آموزش و انجام کلیه خدمات کاشت ناخن به صورت تخصصی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی آموزش و انجام کلیه خدمات کاشت ناخن به صورت تخصصی در تهران

🔴 مهرسا درویشی

🔹 ارائه حرفه ای ترین خدمات تخصصی ناخن

🔹 دوست داری ناخنات خوشگل بشن؟ از اینکه مدام میشکنن ناراحتی؟ از اینکه شکل و فرم درستی ندارن حالت بده؟ پس چرا ناخن نمیکاری؟ نمیدونی کجا باید بری؟ من یک سالن زیبایی بهت معرفی میکنم که ناخن کارای حرفه ای داره و در طرح ها و مدل های مختلفی کارش رو ارائه میده. تعداد مشتری های راضیش هم زیاده و تازه بهتر از همه اینها کارش رو هم ضمانت میکنه. دیگه چی میخوای؟ همین الان تلفن رو بردار و برای مشاوره رایگان با این شماره 09337205158 تماس بگیر.

🔹 15%تخفیف ویژه

 

🔸 شماره تماس  09337205158

 

کاشت اکرلیک چیست؟

ناخن‌های اکرلیک زیبایی خاصی دارند و با داشتن آن‌ها می‌توان فرم‌های متنوع و جذابی به ناخن‌ها داد که با ناخن مصنوعی و یا طبیعی امکان پذیر نیست. به همین دلیل کاشت ناخن اکرلیک و اکستنشن ناخن با این ماده میان خانم‌ها بسیار پرطرفدار است. البته این کار هزینه و دردسر زیادی دارد و اگر بخواهید آن را در آرایشگاه‌های تخصصی انجام دهید باید پول زیادی بپردازید در حالی که با یاد گرفتن روش صحیح کاشت ناخن اکرلیک و آشنایی با ابزارها و ترفندهای آن می‌توانید به میزان زیادی در هزینه‌های آرایشی خود صرفه‌جویی کنید.
توجه داشته باشید که هیچ چیز هرکز جای ناخن‌های طبیعی را نمی‌گیرد و اگر به کاشت ناخن عادت ندارید کاشت ناخن اکرلیک چیزی نیست که بتوانید با آن احساس راحتی کنید. این نکته را مد نظر داشته باشید که هرچند ناخن‌های اکرلیک جنس مقاوم و محکمی دارند اما همیشه امکان شکستن آن‌ها وجود دارد و اگر این اتفاق بیفتد ممکن است صدمات شدیدی به بافت طبیعی ناخن وارد شود. پس اگر انجام کارهای دستی و کار با ابزارها جزو برنامه روزانه شما است بهتر است کاشت ناخن اکرلیک را فراموش کنید و به ناخن مصنوعی معمولی و یا ناخن‌های کوتاه طبیعی خود بسنده کنید. به هر حال اگر ناخن‌های طبیعی خود را دوست ندارید و به دلیل مشکلاتی مثل جویدن ناخن یا شکننده بودن آن‌ها نمی‌توانید ناخن‌هایی زیبا و سالم داشته باشید روش کاشت ناخن اکرلیک می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد به شرطی که آن را درست انجام دهید.

کاشت ناخن قالبی یا دوئال

کاشت ناخن قالبی یک روش برای کاشت ناخن است که هم برای کاشت پودری مورد استفاده است هم کاشت با پلی ژل.

از مزایای کاشت ناخن قالبی می توان به سرعت عمل انجام این نوع کاشت ناخن اشاره کرد.

به همین دلیل خیلی از ناخن کارهای حرفه ای برای صرفه جویی در زمان در ایام آخر سال از این روش استفاده می کنند.

قبل از توضیح مراحل کاشت دوئال یا قالبی بهتر است بدانیم که برای همه ناخن ها نمیتوان از یک روش کاشت ناخن استفاده کرد و انتخاب روش مناسب کاشت برای ناخن مشتری نیازمند آموزش صحیح می باشد.برای مثال طبق تجربه بنده کاشت ناخن قالبی برای افرادی که شغلی دارند که خیلی تایپ می کنند یا افرادی که خیلی استحر می روند مناسب نمی باشد. زیرا بر اثر ضربه یا رطوبت فروان احتمال هوا گرفتن مواد بالا می رود و همین امر باعث ایجاد بستر مناسبی برای رشد قارچ ناخن می شود.همچنین بهتر است با روش کاشت ناخن قالبی و بدون تیپ گذاری ناخن های خیلی بلند نکاریم.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران