گروه فنی مهندسی آریا پخت – طراحی و ساخت فر پخت نان و شیرینی در تهران – ورامین

در تهران ، تهران

معرفی گروه فنی مهندسی آریا پخت – طراحی و ساخت فر پخت نان و شیرینی در تهران – ورامین

🔴 گروه فنی مهندسی آریا پخت

🔹 گروه فنی مهندسی آریا پخت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و ساخت فر پخت نان و شیرینی در تهران – ورامین می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گروه فنی مهندسی آریا پخت :

✅ طراحی و ساخت انواع فرهای پخت نان و شیرینی،قنادی و فانتزی

✅تعمیرات و نگهداری انواع فرهای گردان و طبقانی

✅تعمیرات دینام،مشعل،میکسر،پهن کن و …

✅جابجایی انواع فرگردان و تخت

✅نصب سیستم بخاربرروی فرهای گردان و تخت

✅ساخت گرمخانه،ارابه وحمل دیس،میزکار

✅تعویض فرهای کهنه بافرهای نو

🔷مشاوره در خرید،فروش و راه اندازی کارخانه های تولیدی نان و شیرینی

و…

 

🔸 با مدیریت سید حسن حسینی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۵۰۸۴۳۹۰

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۶۳۱۰۷۸۵۰

🔸 آدرس  تهران – ورامین،شهرک صنعتی چرم شهر

 

فر پخت نان و نکات طلایی در پخت نان فانتزی چیست؟

فر پخت نان و نکات طلایی در پخت نان فانتزی

پخت انواع نان سنتی و فانتزی طی مراحلی انجام می شود اما اینکه نان حاصل مرغوب و با کیفیت باشد و در مدت زمان کوتاهی بیات نشود به عوامل زیادی بسته دارد. دانستن نکات کلیدی در طبخ انواع نان نه تنها تهیه و تولید محصول خوب را تضمین می کند بلکه رضایت مشتری شما را نیز به همراه خواهد داشت. در این بین نقش فر پخت نان مناسب، استاندارد و با کیفیت را نباید فراموش کرد. در ادامه با نقش هر یک از این نکات آشنا خواهیم شد:
نکات طلایی پخت انواع نان

همانطور که اشاره شد برای پخت نان خوب و با کیفیت باید نکات زیادی مورد توجه قرار گیرد. می توان این نکات را به دو دسته تقسیم کرد:

انتخاب دستگاه فر پخت نان مناسب
نکات مربوط به مواد اولیه پخت نان

انتخاب دستگاه فر پخت نان مناسب

اولین و مهم ترین مرحله در طبخ نان تهیه دستگاه فر مناسب می باشد. چراکه بدون فر مناسب اگر از بهترین مواد اولیه استفاده کنید در نهایت پخت نان به خوبی انجام نشده و محصولی نامرغوب به دست مشتری خواهید داد. از این رو دستگاه فر گردان مناسب از اصلی ترین تجهیزاتی است که باید در نانوایی شما موجود باشد.

دستگاه فر پخت نان در انواع گونان نظیر:

فر پخت نان حجیم

فر پخت نان نیمه حجیم

فر پخت نان فانتزی

فرپخت نان باگت

فر پخت نان سنتی

در برندهای گوناگونی داخلی خارجی در بازار موجود می باشند که با توجه به ظرفیت نانوایی خود، بودجه ای که دارید و امکاناتی که از دستگاه فر انتظار دارید می توانید برای خرید اقدام نمایید.

نکات مربوط به مواد اولیه پخت نان

پس از انتخاب و خرید فر مناسب، نوبت تهیه مواد اولیه برای خمیر نان است:

تهیه آرد مرغوب و با کیفیت نقش بسزایی در طبخ نان دارد. پس لازم است در انتخاب آن نهایت دقت را به عمل آورید.
مورد بعدی استفاده از مایه خمیر است که جهت به عمل آمدن خمیر نان مورد استفاده قرار می گیرد. حتما به تاریخ تولید و انقضای مایه خمیر خشک توجه کرده و از مایه خمیر تازه و با کیفیت استفاده کنید. افزودن کمی شکر به مایه خمیر به ور آمدن و پف کردن خمیر کمک می کند.
میزان آبی که برای تهیه خمیر نان مورد استفاده قرار می گیرد بسیار اهمیت دارد. این میزان با توجه به نوع آرد، میزان گلوتن موجود در آرد، دمای آب افزوده شده به آرد و دمای محیط کارگاه یا در مصارف خانگی دمای آشپزخانه تعیین می شود.
یکی از ملزومات در طبخ انواع نان نمک می باشد. با استفاده از نمک می توان فعال شدن مایه خمیر را کنترل کرد و مانع پف کردن بیش از اندازه خمیر نان شد.
برای سطح نان نیز با توجه به نوع نان سنتی یا فانتزی می توان از کنجد، سیاه دانه و سایر سبزیجات استفاده کرد.

نکات خرید دستگاه فر پخت نان

هنگام خرید فر پخت نان به جنس بدنه و دیس ها توجه نمایید. جنس بدنه بهتر از از آلیاژهای ضد زنگ و مقاوم در برابر حرارت باشد. همچنین دیس ها باید نچسب باشند و مانع چسبیدن خمیر روی آن شوند تا از خراب شدن و دفرمه شدن خمیر نان جلگیری شود.

بدنه فر باید عایق حرارتی بوده و مانع نفوذ حرارت به محیط بیرون شود.

هنگام خرید دستگاه فر پخت نان فانتزی و سنتی به ظرفیت کارگاه و تولید روزانه خود توجه کرده و دستگاه با ظرفیت و اندازه مناسب خریداری نمایید.

مصرف انرژی دستگاه فر پخت نان حجیم و نیمه حجیم بسیار اهمیت داشته و باید هنگام خرید به آن توجه ویژه داشته باشید تا در آینده از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری نمایید. به علاوه به تامین انرژی حرارتی دستگاه توجه کرده و از گازی یا برقی بودن دستگاه مطمئن شوید.

سیستم گردان و حرارت غیر مستقیم نقش مهمی در طبخ خمیر نان دارد پس بهتر است دستگاه فری که خریداری می کنید با حرارت صد در صد غیر مستقیم پخت خمیر را انجام نماید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران