فروش و قبول سفارشات پیاز داغ ، سبزی لوبیا ، بادمجان در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی فروش و قبول سفارشات پیاز داغ ، سبزی لوبیا ، بادمجان در مشهد

🔴 حلیمه سروقد

🔹 حلیمه سروقد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و قبول سفارشات پیاز داغ ، سبزی لوبیا ، بادمجان در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حلیمه سروقد :

✅ کلیه سفارشات سبزی،لوبیا،کدو،بادمجان،سیر،پیازداغ

✅ کاملا بهداشتی پذیرفته میشود

✅ پیاز داغ کیلویی 140 تومان

✅ سبزی و بادمجان و کدو 500 گرمی 20 تومان

و…

 

🔸 شماره تماس 09361871830

🔸 آدرس مشهد بلوار توس ، توس 91 بصیر 6/22 پلاک 6

 

آشنایی با خواص پیاز و پیاز داغ

پیاز جزو آن دسته از سبزیجاتی است که تقریبا در غذای روزانه همه خانواده‌ های ایرانی وجود دارد.این سبزی معمولابه صورت پخته یا سرخ‌ شده در انواع غذاها یا به ‌صورت خام در سالاد مورد مصرف قرار می ‌گیرد.امایکی از مسایلی که در سال ‌های اخیر خیلی باب شده، سرخ کردن پیاز و نگهداری آن در یخچال وفریزر برای مدتی طولانی است.حتی نوع آماده پیاز هم در فروشگاه‌ های مواد غذایی به چشم می ‌خورد.در رابطه باخواص این سبزی پُرمصرف، شرایط ایده‌ آل سرخ کردن آن در منزل و درست یا اشتباه بودن استفاده از پیازداغ‌های آماده دکتر سیدعلی کشاورز، متخصص تغذیه و رژیم درمانیتوضیح می دهند: پیاز هم خاصیت دارد؟

البته! پیاز سبزی پُرخاصیتیاست؛ چون ویتامین c و برخی از ویتامین‌ های گروه b را دارا بوده و خاصیت ضدعفونی ‌کنندگی دارد.جالب استبدانید که هر ۱۰۰ گرم از این سبزی دارای ۲۶ میلی‌ گرم ویتامین c و حتی ۲۶۰ میلی ‌گرم پتاسیم،ماده معدنی است که به کنترل فشار خون کمک می ‌کند.علاوه بر همه این ها، این مقدار سبزی دارای ۲۵کیلو کالری انرژی نیز هست.
فواید و خواص پیاز و پیاز داغ

شاید شنیده باشید که در گذشته گفته می ‌شد اگر مسافرت می ‌روید حتما در شهریکه وارد می ‌شوید پیاز آن شهر را بخورید.این حکایت، هم به خاطر جذب ویتامین ‌های موجود در این سبزیبود و هم به خاطر خاصیت ضدعفونی ‌کنندگی آن.اما وقتی پیاز سرخ می‌ شود عمده ویتامین های آن (به ویژهویتامین c و گروه b) را از دست می‌ دهد.در ضمن، پیاز به‌ عنوان سبزی، منبع فیبر هم هست وبه کارکرد طبیعی دستگاه گوارش کمک می ‌کند.

پس می ‌توان آن را به عنوان یک همراه غذای پُرفیبر (۲ گرمفیبر در هر ۱۰۰ گرم پیاز) میل کرد.می‌ گویند پیاز در هوای آزاد آلودگی را به سرعت به خودش می‌گیرد.آیا این موضوع از نظر علمی صحت دارد؟ خب، این به مدت زمان و نحوه نگهداری پیاز بستگی دارد.اصولا اگرپیاز برای مدت کوتاهی بیرون بماند، اشکالی ندارد اما اگر پوستش کنده و مغز آب دارش قطعه قطعه شود، مثلهر ماده غذایی دیگر به سرعت آلودگی محیطی پیدا خواهد کرد.

در برخی از مرغ‌ فروشی ‌ها پیاز را ریز خردمی ‌کنند و به همراه فلفل دلمه ‌‌ای روی فیله مرغ می ‌ریزند تا مزه ‌دار شود و در یخچالنگهداری می ‌کنند.این کار، بهداشتی است؟ اگر برای مدت کوتاه (یک‌ روز) در یخچال باشد، اشکالی ندارد اما بیشتر ازآن ممکن است سبب آلوده شدن ثانویه دیگر مواد غذایی از جمله فیله مرغ شود.در رابطه با شرایط سرخ کردنایده ‌آل پیاز در خانه چه توصیه ‌ای دارید؟ سرخ کردن اگر در حد تفت دادن باشد، اشکالی ندارد اماسرخ کردن پیاز در حدی که کاملا قطعات خرد شده ‌اش قهوه ‌ای شوند؛

نه تنها سبب از بین رفتنارزش غذایی این سبزی می ‌شود، بلکه همه فیبرهای آن نیز می ‌سوزد و دیگر به عنوان یک ماده غذاییموثر و مفید نخواهد بود.بنابراین، یک تفت مختصر که به بهتر شدن طعم و مزه غذا کمک کند، مانعی ندارد.البتهبرای این کار توصیه می ‌شود از کمی روغن مخصوص سرخ کردن استفاده کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران