تولید عسل توسط محیط بان سید روشن در جنگل گلستان

در گلستان

معرفی تولید عسل توسط محیط بان سید روشن در جنگل گلستان

🔴 سیدمهدی روشن بخش

🔹 سیدمهدی روشن بخش یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید عسل توسط محیط بان سید روشن در جنگل گلستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 این عسل در حنگل گلستان تولید شده است وبنده محیط بان منطقه ام به صورت تضمینی کیلویی ۱۰۰ عمده هر مقدار بخواهید.

🔹 به تمام نقاط ایران ارسال میگردد

🔹 ارسال به سراسر ایران،گلستان جنگل گلستان

 

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس گلستان

 

مهمترین خواص عسل طبیعی چیست؟

1-عسل کلسترول را کنترل می‏کند

کلسترول بالا معضل وحشتناکی برای تهدید سلامتی است كه باید به طور كامل و در زمان مناسب مهار گردد. بسیاری از مطالعات ثابت کرده اند که عسل منبعی سالم برای کنترل سطح کلسترول بالا است. حتی یک مطالعه نشان داده است که مصرف منظم 70 گرم عسل به مدت 30 روز، قادر است سطح کلسترول را 3 درصد کاهش دهد.

به گونه شگفت‎انگیزی، شما می‏توانید با کمک عسل، سطوح کلسترول خوب را افزایش دهید.

2-عسل برای بیماران دیابتی

شواهد محکمی وجود دارند که نشان دهنده تاثیرات مفید عسل در درمان دیابت می‎باشند. این نتایج، چشم‏انداز درمانی استفاده از عسل یا سایر آنتی اکسیدان‏های قوی به عنوان یک همراه و ملازم استاندارد کردن داروهای ضد دیابتی در کنترل بیماری دیابت را خاطرنشان می کنند.

با توجه به محدودیت‏های مرتبط با استفاده از آنتی اکسیدان‏ها، تدابیر دیگری که برای کاهش تولید نسل ROS در نظر گرفته شده نیز می توانند به عنوان راهکار درمان دیابت متداول شوند.

در یکی از آزمایشات بالینی نوع 1 و نوع 2 دیابت، شاخص قند خون در هنگام استفاده از عسل، به طور چشمگیری پایین‏تر از ساکارز یا گلوکز در دیابت نوع 1 و نرمال بود. دیابت نوع 2 دارای مقادیری مشابه برای عسل، گلوکز و ساکارز بود.

در بیماران دیابتی، عسل می تواند به طور قابل توجهی باعث کاهش سطح گلوکز پلاسما در مقایسه با دکستران شود.

همچنین عسل در بیماران طبیعی و هیپرلیپیدمی (افزایش چربی خون) نیز باعث کاهش چربی خون، محتوای هوموسستین و پروتئین واکنش C می شود. با این حال، در مورد چگونگی کنترل دیابت به خصوص در مواردی که هم استرس اکسیداتیو و هم هیپرگلیسمی هدف قرار می‏گیرند، پرسش‏هایی طرح شده است. علاوه بر این، اثرات درمانی عسل در مدیریت دیابت ممکن است تنها محدود به کنترل گلیسمی نشده، بلکه احتمال دارد به منظور بهبود بیماری‏های مرتبط با عوارض متابولیکی گسترش یابد.

عسل طبیعی با وجود این که شیرین است، قند را در جریان خون افزایش نمی‏دهد و برای بیماران دیابتی ایمن است. همچنین گفته شده سرم گلوکز ناشتا که سی ـ پپتید ناشتا را حفظ کند را کاهش می‎دهد. عسل می‏تواند جایگزینی سالم برای شیرین کننده های مصنوعی باشد. دیابتی‏ها اکنون می توانند با افزودن عسل در چای یا بلغور جو دوسر از آن‎ها لذت ببرند. با وجود این که محصولات طبیعی به طور معمول عوارض جانبی ندارند، اما همچنان توصیه می‎شود قبل از مصرف هر چیزی با پزشک خود مشورت کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران