کاشت مو . ابرو . ریش در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی کاشت مو . ابرو . ریش در شیراز

 

🔴 مجتمع کاشت مو

✅ زیبایی و آراستگی از ویژگی هایی هستند که برای اکثر افراد اهمیت دارند. توجه به زیبایی ظاهری در آثار تاریخی نیز مشخص است. امروزه با پیشرفت های علم پزشکی و توسعه ی فناوری، علم نیز برای برآورده کردن تمایل به زیبایی به بشر کمک می کند.

✅ مجتمع کاشت مو نیز با تکیه بر دانش روز تلاش می کند تا خدمات زیبایی را با بهترین کیفیت به مخاطبان خود ارائه کند

🔴کاشت مو، ابرو و ریش با کادر مجرب و حرفه ای به روش های FIT، FUT، SUT و …..

《مناسبترین قیمت》

جشنواره تخفیفات بهاره ما را از دست ندهید.

✔ با رعایت پروتکل بهداشتی

با مدیریت رعنا شکیبا

◾آدرس : شیراز – معالی آباد

◾برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

این آگهی غیرفعال بوده و در انتظار پرداخت وجه ثبت آگهی می باشد به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی در سایت و همچنین گوگل نمایش داده نمی شوند .

 

مزایای کاشت مو . ابرو . ریش در شیراز

 

🔸️مجتمع کاشت مو با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دوره دیده در کلیه زمینه های مربوط به کاشت مو و ابرو، ریش ، تجربیات موفقییت آمیزی در کارنامه ی فعالیت خود ثبت کرده است. در طی سالها فعالیت خود، درمانگاه ما به دنبال بهترین و برترین تکنیک های موجود بوده که مورد تایید وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا می باشند.

🔸️در کنار مشتری مداری، رعایت کامل اصول و دستورالعمل های وزارت بهداشت، مورد دیگری است که مجموعه ما تلاش خود را برای اجرای آن به کار می بندد. طبق بازخوردهای مشتریان ما ، خدمات این مجموعه رضایت آنان را جلب کرده است

🔴مزایا

✔ تنها درمان واقعی
کاشت مو تنها روش درمانی دائم و موثر برای درمان ریزش مو در نواحی مختلف بدن از جمله صورت و سر است.

✔ نرخ موفقیت بالا
بین ۷۰ تا ۱۰۰ درصد گرافت‌ها با موفقیت در پوست سالم کاشته می‌شوند. این نرخ برای پوست‌های آسیب دیده بین ۴۰ تا ۷۰ درصد است.

✔ بدون درد و جراحی
کاشت مو در هر جای بدن،‌ بدون درد، خونریزی و نیاز به بخیه است. البته روش‌هایی داریم که تهاجمی‌ترند و در ادامه توضیح خواهیم داد.

✔ ریکاوری سریع
روش‌های امروزی کاشت مو کم‌تهاجمی و کم‌دردسر هستند. قرمزی، التهاب و تورم صورت از جمله عوارض طبیعی کاشت هستند که طی چند روز برطرف می‌شوند. تقریباً از روز دوم می‌توانید به کارهای روزانه خود بپردازید، هرچند بهتر است چند روزی مرخصی بگیرید.

✔ ریش و سبیل‌تان رشد می‌کنند. همانطور که اشاره کردیم، موهای کاشته شده رشد می‌کنند و شما می‌توانید به مدل دلخواه‌تان آن‌ها را بتراشید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران