کارخانه تولیدی چیپس چیا در شروینه – کرمانشاه

در کرمانشاه ، جوانرود

معرفی کارخانه تولیدی چیپس چیا در شروینه – کرمانشاه

🔴 شرکت پویا صنعت ماکوان

🔹 شرکت پویا صنعت ماکوانیکی از بنام ترین فعالان در زمینه کارخانه تولیدی چیپس چیا در شروینه – کرمانشاه میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 مجتمع تولیدی چیپس که در ۷ طعم محصولاتمون رو ارائه میکنیم. هم جهت جذب نماینده فعال و هم جهت همکاری با تجار. و بحث صادرات

 

🔸 شماره تماس 09188885717 مهندس هوشنگی

🔸 شماره تماس 09187227679 مهندس مرادی

🔸آدرس استان کرمانشاه؛ شهرستان جوانرود؛ شهر شروینه

چیپس چیست

چیپس سیب زمینی یکی از انواع اسنک هاست. از سیب زمینی، برش های بسیار نازک تهیه کرده و در روغن داغ سرخ می کنند تا برشته شود. سپس می گذارند تا سرد شود و آنرا بسته بندی می نمایند.

مواد افزودنی به چیپس های ساده ، تنها نمک است، اما انواع ادویه جات را هم به چیپس اضافه می کنند تا طعم های مختلفی از آن ایجاد نمایند. چیپس سیب زمینی همچون دیگر انواع اسنک، بخش اعظم درآمد کشور آمریکا را تشکیل می دهد و تولید کنندگان آن، سالانه میلیون ها دلار نصیبشان می شود.

چیپس طعم دار

چیپس ها همچنان بدون طعم و مزه خاص باقی ماندند تا این که در سال 1950 میلادی، یک کارخانه دار ایرلندی که در زمینه تولید چیپس فعالیت می کرد، سعی در تولید چیپس های طعم دار نمود. بعد از چند بار استفاده از روش آزمون و خطا، او اولین چیپس های طعم دار را با طعم های پیاز و پنیر و سرکه نمکی به بازار عرضه نمود. (البته شایان ذکر است که اوایل، حتی نمک را هم به چیپس اضافه نمی کردند؛ بلکه در بسته کوچکی، در کنار چیپس قرار می دادند تا هر کس به میزان دلخواه، آنرا به چیپس اضافه نماید).

اختراع چیپس های طعم دار، ماهیت چیپس های سیب زمینی را تغییر داد. بعدها تولید کنندگان چیپس، مواد مختلف طبیعی و مصنوعی را به چیپس ها اضافه می کردند. امروزه چیپس، با طعم های متفاوتی تهیه می شود که مطمئناً اگر گرام بود، با دیدن این همه تنوع شگفت زده می شد. مهمترین طعم های چیپس، پیاز و خامه، تنوری، پیاز و پنیر، سس گوجه فرنگی، سرکه نمکی، پیاز و جعفری و … می باشد.

البته برخی کارخانجات، چیپس سیب زمینی پخته را که کم چرب است برای افرادی که رژیم غذایی دارند، عرضه نموده اند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران