بهترین متخصص آرایش دائم صورت در کرمان

در کرمان ، کرمان

معرفی بهترین متخصص آرایش دائم صورت در کرمان

🔴 فرح دولتی

🔹 فرح دولتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آرایش دائم صورت در کرمان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فرح دولتی :

✅ متخصص آرایش دائم صورت

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۷۹۹۵۱۰۰۳

🔸 آدرس  کرمان – خیابان هزاریکشب ، برج هزاریکشب طبقه ۸ واحد ۸۰۲

 

آرایش دائم صورت چیست؟

امروزه بیشتر افراد به دنبال داشتن آرایشی دائمی، برای پوست صورت خود هستند. میکروپیگمنتیشن یا همان آرایش دائم صورت، یکی از روش‌های رایج و ماندگار برای آرایش دائمی صورت است. آرایش دائم صورت انواع مختلفی دارد که می توان به میکروبلیدینگ ابرو، تاتو خط چشم، تاتو خط بن مژه و تاتو لب اشاره کرد. آرایش دائم صورت، سبب راحتی و شادابی همیشگی چهره خواهد شد.

 

انواع آرایش دائم صورت

تاتو لب در آرایش دائم صورت
آرایش دائمی لب ها موجب زیبا تر شدن لب و دادن جلوه ای خاص به صورت خواهد شد. تاتو لب سبب ایجاد رنگ و لعاب در چهره شده و شما را سرحال تر نشان می دهد. با این روش، زحمت کشیدن رژ لب به طور مرتب و همراه داشتن آن در کیف لوازم آرایشتان از بین می رود. این تاتو به لب های شما فرم دلخواه را می دهد و محدوده لب را بیشتر مشخص می کند.

تاتو خط چشم در آرایش دائم صورت
آرایش دائم چشم، سبب زیباتر شدن و جذابیت چشم ها خواهد شد. با این کار دیگر نیازی به کشیدن خط چشم نخواهید داشت. تاتو بن مژه یکی از متداول ترین روش ها برای آرایش دائم چشم می باشد. این تاتو برای اضافه کردن رنگ، بین مژه ها بوده و همچنین ایجاد خطی نازک در محل رویش آنها است.

مزایای تاتو خط چشم (تاتو بن مژه)
کم تر شدن زمان آرایش چشم ها
مرتب و دقیق بودن خط چشم
استفاده از تاتو بن مژه برای جذابیت چشم ها در سنین بالا
استفاده از تاتو بن مژه به جای خط چشم، برای افراد دارای پوست حساس

آرایش دائم ابرو (میکروبلیدینگ ابرو)
میکروبلیدینگ ابرو یکی از روش های حرفه ای و مدرن برای طبیعی نشان دادن ابروها می باشد. به وسیله این کار ابروهای کم پشت و خالی، جلوه ای زیبا و جذاب پیدا خواهند کرد و دیگر نیازی به استفاده از مداد و سایه ابرو برای پرکردن بین ابروها نیست.

این کار با پماد بی حسی انجام می گیرد و درد چندانی ندارد، زیرا تنها بافت سطحی پوست را درگیر می کند و اصلا عمیق نیست. در روش میکروبلیدینگ ابرو غیر از ترمیم ماه اول، بسته به نوع پوستتان باید بین 6 ماه تا 1 سال ترمیم دوم را انجام دهید تا ماندگاری بهتری داشته باشد.

کرم پودر دائم، در آرایش دائم صورت
کرم پودر دائم یکی از تکنیک ها و ابزارهای آرایشی است که به وسیله آن می توانید پوستی یکنواخت، بدون لک و جای جوش داشته باشید. این روش توسط متخصص انجام می شود و از رنگ، مدل و کیفیت های گوناگونی برخوردار است.
معمولا از این کرم پودرها در جهت رفع عیوب پوست صورت، صاف و یکدست کردن آن استفاده می شود. شما با توجه به تناژ پوست خود می توانید، رنگ کرم پودر دائم مورد نظر را انتخاب کنید و یا حتی رنگ پوست خود را به طور کامل تغییر دهید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران