تزئینات داخلی و نقاشی ساختمان در تهران

در تهران ، تهران

معرفی تزئینات داخلی و نقاشی ساختمان در تهران

🔴 مقصود قاسمی

🔹 مقصود قاسمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تزئینات داخلی و نقاشی ساختمان در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مقصود قاسمی :

✅ انجام دکوراسیون داخلی

✅ انجام کاغذ دیواری در انواع و اقسام مدل ها

✅ انجام نقاشی تخصصی

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس تهران – تهرانپارس میدان پروین خ خیلی کوچه یاس پ۱۴

دکوراسیون داخلی چیست ؟

چرا باید به دکوراسیون داخلی منزل اهمیت دهیم؟

خانه محلی است که باید علاوه بر داشتن مشخصاتی مثل مقاومت بالا و ایمنی خوب از لحاظ ساختاری، نقشه مناسب و کاربردی، نمای جذاب و زیبا، از نظر دکوربندی داخلی و به عبارتی داشتن جذابیت های بصری بالا در داخل قسمت های مختلف خانه هم امتیاز بالایی داشته باشد. طراحی دکوراسیون داخلی منزل، امروزه یکی از ارکان مهم در طی ساختمان سازی بوده و جدای از بحث های تخصصی و فنی، به یک هنر هم تبدیل شده است.

دکوراسیون داخلی و تعریف آن:

شاید در ابتدای امر، دکوراسیون و طراحی آن، زیاد پیچیده و سخت به نظر نیاید و هر کسی فکر کند که به راحتی می تواند از پس آن برآید، اما همانطور که قبلا هم گفتیم، این مسئله، یک تخصص است. هم فنی و هم هنری.

دکوراسیون داخلی منزل، به معنی چیدمان وسایل در فضای داخلی خانه می باشد. این چیدمان فقط مختص اتاق‌ها نمی باشد و حتی فضای سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه را هم در بر می گیرد.

شاید اولین و مهمترین نکته در ارتباط با دکوراسیون داخلی منزل، هماهنگی اجزای مختلف خانه در زمینه های مختلف مثلا در ارتباط با رنگ، نوع مدل ها(کلاسیک یا مدرن بودن) باشد.

این هماهنگی و یکپارچگی سبب زیباترشدن محیط، بخشیدن جلوه و شکوه بیشتر به فضا و همچنین حفظ آرامش محیط می باشد. علاوه بر این مسائل، با یک دکوراسیون درست و مناسب و کاربردی، استفاده از فضای بیشتر هم، به راحتی محقق خواهد شد و این اتفاق در مورد منازلی با مساحت کمتر و کوچکتر بسیار با اهمیت است.

دکوراسیون داخلی منزل

. سعی نکنید تمام فضاهای مختلف خانه را با مبلمان و یا میز و صندلی پرکنید. گاهی اوقات خلوتی محیط به خودی خود می تواند بهترین و مناسب ترین دکوراسیون باشد. در انتخاب رنگ مبلمان هم دقت کافی را داشته باشید تا در عین اینکه هماهنگی و هارمونی محیط حفظ شود، تنوع و شادابی هم در محیط به ارمغان بیاید.

درانتخاب اجناس برای استفاده در فضاهای خالی مانند کنج های اتاق، روی شومینه، قسمت های بالایی دیوارها و …تنوع به خرج دهید و سعی کنید اجناس خود را از فروشگاههای مختلف، خریداری کنید.

نحوه چیدمان مبلمان هم بسیار مهم می باشد. به گونه ای باید سرویس مبل را بچینید که هم تردد بین مبل ها امکانپذیر باشد، هم دسترسی به میز به راحتی صورت بگیرد و هم فضای آرام بخش در محیط حکمفرما شود.

چیدمان ورودی اتاق باید به گونه ای باشد که توجه کسی که وارد می شود را در نگاه اول به خود جذب کند. استفاده از وسایل شاخص مانند میزهای خاص یا مجسمه های ویژه و منحصر به فرد، می تواند این مسئله را محقق سازد. البته حتما در نظر داشته باشید که این وسائل باید تناسب و توازن با بقیه اجزای دکوراسیون داشته باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران