سالن محشر – بهترین مرکز اپیلاسیون تخصصی بانوان در تهران – تجریش

در تهران ، تهران

معرفی سالن محشر – بهترین مرکز اپیلاسیون تخصصی بانوان در تهران – تجریش

🔴 سالن محشر

🔹 سالن محشر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اپیلاسیون تخصصی بانوان در تهران – تجریش می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سالن محشر :

✅ باکیفیت بالا ومناسبترین قیمت منطقه

✅ با چندین سال سابقه حرفه ای

✅ با بهترین مواد و لوازم یکبارمصرف و رعایت کامل موازین بهداشتی

✅ اپیلاسیون کل بدن معمولی ۱۵۰هزارتومان

✅ اپیلاسیون دائم کل بدن۲۲۰ هزارتومان

✅ اپیلاسیون دائم پا ۵۰ دست ۳۲ بکینی۵۰ زیربغل۲۲ شکم کامل۲۲ کمر کامل۲۲ باسن ۲۲

✅ اپیلاسیون معمولی پا ۳۰ دست ۲۵ بکینی۳۰ زیربغل۱۶ باسن۱۵ کل شکم۱۷ کل کمر۱۷

✅ فقط با یکبار امتحان مشتری دائمی ماشوید

✅ جمعه ها با هماهنگی قبلی

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۰۹۱۸۰۴۲

🔸 آدرس  تهران – تجریش

اپیلاسیون چیست؟

اپیلاسیون روشی آسان و موقتی برای از بین بردن موهای بدن است که شما را تا 3 الی 4 هفته از شر موهای زائد خلاص می کند. اپیلاسیون معمولا با موم انجام می شود که دو روش دارد: یکی با موم سرد و دیگری با موم گرم. در روش موم سرد، ابتدا موم را به طور مستقیم روی پوست قرار می دهند و سپس با استفاده از یک کاغذ یا پارچه از پوست جدا می کنند. روش موم داغ نیز بدین صورت است که موم را تا جای ممکن حرارت می دهند و سپس روی پوست می مالند. پیش از آن که موم کاملا سرد شود، بلافاصله با استفاده از کاغذ و پارچه آن را جدا می کنند.
اپیلاسیون با این که فرآیند نسبتا زمانبری است؛ اما ارزان بوده و در صورتی که طبق اصول بهداشت انجام شود، مفید نیز خواهد بود. در ادامه نکاتی را خواهیم گفت که رعایت آن به انجام هر چه بهتر اپیلاسیون کمک شایانی خواهد کرد.

نکات بهداشتی و سلامتی که هنگام اپیلاسیون باید رعایت کنید

استفاده از اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زائد در بسیاری از موارد مفید واقع می شود؛ اما اگر نکات بهداشتی را رعایت نکنید، قطعا با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. برای آن که تجربه خوبی از انجام اپیلاسیون داشته باشید، بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:

استفاده از وسایل یکبار مصرف
این احتمال وجود دارد که برخی مراکز نامعتبر برای افزایش سود خود، وسایل اپیلاسیون را به صورت مشترک برای چندین مشتری استفاده کنند. برای کسب اطمینان از این موضوع بهتر است در قدم اول به مراکز معتبر مراجعه کنید. در قدم بعدی می توانید از اپیلاسیون کار درخواست کنید که ملحفه، کاردک و سایر وسایل مورد نیاز را در مقابل خودتان از بسته بندی خارج کنند.

توجه به درجه گرمای موم اپیلاسیون
یکی از عمده مشکلاتی که در برخی سالن های اپیلاسیون رخ می دهد، این است که موم بیش از حد داغ شده و به دلیل کمبود وقت تا زمان سردتر شدن آن صبر نمی کنند. در نتیجه احتمال سوختن پوست فردی که اپیلاسیون انجام می دهد، افزایش می یابد. پس بهتر است پیش از آن که این بلا سر شما هم بیاید، از شخصی که اپیلاسیون انجام می دهد بخواهید که حرارت موم را بررسی و تا زمان سردتر شدن آن صبر کند.

استریل کردن ابزارهای چند بار مصرف
در برخی مواقع، اپیلاسیون کار برای از بین بردن موهای زیرپوستی که امکان کندن آن وجود ندارد، از موچین استفاده می کنند. پس دقت کنید که حتما موچین استریل شده باشد. حتی می توانید برای اطمینان از شخصی که اپیلاسیون انجام می دهد درخواست کنید این کار را مقابل خودتان انجام دهد.

تمیز کردن روتختی با الکل
معمولا تخت های مخصوصی که برای اپیلاسیون مورد استفاده قرار می گیرند دارای یک روتختی پلاستیکی هستند که قیمت نسبتا گرانی داشته و تعویض آن برای اپیلاسیون کار چندان به صرفه نمی باشد. از طرفی، جهت پیشگیری از انتقال میکروب و بیماری ها، معمولا از یک روتختی پارچه ای یکبار مصرف استفاده می شود. انجام این کار می تواند تا حدودی شما را از بیماری ها در امان نگاه دارد؛ اما این پارچه ها به حدی نازک هستند که احتمال انتقال ویروس و بیماری حتی با وجود استفاده از آن نیز وجود دارد. بهترین راهکار برای حل این مشکل آن است که از اپیلاسیون کار بخواهید مقابل خودتان، روکش پلاستیکی را با پنبه و الکل استریل کند. بعد از این که تخت خشک شد، روکش یکبار مصرف پارچه ای را روی آن بیندازید و با خیال راحت اپیلاسیون را آغاز کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران