لوله بازکنی تخلیه چاه رفع بو و نم ساختمان سراسر تهران با ضمانت

در تهران ، تهران

معرفی لوله بازکنی تخلیه چاه رفع بو و نم ساختمان سراسر تهران با ضمانت

🔴 پژمان جمشیدی

🔹 پژمان جمشیدی  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه لوله بازکنی تخلیه چاه رفع بو و نم ساختمان سراسر تهران با ضمانت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پژمان جمشیدی  :

✔️ تخلیه چاه باتانکر6000هزار لیتری و12000هزار لیتری باپمپ سه فاز تک فاز ومکنده قویی بدونه کثیفی وخرابی،

✔️ لایروبی چاه کهنه توسط نیروی انسانی و در اوردن لجن سفط چاه،

✔️ ترمیم چاه ریزشی به حالت اول وطوقه چینی وکبل گذاری،

✔️ حفرچاه نو،

✔️ باز وبستن درب چاه باکمترین خرابی،

✔️ لایروبی کانال، منهول وسبتیک

✔️ (باقرارداده وضمانت 10ساله شرکت اتحاد)

✔️ لوله بازکنی (بازکردنه انواعه لوله های سخت وسیمانی با دستگاه فوق پیشترفته بافنر های جداگانه

✔️ سرویس بهداشتی ایرانی وفرهنگی،

✔️ حمام وپشت بام.

✔️ اشپزخانه وتراس،

✔️ پارکینگ

✔️ (بافاکتور وضمانت یکساله)

و…

خدمات بصورت شبانه روزی میباشد حتی ایام تعطیل☎️ 

 

🔸 شماره تماس 09306563396

🔸 شماره تماس 09389675016

🔸آدرس تهران‌

 

لایروبی چاه چیست؟

لایروبی چاه و کفتراشی چاه از اصلی ترین عملیات به منظور بالا بردن کارایی چاه های مختلف می باشد که به مرور زمان و با بالا رفتن عمر آنها انجام آن کاملا ضروری است. با توجه به اهمیت بسیار زیاد لایروبی چاه فاضلاب در زمان مناسب و با روش های کاملا استاندارد، در ادامه به سوالات و ابهاماتی از قبیل قیمت لایروبی چاه، مزایای لایروبی کانال فاضلاب و غیره پاسخ خواهیم داد.

لایروبی لوله فاضلاب

در طول مدت استفاده از شبکه فاضلاب مواد و اجسام مختلفی وارد شبکه فاضلاب می شوند . اما بعضی از آنها مانند مو ، چربی ، پلاستیک و امسال آنها در لوله ها گیر می کنند و به مرور زمان تشکلی یک لایه ضد آب را می دهند که تنها توسط لایروبی لوله فاضلاب قابل استخراج هستند .

این مواد عمدتا به صورت غیر عمد وارد لوله های فاضلاب می شوند و در گوشه ها و محل اتصالات گیر می کنند و به مرور اشیاء و مواد دیگر به آن می چسبند و توسط چربی عایق می شوند .

لایروبی چاه

در لایروبی چاه عمیق و نیمه عمیق بسته به عمق و اندازه دهنه چاه گاها از ماشین آلات حفاری با ابزار های لایروبی استفاده می شود ولی در بیشتر مواقع نیروی انسانی کارامد عملیات لایروبی چاه را انجام می دهد .

در بسیاری از مواقع به دلیل عدم لایروبی چاه فاضلاب گل و لای جمع شده در چاه باعث ایجاد بوی بسیار بدی می شود که از طریق لوله ها و دریچه های حمام ، توالت و ظرفشویی به داخل ساختمان نفوظ می کند و باعث آزار ساکنین می شود .

پس از انجام عملیات لجن کشی و کف تراشی چاه کلیه مشکلات رفع شده و ما به شما تضمین میدهیم که چاه مانند روز اول کشش خود را بدست آورد .

 

لایروبی استخر

استخر ها یی که در محیط رو باز و در باغ ها و محیط های صنعتی به منظور جمع آوری آب و … ساخته می شوند نیز پس از گذشت زمان و به دلایل مختلف از جمله نشست گرد و خاک در آب و جلبک و … دچار ته نشینی می شوند . این نوع ته نشینی نیز با لایروبی استخر از بین می رود .

اگر به هر دلیلی عملیات لایروبی استخر را در زمان های مشخص انجام ندهیم باعث گرفتگی لوله ها و میکروبی شدن آب داخل استخر شده و به مرور زمان خسارات جبران ناپذیری به بار می آورد .

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران