مرکز خدمات عروسکهای تن پوش با پکیج ویژه جشن تولد در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی مرکز خدمات عروسکهای تن پوش با پکیج ویژه جشن تولد در اصفهان

🔴 فرشته همتی

🔹 فرشته همتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات عروسکهای تن پوش با پکیج ویژه جشن تولد در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فرشته همتی :

عروسک های تن پوش
ویژه سوپرایز کردن کودکان
با کارکتر مورد علاقه کودکانتان
مناسب تولدها ، مدارس

بادکنک آرایی تولد ها افتتاحیه ،سمینار و …
انواع فینگر فود های خوشمزه ب
به همراه دی جی خانم

و…

 

گروه هنری دختر شایسته با ده سال سابقه ی فعالیت در مهدکودک و مدارس برگزار کننده تولد کودک با تن پوش کاراکترهای متنوع (با اپراتور خانم یا اقا) جشن اغاز سال مدارس و مهد کودک با مجری گری خاله فرشته با بیش از ده سال سابقه ی اجرا در مهد کودک ها و مدارس ارائه خدمات تولد به شرح زیر بادکنک ارایی، مجری و تن پوش عروسک ،سیستم صوت ، رقص نور، دستگاه حباب ساز، بازی و سرگرمی ، موسیقی شاد کودکانه، ایتم های متنوع در طول برنامه ، نمایش طنز اموزشی با موضوع نظافت یک روز شاد و بیاد ماندنی برای کودک دلبندتان هدیه ما به شماست ارائه خدمات انتخابی و متناسب با بودجه ی شماست حضور ما در منزل شما ،رستوران، کافه امکان پذیر است با قیمت استثنایی و کیفیت عالی

 

اهمیت عروسک در رشد و تربیت کودک چیست؟

یکی از اسباب‌بازی‌های محبوب برای هر کودک یا حتی گاهی نوجوانان عروسک است که نقش و اهمیت زیادی در بازی‌های آن‌ها دارد. این نوع اسباب‌بازی در واقع شکلی از انسان یا گاهی حیوانات است که با روش‌های خلاقانه به صورتی دوست‌داشتنی درآمده تا کودکان بتوانند با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و بازی کنند. متخصصان درباره نقش آن‌ها در رشد و شخصیت کودک نظرهای مختلفی ارائه کرده‌اند که گاهی این نظرها با هم مغایرت هم دارند اما کدام درست است؟
در مقاله پیشرو، بعد از معرفی تاریخچه مختصری از این نوع اسباب‌بازی، به طور کامل درباره اهمیت آن توضیح می‌دهیم. هم‌چنین انواع آن و نقشی که هرکدام دربازی‌های پسرها و دخترها دارد هم بررسی می‌شود تا بدانید هرکدام به چه روشی با عروسک‌ها برخورد می‌کنند.
تاریخچه عروسک، از ابتدا تا کنون
شواهد باستانی نشان می‌دهد که استفاده از آن‌ها در یونان، مصر و روم باستان رایج بوده و برای ساخت از ابزارهای اولیه و در دسترس در آن زمان مثل گِل، سنگ، چوب، استخوان، عاج و … استفاده می‌کردند. هم‌چنین این شواهد نشان می‌دهد که عروسک قدیمی‌ترین شکل اسباب‌بازی است. یکی از قدیمی‌ترین انواع آن، نوعی مدل چوبی است که در یک معبد مصری قدیمی پیدا شده و تاریخ آن به 2000 سال قبل از میلاد بر می‌گردد که به طور دقیق مشخص نیست به چه هدفی ساخته شده است.
اسناد به دست آمده نشان می‌دهد که یونانیان نیز از 200 سال قبل از میلاد از عروسک استفاده می‌کردند. هم‌چنین رومیان باستان نیز با استفاده از ابزارهای موجود در آن زمان اما مطابق با مد و پوشش مردم آن دوره عروسک‌ها را می‌ساختند. استفاده از این نوع اسباب‌بازی در طول تاریخ اهداف مختلفی داشته و گاهی اصلاً برای بازی نبودند بلکه در مراسم‌های مذهبی استفاده می‌شدند.
درهرصورت هم برای آموزش، هم برای بازی و هم برای مراسم‌های مذهبی از آن‌ها استفاده شده است اما برخی افراد از دادن آن‌ها به کودکان خودداری می‌کردند زیرا معتقد بودند در آن نیروی جادویی خطرناکی قرار دارد.
در یونان و روم باستان هنگامی که دختران ازدواج می‌کردند، عروسک پولیشی خود را به الهه‌ها تقدیم می‌کردند که در واقع هم نقش مذهبی و هم نقش اسباب‌بازی بودن آن‌ها را نشان می‌دهد. در فرهنگ مصری، ژاپنی و بابلی نیز نمونه‌های مختلفی از آن‌ها پیدا شده که مانند یونان و روم برای اهداف مختلف از آن‌ها استفاده شده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران