانيوم ٢٠٢٢ با قابليت خنك كننده و جوابدهي خيلي سريع در كوتاهترين جلسه زير نظر پزشك مو و زيبايي،

✅ در مكاني ارام با به روز ترين امكانات و تمركز بيشتر هنگام كار با حرفه ايي ترين اپراتور، زيبايي پوست خود را به ما بسپاريد

✅ فول بادي بانوان ٣٥٠

✅ فول بادي اقايان ٤٥٠

و…

 

🔸 شماره تماس  ٠٩١٧٢٥٨٢١٥٨

🔸 آدرس  شيراز

 

لیزر موهای زائد چیست؟

رشد موهای زائد یکی از ناخوشایندترین اتفاقاتی است که تقریبا همه افراد با رسیدن به بلوغ آن را تجربه می‌کنند. موهای زائد نه‌تنها ظاهر بدن را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند، بلکه رشد آن‌ها در بعضی از نقاط بدن مانند زیربغل مشکلاتی مانند عرق کردن و بو گرفتن را به همراه دارد. از طرفی اصلاح یا اپیلاسیون موهای زائد باعث به وجود آمدن مشکلات دیگری مانند زخم شدن، خارش و حتی در بعضی از موارد باعث تیره شدن پوست می‌شود. ضمن اینکه اصلاح یا اپیلاسیون موهای زائد کاری زمان‌بر بوده و نتیجه آن اصلا ماندگار نیست.
لیزر موهای زائد یکی از رایج‌ترین و موثرترین روش‌های زیبایی است که به محبوبیت خوبی در جهان رسیده و معمولا نتیجه رضایت‌بخشی برای فرد به همراه دارد. اگر شما هم از موهای زائد خود و روش‌های موقت از بین بردن آن‌ها خسته شده‌اید، شاید وقت آن است که به لیزر موهای زائد خود فکر کنید.
لیزر موهای زائد چیست؟
قبل از اینکه به یک کلینیک زیبایی بروید، احتمالا بهتر است اول تحقیق کنید تا ببینید لیزر موهای زائد چیست و چگونه انجام می‌شود. در سال‌های اخیر لیزر موهای زائد بسیار رواج پیدا کرده و بسیاری از افراد با استفاده از این روش، خود را از شر اصلاح و اپیلاسیون مداوم موهای زائد راحت می‌کنند. در این روش نور بسیار متمرکزی از طریق سطح پوست به فولیکول‌های مو تابانده می‌شود. رنگ‌دانه‌های موجود در این فولیکول‌ها نور را جذب کرده و در اثر گرمای بالا از بین می‌روند.

به عبارت دیگر، در طی جلسه لیزر موهای زائد، لیزر نوری از خود ساطع می‌کند که این نور توسط کیسه‌های لوله‌ای شکل درون پوست که مو را به وجود می‌آورند، جذب می‌شود. انرژی نور به گرما تبدیل می‌شود و به این کیسه‌ها یا همان فولیکول‌های مو آسیب می‌رساند. این آسیب رشد موها را در آینده مهار کرده یا تا حد زیادی آن را به تاخیر می‌اندازد. در حال حاضر بسیاری از منابع پزشکی از لیزر موهای زائد به‌جای حذف دائمی موهای زائد با عنوان حذف طولانی‌مدت موهای زائد استفاده می‌کنند. چون ممکن است تمام فولیکول‌ها از بین نروند و بعد از چند ماه یا چند سال شاهد رشد مجدد بعضی از موهای خود باشید.

لیزر زیربغل
لیزر موهای زائد زیربغل یکی از محبوب‌ترین روش‌های موزدایی است؛ مخصوصا که موهای این ناحیه معمولا تیره‌تر و ضخیم‌تر از سایر قسمت‌ها بوده و در اثر اصلاح یا اپیلاسیون مداوم رنگ این ناحیه تیره‌تر است. لیزر زیربغل معمولا در همان جلسات ابتدایی نتیجه قابل‌مشاهده‌ای برای شما به ارمغان می آورد. اما برای کاهش دائمی موهای زیربغل باید ۶ تا ۸ ماه به‌صورت مداوم جلسات موزدایی خود را ادامه دهید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران