فروش و پخش عمده و تکی خرما کبکاب در ایلام

در ایلام ، ایلام

معرفی مرکز فروش و پخش عمده و تکی خرما کبکاب در ایلام

🔴 محمد میرانی

🔹 محمد میرانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و پخش عمده و تکی خرما کبکاب در ایلام می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد میرانی :

✅ فروش و پخش عمده و تکی خرما کبکاب

✅ با کیفت عالی و قیمت بینظیر

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ایلام جاده مهران

فواید مصرف خرما چیست؟

۱. بسیار مغذی است.
خرما ارزش غذایی بالایی دارد. میزان کالری خرمای خشک بیشتر از میوه‌های تازه است. (میوة خشک شده کالری بیشتری نسبت به میوة تازه دارد) میزان کالری خرما مانند سایر میوه‌های خشک مانند کشمش و انجیر است.

بیشتر کالری موجود در خرما از کربوهیدرات تأمین می‌شود. بقیه کالری به دلیل وجود مقدار کمی پروتئین است. خرما با وجود داشتن کالری بالا، علاوه بر مقدار قابل‌توجهی فیبر حاوی برخی ویتامین‌ها و مواد معدنی مهم نیز است. هر ۳. ۵ اونس (۱۰۰ گرم) خرما حاوی مواد مغذی زیر است:

کالری: ۲۷۷
کربوهیدرات: ۷۵ گرم
فیبر: ۷ گرم
پروتئین: ۲ گرم
پتاسیم: ۲۰٪ از مقدار مصرفی توصیه شده در روز
منیزیم: ۱۴٪ از مقدار مصرفی توصیه شده در روز
مس: ۱۸٪ از مقدار مصرفی توصیه شده در روز
منگنز: ۱۵٪ از مقدار مصرفی توصیه شده در روز
آهن: ۵ ٪ از مقدار مصرفی توصیه شده در روز
ویتامین ب۶: ۱۲٪ از مقدار مصرفی توصیه شده در روز
خرما همچنین حاوی آنتی‌اکسیدان زیادی است که ممکن است به بسیاری از مزایای آن برای سلامتی بیفزاید.

۲. حاوی مقدار زیادی فیبر است.
دریافت فیبر کافی برای سلامتی بدن اهمیت فراوانی دارد. به دلیل داشتن تقریباً ۷ گرم فیبر در هر ۳. ۵ اونس یا صد گرم خرما، افزودن خرما به رژیم غذایی یک روش عالی برای افزایش دریافت فیبر است.

فیبر با جلوگیری از یبوست می‌تواند برای سلامت دستگاه گوارش مفید باشد. مصرف خرما دفع مدفوع را سهولت می‌بخشد و حرکات منظم روده را تقویت می‌کند.

در مطالعه‌ای که روی ۲۱ نفر به مدت ۲۱ روز انجام شد این افراد هر روز ۷ عدد خرما مصرف می‌کردند و در بهبود دفع مدفوع در این افراد مشاهده شد و در مقایسه با زمانی که خرما نخورده بودند، حرکات رودة آنها افزایش قابل‌توجهی داشت.

علاوه بر این، فیبر موجود در خرما ممکن است برای کنترل قند خون مفید باشد. فیبر هضم را سرعت می‌بخشد و ممکن است از افزایش زیاد قند خون پس از خوردن غذا جلوگیری کند. به همین دلیل، خرما دارای شاخص گلیسمی پایینی است، این شاخص، سرعت افزایش قند خون پس از خوردن یک ماده غذایی خاص را اندازه‌گیری می‌کند.

۳. سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هایی است که با بیماری‌ها مقابله می‌کنند.
خرما حاوی آنتی‌اکسیدان‌های مختلفی است که مزایای فراوانی برای سلامتی دارند و از بروز برخی بیماری‌ها جلوگیری می‌کنند. آنتی‌اکسیدان‌ها از سلول‌ها در برابر رادیکال‌های آزاد و مولکول‌های ناپایدار که ممکن است در اثر واکنش‌های مضر در بدن شما ایجاد شوند و منجر به بیماری شوند، محافظت می‌کنند.

در مقایسه با انواع مشابه میوه‌ها مانند انجیر و آلو خشک، به نظر می‌رسد که خرما بالاترین محتوای آنتی‌اکسیدان را دارد. در اینجا مروری داریم بر سه آنتی‌اکسیدان قوی در خرما:

لاونوئید‌ها: فلاونوئید‌ها آنتی‌اکسیدان‌های قدرتمندی هستند که باعث کاهش التهاب می‌شوند و به دلیل فایدة آن‌ها برای کاهش خطر ابتلا به دیابت، بیماری آلزایمر و انواع خاصی از سرطان موردمطالعه قرار گرفته است.

کاروتنوئید‌ها: ثابت شده است که کاروتنوئید‌ها باعث سلامت قلب می‌شوند و همچنین ممکن است خطر ابتلا به اختلالات مربوط به چشم‌مانند دژنراسیون ماکولا را کاهش دهند.

اسید فنولیک: به دلیل خواص ضدالتهابی شناخته شده، اسید فنولیک ممکن است به کاهش خطر ابتلا به سرطان و بیماری‌های قلبی کمک کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران